Chico
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 23%
Waarom dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wilde eigenlijk de Enanthate doen maar hoorde van veel vechters dat je spieren kunnen door Enanthate...en vocht
OMDAT IK VRIJ GEK WORD VAN AL JE VETTE EN GROTE LETTERS SAMEN MET UITROEPINGSTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Testosteron enanthate wilde ik erbij doen in plaats van cypionate...maar vechters adviseerde me cypionate te doen omdat enanthate spieren verzuurde en veel vocht vast hield zeiden ze...het liefst test propionaat zeiden vele jongens die dat doen maar ik ga NOOIT om de 2 dagen prikken dat trek ik niet
Testosteron enanthate wilde ik erbij doen in plaats van cypionate...maar vechters adviseerde me cypionate te doen omdat enanthate spieren verzuurde en veel vocht vast hield zeiden ze...het liefst test propionaat zeiden vele jongens die dat doen maar ik ga NOOIT om de 2 dagen prikken dat trek ik niet
100% eens.OMDAT IK VRIJ GEK WORD VAN AL JE VETTE EN GROTE LETTERS SAMEN MET UITROEPINGSTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die "belangrijk nieuws" in de titel is nergens voor nodig.
OMDAT IK VRIJ GEK WORD VAN AL JE VETTE EN GROTE LETTERS SAMEN MET UITROEPINGSTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die "belangrijk nieuws" in de titel is nergens voor nodig.
Wat hebben de esters te maken met het vasthouden van vocht? Test = test
Misschien wat minder naar die vechters luisteren.
Dacht dat t wat duidelijker zal maken omdat k n hele kladderblok te typen had...Nooit gedacht dat je je aan wat tekens zou kunnen ergeren....komt goed met de volgende keer.
Zo maak je geen vriendjesRobin als dit je enige reactie is dan hoef je de topic toch niet in de gaten te houden!!
Mischien moet je je eigentopic starten met de vraag door welk spul je zo n kort lontje hebt...heb k weleens meegemaakt paar keer jongens die sommige spullen niet kunnen verdragen en de pestpleuris hebben op alles wat om zich heen gebeurt.
Doe s rustig aan robie
Kan je ff niet in deze sectie posten, jonkie?!
1-12 400 mg testosteron per week
1-6 50 mg winstrol per week.
Meer dan zat om op te cutten.
De reden waarom ik DECA wil gebruiken is voornamelijk wat het met je pezen doet en herstel/vermindering van pijntjes. Ik ben zoiezo erg blessuregevoelig en we willen de semi-pro klasse afsluiten met een aantal toernooien waarbij ik meerdere partijen op een avond moet vechten...ook zijn er wat twijfels of ik een mma partij moet draaien of niet.. daarom wel graag deca erin....
Als je voor mijn situatie een goed kuur kan voorstellen kan ik me erin verdiepen.
Maar zoals ik al zei ik mag geen kracht/energie/explosiviteit verliezen bij het cutten. De laatste 18 van mijn 19 partijen draai ik op winst wil geen verlies risico nemen.
Tren voor extra mma agressie heb ik ook wel is gehoord