Fitness Seller

Hebben veganisten langere darmen dan mensen die beide eten?

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Heb met iemand gewed die zei dat veganisten langere darmen hebben dan mensen die zowel vlees eten als koolhydraten. Ik moet nu dus bewijs leveren, iemand die een link of studie hierover kan vinden? Ik zelf zit nu te zoeken en kan niks vinden. Karma voor hulp.


* Blijkbaar heeft hij het van zijn docent gehoord vandaar zijn uitspraak.
 
Lijkt me erg onwaarschijnlijk
 
tuurlijk niet... volgens sommigen geeft de lengte van onze darmen aan dat we van oudsher vleeseters zijn, maar mijn darmen worden echt niet ineens langer als ik stop met vlees eten :)
 
tuurlijk niet... volgens sommigen geeft de lengte van onze darmen aan dat we van oudsher vleeseters zijn, maar mijn darmen worden echt niet ineens langer als ik stop met vlees eten :)
+1 maar nergens waar ik bewijs hierover kan vinden?

Moet wel zeggen dat hij een persoon is dat alles gelooft wat een docent tegen hem verteld..
 
ik zou met die vraag eens naar het mortuarium gaan..
 
Het lijkt me redelijk dat eerst hij met bewijs aan moet komen alvorens jij het tegendeel gaat bewijzen?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Krimpen de darmen van een veganist dan ook weer als ze terug dierlijke producten gaan eten ?
 
Het lijkt me redelijk dat eerst hij met bewijs aan moet komen alvorens jij het tegendeel gaat bewijzen?
Zijn docent zei dat dus en als ik bewijs kan leveren dat het niet zo is krijg ik 20 euro. Bewijs dat het wel zo is kan dit niet vinden overigens, hij gelooft wat zijn docent tegen hem zei .
 
De kerstman bestaat 20 euro als je bewijst dat het niet zo is.
 
Ik merk geen verschil aan de darmen van vegans.

Mag aannemen dat jij menig endeldarm van dichtbij hebt geinspecteerd. Bij deze is het dus wetenschappelijk bewezen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Uit onderzoekt blijkt ook dat moslims en feministen een dunnere huid hebben.
 
Back
Naar boven