- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt ernstig man, maar ik neem aan dat je dit wist van te voren?
Hoezo ben je daar naartoe gegaan?
Als ze iemand als schuldige willen bomben lijkt het me logisch dat je de invaders bombardeert(ook al zie jij ze zo niet)
Wat ik bedoel te zeggen is, je valt eerder de amerikanen aan, dan dat je je eigen bevolking aanvalt
T wordt echt lachen als Amerika zich daar terugtrekt, ik voorzie een grote scheur die door het land heengaat
Vergeef me als ik het fout heb, maar er is toch ook een strijd tussen de soenietten en de sjiiten?

Tegen de Amerikanen? Die soldaten doen ook maar om goed te doen en de democratie op te bouwen. Maarja in dat land zitten gewoon teveel gekken, hopeloos daar. VS zou er beter gewoon weggaan, kunnen ze er weer een nieuwe dictator kiezen dat hebben ze toch zo graag.
Allemaal verhuizen naar buitenland is zeker geen oplossing nee. Situatie is uitzichtloos vrees ik![]()
dat vrees ik ookVergeef me als ik het fout heb, maar er is toch ook een strijd tussen de soenietten en de sjiiten?