XXL Nutrition

Voor de programmeurs onder ons..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter leer je groepen mensen te programmeren door scherpzinnige gebekt te zijn, vooral die onderbuik voorzien van trots en angst.

owja sql :)

Het betekend in jou geval dat je gewoon moet kiezen voor een politicus wiens knoopjes allen dichtzitten tot aan de adamsappel aan toe.

Leuk dat je interessant denkt over te komen met je nietszeggende uitspraken. :rolleyes: Verder is betekent in dit geval gewoon met een 't'. Het is trouwens ook ICT'er en niet ICTér.

C++ en ASM.

(die laatste taal gebruik ik voornamelijk voor RE)

Mijn favoriete talen is zondermeer java. De documentatie die hierover online te vinden is is gewoon extreem. Waarom? Dit is de eerste taal dat ik geleerd heb en hier ken ik bijgevolg het meeste van.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn favoriete talen is zondermeer java. De documentatie die hierover online te vinden is is gewoon extreem. Waarom? Dit is de eerste taal dat ik geleerd heb en hier ken ik bijgevolg het meeste van.
Vette +1, denk dat het 1 van de beste gedocumenteerde programmeertaal is die er bestaat.

Jaartje of 10 geleden VB en C++

"bekjam is sexy"

OT: Java, VB, beetje C++, SQL, assembler

Heb 2 jaar programmeren gehad en nooit een woord van begrepen. Heb in m'n 6de jaar m'n eindopdracht zelfs laten maken door een programmeur, heeft me 50€ gekost, en alsnog maar 29/50 gekregen omdat het in een andere taal was geprogrammeerd dan wat moest:o:D.. Enige dat ik me nog kan herinneren was dat we begonnen zijn met Visual Basic, en dan wss ook PHP hebben gezien, en wss ook nog iets anders.

php & sql, maar dat is ook het enige dat ik kan :P.

geen enkele taal echt goed
maar ben al bezig geweest met:
HTML, PHP, JavaScript, Python, Perl, VB, ASM, Haskell

waarvan VB het meest kennis, maar assembly wel 1 vd leukste (Crackme's)

PHP, CSS, Javascript soms en HTML natuurlijk :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven