Fitness Seller

Voor de programmeurs onder ons..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben wel aardig thuis in PHP (OOP), Perl.

Wil binnenkort met Zend Framework werken, en Java staat ook nog steeds op m'n lijstje.

• Topic Starter Topic Starter
PHP + JS/jQuery + XHTML + CSS

Alles wat ik nodig heb om men websites te maken.
Dat is echt een mooie technologie, ben er ook op het moment vaak mee bezig, vooral omdat je snelle lichtgewicht web apps kan maken met maar een beetje code.
Een beetje een minpunt is wel dat het snel geneigd is om met andere scripts een conflict te krijgen.
Ik had op m'n forum oa zo'n slide out login gemaakt, maar heb een boel moeten herschrijven omdat hij anders gewoon niet werkte.

jquery is idd erg fijn. zeker aangezien JS gewoon ****ing ingewikkeld is

• Topic Starter Topic Starter
jquery is idd erg fijn. zeker aangezien JS gewoon ****ing ingewikkeld is
QFT, echt irritant om een browser onafhankelijk iets te schrijven wat de moeite waard is, geef mij maar servertaaltjes, die zijn veel krachtiger en coïtusier.

gewoon GUIs bouwen toch? hele tooling daarvan is veel beter dan in Java.

(al moet ik toegeven dat ik nooit een desktop app gebouwd heb in .NET maar wat ik ervan gezien heb is het een stuk beter opgezet dan bij Java)

ah zo bedoel je, ik dacht dat je echt bedoelde zoals in java waar je een klasse LayoutManager laat implementeren en zo al je componenten plaatst..

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

QFT, echt irritant om een browser onafhankelijk iets te schrijven wat de moeite waard is, geef mij maar servertaaltjes, die zijn veel krachtiger en coïtusier.

daarom verdient de maker(s) van facebook een pluim om heel zijn ajax toestand crossbrowser te maken want het is indd niet easy.

Eiffel (lerende) :banana:

idd, waarom in godsnaam?

tja, uni's leren je graag talen aan waar je nooit meer iets mee gaat doen helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven