- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:Oh vreselijk ja, kan me er zo aan ergeren. al die stomme teringhoeren die bodybuilders vies en lelijk vinden en wel geilen op een Jim lichaampje lol!!
Al die onwetendheid en jaloerzie maken ze gewoon zo verschrikkelijk dom.
Aids aan jullie breezers!!
geweldig altijd die ruige uitspattingen van Mars
@ tjooky
Waar ben je tevreden mee dan? Als ik die foto zo zie kan ik me niet voorstellen dat je traint!? En zo ja als je wel traind wtf doe je daar dan?! Barre weinig volgens mij.
@jellow iets meer massa... man je hebt amper massa en je bent nog fitnness instructeur ook? Vraag me af wat jullie daar leren.
Als jullie er voor trainen voor zon fysiek? Laat me niet lachen iemand die nog nooit getraind heeft ziet er het zelfde uit. Als je naar de sportschool gaat doe er dan ook wat inplaats van een beetje praten met je kameraden en stoppen met een oefening wanneer je moe bent.. jah zo kom je nooit verder.
eduardjanssen zei:
eduardjanssen zei:Trouwens wat heeft die unnamed een geile avatar he.
edit: 1e post geplaatst

rob12345 zei:Beetje sneue figuren daar als je het mij vraagt.
Als iedereen nou gewoon eens wat verdraagzamer werdt...
Je mening geven? OK!
Maar ga NIET vertellen hoe iemand anders eruit moet zien, en hoe "ziek" je bent als je uren in de sportschool jezelf afbeult en gewoon "goed bezig" bent, zoals wij dat zien.
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zin in heeft, veel mensen weten gewoon niet waarover ze praten en weten niet eens wat voor vriendschappelijke sfeer er onder de bodybuilders onder elkaar heerst (denk aan wedstrijden, beursen etc) en hoe geweldig de sport is.
volgens mij denken die lui op dat forum dat alle bodybuilders bodybuilders gefrustreerd zijn, aan de anabolica zitten en uit wanhoop trainen ofzo
![]()
Gelukkig zijn er mensen die beter weten en daarom ga ik niet eens de moeite nemen om me op een waardeloos forum met een paar van die kneusjes als daar te registreren![]()

Een sportschool is om te trainen. Pff heb echt hekel aan die lui en dan ook nog commentaar op anderen leveren terwijl ze zelf geen **** doen maar toch ook allemaal wat grotere armen wil hebben of een gespierder buikje.Maar er nix voor willen doen.

rob12345 zei:Beetje sneue figuren daar als je het mij vraagt.
Als iedereen nou gewoon eens wat verdraagzamer werdt...
Je mening geven? OK!
Maar ga NIET vertellen hoe iemand anders eruit moet zien, en hoe "ziek" je bent als je uren in de sportschool jezelf afbeult en gewoon "goed bezig" bent, zoals wij dat zien.
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zin in heeft, veel mensen weten gewoon niet waarover ze praten en weten niet eens wat voor vriendschappelijke sfeer er onder de bodybuilders onder elkaar heerst (denk aan wedstrijden, beursen etc) en hoe geweldig de sport is.
volgens mij denken die lui op dat forum dat alle bodybuilders bodybuilders gefrustreerd zijn, aan de anabolica zitten en uit wanhoop trainen ofzo
![]()
Gelukkig zijn er mensen die beter weten en daarom ga ik niet eens de moeite nemen om me op een waardeloos forum met een paar van die kneusjes als daar te registreren![]()
Roy zei:Idd vind ik ook! Heb ook een tijdje op dat Partyflock gezeten, maar veel wijzer werd ik er niet van. Ik stond er ook wel 's met een fotootje op (gemaakt op een feest)...een commentaar dat ik kreeg (anabolen zeker he?! etcetc...)! Kon al die magere (zogenaamd gespierde) pillenslikkers ff gaan uitleggen hoe bodybuilding in elkaar zit en dat het allemaal niet draait om het spuiten e.d. Ben daar gauw mee opgehouden, wat een onverdraagzaamheid heerst daar zeg! Naar feesten ga ik trouwens ook niet meer...