MuscleMeat

Doet dit iets met je?

Peiling Peiling Deze nieuwsberichten doen...

• .. niets met mij

Stemmen: 104 86,0%
  • .. veel met mij

Stemmen: 6 5,0%
  • geen mening

Stemmen: 11 9,1%

• Totaal stemmers
    121
Leuk is het niet... Maar ik lig er zeker niet wakker van :)

Nee voel niks. :o

Nope, sowieso bekommer ik me niet om doden, tenzij het iemand is in mijn eigen kring, ik vind het veel erger om te horen dat er weer honderden of zelfs duizenden dieren afgeslacht zijn voor niets.

Dat is inderdaad veel erger. Je doet je naam wederom weer eer aan :o

Ja, altijd k*t om te horen dat 1 dode Nederlander veel erger is dan miljoenen doden Irakezen.. Ik weet niet hoeveel dode Nederlanders er zijn die in Irak zijn overleden, maar volgens mij zat de aantal van Irakese burgers op 25M+.

Nee, als je je daarom al druk moet maken. Er bestaat zoiets als Who Cares.

ik mis de "vind ik leuk"-knop bij dit bericht? ???

• Topic Starter Topic Starter
Ja, altijd k*t om te horen dat 1 dode Nederlander veel erger is dan miljoenen doden Irakezen.. Ik weet niet hoeveel dode Nederlanders er zijn die in Irak zijn overleden, maar volgens mij zat de aantal van Irakese burgers op 25M+.

Tot nu toe zijn er nog géén dode nederlanders overleden in Irak...:o

Nee, zelfs al ontploft er een bom in Nederland, zolang ik niemand ken die het slachtoffer wordt, merk ik er vrij weinig van. Anders wordt het natuurlijk als ik de slachtoffers in het echt zou zien.

Nee, zelfs al ontploft er een bom in Nederland, zolang ik niemand ken die het slachtoffer wordt, merk ik er vrij weinig van. Anders wordt het natuurlijk als ik de slachtoffers in het echt zou zien.

Dus jij had niet echt toen je die mensen door de lucht zag vliegen met koninginnedag van: :eek: ?

Ja daarna gelijk op ogrish kijken! sensatie! je weet zelluff

Dus jij had niet echt toen je die mensen door de lucht zag vliegen met koninginnedag van: :eek: ?

dan kijk je wel ff van wtf, maar verder doet het niets met je..
wel hoorde ik toen een paar dagen later dat een paar bekenden van me daar (ongeveer) eerst stonden, maar vlak ervoor zagen ze mensen die ze kenden en waren ze daarheen gelopen

Nee. 6,79 miljard mensen op deze aardkloot. Je kan je toch niet druk maken om wat er met al deze mensen wel niet gebeurt?

Enige wat in me opkomt dat me iets deed waren de onthoofdinsfilmpjes van amerikaanse militairen. Dat was redelijk gestoord.

Nee. Als je overal bij stil gaat staan, en het o zo erg gaat vinden, heb je toch geen leven? Je maakt het jezelf wel héél erg moeilijk dan.

Jezelf gewoon afsluiten voor die shizzle.

Terug
Naar boven