Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
c#
c++
php
cobol
en varianten
ook de standaard css/html/actionscript en al die kakzooi maar dat kan iedere noob
)Beter leer je groepen mensen te programmeren door scherpzinnige gebekt te zijn, vooral die onderbuik voorzien van trots en angst.
Het betekend in jou geval dat je gewoon moet kiezen voor een politicus wiens knoopjes allen dichtzitten tot aan de adamsappel aan toe.
Verder is betekent in dit geval gewoon met een 't'. Het is trouwens ook ICT'er en niet ICTér.Ouwe BH.C++ en ASM.
(die laatste taal gebruik ik voornamelijk voor RE)

Leuk dat je interessant denkt over te komen met je nietszeggende uitspraken.Verder is betekent in dit geval gewoon met een 't'. Het is trouwens ook ICT'er en niet ICTér.
Vette +1, denk dat het 1 van de beste gedocumenteerde programmeertaal is die er bestaat.Mijn favoriete talen is zondermeer java. De documentatie die hierover online te vinden is is gewoon extreem. Waarom? Dit is de eerste taal dat ik geleerd heb en hier ken ik bijgevolg het meeste van.

.. Enige dat ik me nog kan herinneren was dat we begonnen zijn met Visual Basic, en dan wss ook PHP hebben gezien, en wss ook nog iets anders.