Het is maar goed dat jij zo slim bent bro
En je lijkt me nogal een schlemiel als je denkt dat jou pingedrag niet sowieso te traceren is. Dus ik weet niet waar jij pint en waar je zo bang voor bent dat mensen achter komen, maar als ze willen komen ze daar sowieso wel achter. En wat heb je te verberen met je pingedrag? Als jij dit gebruikt om illigale shit mee uit te voeren dan hoop ik dat je opgepakt wordt.
Dat doet er heel veel toe. Andere tijdens vragen om een andere aanpak. Jij wil beweren dat aanslagen totaal niet te voorkomen zijn en we dus ook net zo goed niet de moeite moeten doen. Dat is jou mening, ik ben blij dat er een overheid is die nog enigsinds probeert een oogje in het zeil te houden.
Als jij zo persee zelf wil weten hoe je heel je leven indeelt moet je lekker in een houten hut op de hei gaan zitten. Je maakt elke dag gebruik van het systeem, je maakt gebruik van allerlei voorzieningen dus lijkt het me logisch dat je daar ook wat voor inleverd. Je wil wel alle gemakken, je loopt wel meteen te zeiken als 1 van die gemakken van je afgenomen wordt. Maar zodra je er zelf wat voor moet doen gaat het te ver.
En jou eeuwige opgekropte frustraties over de riante salarissen van andere zijn wel duidelijk. Dat jij zelf niet van je leven hebt gemaakt wat je eigenlijk misschien wel zou willen hoef je niet af te reageren op andere. Als je niet kan meedraaien in het systeem wil dat niet zeggen dat het systeem niet klopt. Misschien ligt het wel aan je eigen incompetentie.