AndroidHealthClinic

voorbereiding 1ste kuur - winter

JustGrow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal

In totaal train ik al vier jaar en uiteraard zijn de kriebels er al een tijdje om eens een eerste kuur te proberen.
Ik ben op dit moment 24 en weet dat het nu of nooit is dat ik het moet proberen. Zal ik het nooit een tweede keer doen? Dat weet ik niet en bekijken we wel later.

Na veel opzoeken en lezen wou ik toch eens ook een mening horen van jullie.

Het belangrijkste eerst, mijn voeding:

'S morgens:
100 gram Havermout + 35gr whey + banaan of sap

10 uur:
Stuk fruit met 500 gr magere kaas of shake

12 uur
200 gr kip/vis/kalkoen
Met 60gr rijst + groenten

14u30
200gr kip/vis/kalkoen
Met 60 gr rijst + groenten

17u30
200 gr kip/vis/kalkoen
Met 60 gr rijst+ groenten

Na training:
Vitargo + 35gr whey

22u30:
Shake

-----------------------------

Kuur 16 weken:

1x10ml deca
1x10ml sustanon
1x10ml masteron
1x10ml primbolan

Hoe?

Ik dacht aan 1 ml deca - 2/3dagen tussen - 1 ml sus - 2/3dagen tussen - 1ml masteron - 2/3 dagen tussen - 1 ml primbolan.... Dit dan maal 8= 16 weken.

---------------------------------
Ik ben nieuwsgierig naar jullie feedback!

Alvast bedankt om er eens naar te kijken.:)

Met vriendelijke groet

JustGrow

Hou het voor je eerst kuur op 2 producten,dat houd het makkelijk en overzichtelijk. Wat jij voorstel slaat helaas nergens op.

Test e en deca 1x per week zetten.
Week 1-10 200mg deca.
Week 1-12 250mg test e. (Test 2 weken langer laten lopen dan deca)
Je nakuur mag je zelf nog even verzinnen.

Heb je die 4 vials al gekocht? Ik hoop het niet voor je want daar kun je niks mee.

Je rekensom klopt ook niet dan.

Maar wat 88ja zegt: 2 (of 1) product gebruiken. Geen 4.

Slechte kuur. Gewoon test e 500 per week doen. 250 test en 200 deca kan ook.

Je moet niet van allerlei verschillende producten een klein beetje gaan zetten dat heeft geen nut. Als eerste kuur dit:

Week 1-12 500mg test e
Week 14-17 20mg nolvadex
Week 1-14 2x 500iu hcg per week (1000iu totaal)

Eventueel week 1-4 50mg winstrol of 80mg anavar
En ik raad je aan hcg mee te laten lopen dit bevordert je herstel enorm.

• Topic Starter Topic Starter
Neen uiteraard koop ik niets tot ik zeker ben... Vandaar ook dat ik even dit hier wou neerschrijven...

Mag ik ook vragen waarom ik hier 'niets mee kan?'.

Wat vinden jullie van mijn voedingsschema?

Mvg

JustGrow

Voeding is wat eentonig, zou zelf liever wat variatie zien.

Het is handig om te kijken hoe je op elke stof reageert, als je 4 soorten tegelijk als eerste keer doet weet je nooit precies waar je wel of niet lekker op gaat.

Neen uiteraard koop ik niets tot ik zeker ben... Vandaar ook dat ik even dit hier wou neerschrijven...

Mag ik ook vragen waarom ik hier 'niets mee kan?'.

Wat vinden jullie van mijn voedingsschema?

Mvg

JustGrow

Je gaf aan om de 2/3 dagen 1 ml te
Gaan zetten (wat sowieso te veel is). Dat is 2ml per week per product. Met 10ml per product heb je dus na 5 weken je vails leeg.

Dus met ieder 10ml per product redt je het niet. Dat bedoel ik met: daar kun je niks mee.

1-10 weken 500 Mg test

Of

1-10 weken 250mg test + 200 deca

Is genoeg.

Nog niet veel verstand van AAS, maar op deze macros ga je niet optimaal winst pakken.

Je gaf aan om de 2/3 dagen 1 ml te
Gaan zetten (wat sowieso te veel is). Dat is 2ml per week per product. Met 10ml per product heb je dus na 5 weken je vails leeg.

Dus met ieder 10ml per product redt je het niet. Dat bedoel ik met: daar kun je niks mee.

1-10 weken 500 Mg test

Of

1-10 weken 250mg test + 200 deca

Is genoeg.

Verder slaat zijn plan ook totaal nergens op! Niet enkel zijn inject tijdstippen maar ook welke middelen,

1ml deca, na 3 dagen 1ml test, na 3 dagen 1 ml mast, na 3 dagen 1ml primo, na 3 dagen 1ml deca, etc...

Dan inject je elk product 1x om de 12 dagen.. TS, ik hoop dat ik je niet hoef uit te leggen hoe belachelijk dit is. Als je ook maar iets of wat verstand hebt van hoe middelen werken zou je toch moeten weten dat dit kant noch wal raakt..

Voeding kunnen we zo niks mee.

Wat is je bmr?

Hoeveel is dit?

Wil je bulken of cutten?

Verder slaat zijn plan ook totaal nergens op! Niet enkel zijn inject tijdstippen maar ook welke middelen,

1ml deca, na 3 dagen 1ml test, na 3 dagen 1 ml mast, na 3 dagen 1ml primo, na 3 dagen 1ml deca, etc...

Dan inject je elk product 1x om de 12 dagen.. TS, ik hoop dat ik je niet hoef uit te leggen hoe belachelijk dit is. Als je ook maar iets of wat verstand hebt van hoe middelen werken zou je toch moeten weten dat dit kant noch wal raakt..

Owww bedoelt hij het zo: om de 2-3 dagen een andere AAS en fan rouleren. Nee, dat slaat inderdaad ook nergens op. Dat heb ik echt nog nooit eerder gezien, wel creatief bedacht :D maar slaat inderdaad nergens op.

Laatst bewerkt:
Voeding een beetje eentonig inderdaad ...en 500gr kaas in de ochtend?? bah bah
Kuur slaat ook kant nog wal

Wat eet je precies op de dag; totaal kcal en E-K-V verhouding?
Zodra je je voeding op orde is zou ik pas aan kuren gaan denken, en dan iets in de trant wat JustGainz voorstelt:
Je moet niet van allerlei verschillende producten een klein beetje gaan zetten dat heeft geen nut. Als eerste kuur dit:

Week 1-12 500mg test e
Week 14-17 20mg nolvadex
Week 1-14 2x 500iu hcg per week (1000iu totaal)

Eventueel week 1-4 50mg winstrol of 80mg anavar
En ik raad je aan hcg mee te laten lopen dit bevordert je herstel enorm.

Voeding een beetje eentonig inderdaad ...en 500gr kaas in de ochtend?? bah bah
Kuur slaat ook kant nog wal

Wat eet je precies op de dag; totaal kcal en E-K-V verhouding?
Zodra je je voeding op orde is zou ik pas aan kuren gaan denken, en dan iets in de trant wat JustGainz voorstelt:

Volgens mij is platte kaas in België hetzelfde als kwark

Ik zou dood gaan als ik tussen trainen en slapen geen vast voedsel kan eten. Je neemt enkel 2 shakes?

Dit is echt het meest vage kuur "schema" wat ik ooit heb gezien.

Dit is echt het meest vage kuur "schema" wat ik ooit heb gezien.

:roflol:

Naar JustGrow,

Verdubbel je porties rijst naar 120g en zorg dat je na je workout minimaal 2x 100g koolhydraten eet en 40gram eiwitten.
Voeg meer groene groentes toe zoals broccoli.
Succes met gainen

Ik zou dood gaan als ik tussen trainen en slapen geen vast voedsel kan eten. Je neemt enkel 2 shakes?

Dit.

Na de training ALTIJD ETEN dus om 14u30 neem je je shake en een uur na je training eet je de maaltijd van 14u30. Optimaal zou zijn dat je alles laat zoals het is MAAR dat je na de training nog een maaltijd neemt + je shake voor het slapen gaan. Allez als bulken het doel is uiteraard.

Op AS gebied zou ik aanraden om met lichte middelen te beginnen, deca kan ook maar is vrij zwaar voor je lichaam.

Als je 90 kg weegt is 400-500mg test en 400 mg primo per week perfect om te beginnen. 2 x week injecteren en je zit goed.

Terug
Naar boven