XXL Nutrition

Doet dit iets met je?

Peiling Peiling Deze nieuwsberichten doen...

• .. niets met mij

Stemmen: 104 86,0%
  • .. veel met mij

Stemmen: 6 5,0%
  • geen mening

Stemmen: 11 9,1%

• Totaal stemmers
    121
ja omdat dieren 100% onschuldig en totaal weerloos zijn (althans in het geval van het hondje)

Er sterven dagelijks ook onschuldige mensen in Irak, volgens mij ben je tegen een kogel of bom ook vrij weerloos. Whats your point?

Ja best wel , triest hoe het daar dagelijks aan toegaat !
en het is nog lang niet afgelopen :(

het gebeurt zo vaak, en is zo ver weg van mijn veilige bed dat het me vrij weinig tot eigenlijk helemaal niks doet. hoewel het verschrikkelijk is als het in jouw omgeving met jouw geliefde zou gebeuren.

Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er daar gebeurd, maar als zoiets niet in je persoonlijke leven gebeurd of jezelf betreft dan gaan deze nieuwsberichten veel makkelijker langs je heen.

is dagelijks nieuws:mad:;en zolang die moslims zo zot of een achterdeur zijn,zal dat ook blijven:rolleyes:

Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er daar gebeurd, maar als zoiets niet in je persoonlijke leven gebeurd of jezelf betreft dan gaan deze nieuwsberichten veel makkelijker langs je heen.

dit

Heb gisteren wel dat filmpje gekeken van dat discotheek wat in Perm is afgebrand , en toen kreeg ik wel een k*t gevoel.

Ook als ik op het nieuws zie wat er allemaal in Irak zie , vind ik dat natuurlijk verschrikkelijk voor de onschuldige mensen , maar ondertussen denk ik ook van wat bestaan er toch k*t mensen..

Daar ontploft net zo vaak een bom als dat ik dagelijks een scheet laat. Vraag me af of de inwoners er zelf nog van opkijken:o.

kan me echt niks schelen

Als je een filmpje ziet waarin een hoofd wordt afgesneden of iemand koelbloedig wordt neergeschoten doet dat ook meer met je dan wanneer je een bericht leest 'man gooit hondje van brug'.
Gaat dus niet zozeer om het hondje, maar om het beeldmateriaal wat erbij zat

Enigszins, maar dan vooral omdat ik een Iraakse gozer ken die niet zo lang geleden nog een burnout kreeg en daardoor zijn baan kwijt raakte door de voortdurende stroom van dit soort berichten vanuit zijn geboortestad (waarbij diverse familieleden en kennissen zijn omgekomen in een tijdsbestek van een paar jaar).

Nope, sowieso bekommer ik me niet om doden, tenzij het iemand is in mijn eigen kring, ik vind het veel erger om te horen dat er weer honderden of zelfs duizenden dieren afgeslacht zijn voor niets.

Jawel waarom dat het zo ver moet komen in deze wereld
Mensen zijn wat oorlog en natuur betreft nog dommer dan dieren.
Wij verdienen het niet meer op op deze aardkloot te leven vind ik en daar komt hopelijk ook snel verandering in door opwarming van de aarde door eigen toe doen
Wij zijn de grootste mislukking want dit hele helal beteft geloof ik

Laatst bewerkt:
Niets, alles went.

Ik begin elke keer te wenen als ik zo'n berichten lees dat moslims en joden gestorven zijn.

Als je een filmpje ziet waarin een hoofd wordt afgesneden of iemand koelbloedig wordt neergeschoten doet dat ook meer met je dan wanneer je een bericht leest 'man gooit hondje van brug'.
Gaat dus niet zozeer om het hondje, maar om het beeldmateriaal wat erbij zat

ligt ook enkel en alleen aan de frequentie van het bekijken van zulke beelden.
Als je dagelijks zulke dingen zou opzoeken op internet, doet het na een tijdje ook niks meer met je

Zo te lezen krijgt de Partij voor de Dieren er weer wat stemmen bij

Terug
Naar boven