Fitness Seller

Voor de theedrinkers..

ballon

Ripped Bodybuilder
Waardering
199
Het heeft niet echt iets met bodybuilding te maken...maar ik vind thee heerlijk om te drinken en probeer graag dingen uit .
Zo zijn enkele tuinplanten geschikt om thee van te trekken . Denk aan vrouwenmantel , rozen(blaadjes) ,berkenblad ,zelfs paardenbloem en lavendel.

ik vind thee ook héérlijk:)

aardbeien thee is prima te drinken hoor!

Wel verse aardbeien. Uit de zakjes vind ik persoonlijk niet echt lekker..

Maar hoe moet ik het dan bereiden? gewoon bijvoorbeeld 1 aardbei in een beker 'kokend' water doen en uit laten lekken?

Ik ben alleen bekend met zakjes thee. :rolleyes::p

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe moet ik het dan bereiden? gewoon bijvoorbeeld 1 aardbei in een beker 'kokend' water doen en uit laten lekken?

Ik ben alleen bekend met zakjes thee. :rolleyes::p

De bladeren kan je vers en gedroogd gebruiken . Bladeren pluk je er af , laat je een paar dagen drogen en dat kan je dan in een theezeefje doen. Verse bladeren kan je er zo in doen .

De aardbeien kan je in stukjes hakken en laten drogen , vers heb ik het niet gedronken . Maar het zou me niks verbazen als verse aardbeien thee ook best lekker is haha.

Het heeft niet echt iets met bodybuilding te maken...maar ik vind thee heerlijk om te drinken en probeer graag dingen uit .
Zo zijn enkele tuinplanten geschikt om thee van te trekken . Denk aan vrouwenmantel , rozen(blaadjes) ,berkenblad ,zelfs paardenbloem en lavendel.

vrouwenmantel ... hmmm... was dat niet vooral goed voor vrouwen met baarmoederkrampen oid ?

Anyways, Ik zet ook wel eens thee van de citroenmelisse die ik in mijn tuin heb staan... erg lekker eigenlijk (en leuk omdat het uit eigen tuin komt).

thee

Verkeerd geplaatst

Laatst bewerkt:
Zelf gek op thee van verse munt (uit eigen tuin) - kamille is trouwens ook een favoriet.

Drink eigenlijk alleen witte, groene, ginseng en jasmijnthee, heerlijk!
Houd niet van die fruitige smaakjes.

Ik hou niet van hangzakjes.........;)

Groene thee, oolong thee & zwarte thee gaat er enkel in bij mij :D (wel allemaal loose-leafs !).

Groene thee, munt thee,..... mjammie!!!

Citroen thee is ook super lekker!

Terug
Naar boven