Booooris
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 63kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het risico om in zo'n k*t land te wonen.Er sterven dagelijks ook onschuldige mensen in Irak, volgens mij ben je tegen een kogel of bom ook vrij weerloos. Whats your point?
Dat ze hun eigen problemen daar maar oplossen.Verwachte reactie.
Dus als je daar geboren bent, is het klaar over en uit?
En als ze dan hier na toe komen, als vluchteling is het weer niet goed. Wat wil je nou?
Nope, sowieso bekommer ik me niet om doden, tenzij het iemand is in mijn eigen kring, ik vind het veel erger om te horen dat er weer honderden of zelfs duizenden dieren afgeslacht zijn voor niets.

Ja, altijd k*t om te horen dat 1 dode Nederlander veel erger is dan miljoenen doden Irakezen.. Ik weet niet hoeveel dode Nederlanders er zijn die in Irak zijn overleden, maar volgens mij zat de aantal van Irakese burgers op 25M+.

Nee, zelfs al ontploft er een bom in Nederland, zolang ik niemand ken die het slachtoffer wordt, merk ik er vrij weinig van. Anders wordt het natuurlijk als ik de slachtoffers in het echt zou zien.
?Dus jij had niet echt toen je die mensen door de lucht zag vliegen met koninginnedag van:?
bijna was de koningin geraakt bijna 

Daar ging het toch niet ombijna was de koningin geraakt bijna
![]()

Dus jij had niet echt toen je die mensen door de lucht zag vliegen met koninginnedag van:?
Dus jij had niet echt toen je die mensen door de lucht zag vliegen met koninginnedag van:?