AndroidHealthClinic

Voorstel eerste kuur (cut)

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik wil binnekort mijn eerste kuur starten. Wil echt hard worden en natuurlijk ook de nodige vvm+kracht winnen(duh). Mn voedingsschema zit rond de 2500kcal, goed hoog in eiwitten. Cardio ga ik ook nog doen, maar tot nu toe gaat het goed zonder. Heb een snelle stofwisseling dat is wel relaxed. Zit nu op 11% en wil op een 7% uitkomen, maar echt hard ogen.

D8 aan het volgende:

Wk 1-8 500mg Test E EW
Wk 1-8 30-40mg Winny ED

Nakuur met Nolva.
Tegen vocht van Test E wilde ik armidex nemen, maar als het wel zal meevallen met het vocht dan doe ik dat niet.

Nu wilde ik er eigenlijk nog wat bijzetten. Primo en masteron zijn me te duur, komt later nog wel een keer. Zou Tren E een goede keus zijn? Zie het eigenlijk niet zitten om Tren A te pakken als ik voor de eerste keer ga gebruiken...natuurlijk pak ik dan ook HCG, zal wel nodig zijn.

Evt Clen:
Wk 1-2: 0.005
Wk 5-6: 0.0075
Wk 9-10: 0.010

Ik zie dat sommige wel in clen geloven en andere niet, dus misschien nutteloos om daarover te discussiëren?

is 8 weken winny niet een beetje teveel van het goede ??

2500 kcal is aan de lage kant. Ookal wil je nu gaan cutten. Vooral als je berekent dat je al verbruikt met KT + nog eventuele CT.

Als jij echt maar 2500 kcal nodig hebt dan ben je zowiezo nog niet aan kuren toe. Wat zijn je stats op dit moment?

50 Dollar zei:
Ik wil binnekort mijn eerste kuur starten. Wil echt hard worden en natuurlijk ook de nodige vvm+kracht winnen(duh). Mn voedingsschema zit rond de 2500kcal, goed hoog in eiwitten. Cardio ga ik ook nog doen, maar tot nu toe gaat het goed zonder. Heb een snelle stofwisseling dat is wel relaxed. Zit nu op 11% en wil op een 7% uitkomen, maar echt hard ogen.

D8 aan het volgende:

Wk 1-8 500mg Test E EW
Wk 1-8 30-40mg Winny ED

Nakuur met Nolva.
Tegen vocht van Test E wilde ik armidex nemen, maar als het wel zal meevallen met het vocht dan doe ik dat niet.

Nu wilde ik er eigenlijk nog wat bijzetten. Primo en masteron zijn me te duur, komt later nog wel een keer. Zou Tren E een goede keus zijn? Zie het eigenlijk niet zitten om Tren A te pakken als ik voor de eerste keer ga gebruiken...natuurlijk pak ik dan ook HCG, zal wel nodig zijn.

Evt Clen:
Wk 1-2: 0.005
Wk 5-6: 0.0075
Wk 9-10: 0.010

Ik zie dat sommige wel in clen geloven en andere niet, dus misschien nutteloos om daarover te discussiëren?

Ik doe hetzelfde kuurtje op het moment.
Ga er goed op, weinig vocht iig op 500 mg test e.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jopske zei:
2500 kcal is aan de lage kant. Ookal wil je nu gaan cutten. Vooral als je berekent dat je al verbruikt met KT + nog eventuele CT.

Als jij echt maar 2500 kcal nodig hebt dan ben je zowiezo nog niet aan kuren toe. Wat zijn je stats op dit moment?

Hoe kan jij nu weten dat 2500kcal voor mij weinig is? Haha sorry maar dit is echt een heel verkeerde opmerking. Weet jij wat ik de hele dag doe? Verbrand ik kcal met cardio? Zit ik niet op een low-carbs dieet? Zeg dan niet dan ben je zowiezo nog niet aan kuren toe, want dat komt echt heel dom over, vriend.

Stats:
1,79
86kg
11%

50 Dollar zei:
Hoe kan jij nu weten dat 2500kcal voor mij weinig is? Haha sorry maar dit is echt een heel verkeerde opmerking. Weet jij wat ik de hele dag doe? Verbrand ik kcal met cardio? Zit ik niet op een low-carbs dieet? Zeg dan niet dan ben je zowiezo nog niet aan kuren toe, want dat komt echt heel dom over, vriend.

Stats:
1,79
86kg
11%

Nou, nou 50, laten we niet uit het oog verliezen dat Jopske wel de mooiste avater van dbb heeft he :p

Maar idd kan een ander hier weinig van zeggen.
Zit ook in de cut en zit zelfs nog lager dan jij.
Maar misschien vind Jopske ook dat ik nog niet aan kuren toe ben??

Tja die mooie avatar zal me weinig rukken. Jammer dat Jopske niet gewoon een reactie plaats waarmee die mij helpt/info geeft. Aan jou stats (bigmaus) zie ik al dat jij zker aan kuren toe bent;)

Maar hoe denk jij erover? Nog ff voor de duidelijkheid; als er nog Tren E bijkomt dan zal de winny niet 8 weken worden genomen, zou wel wat teveel van het goede zijn. Eerst wil ik weten of jullie me Tren aanraden, zoja zal ik een ander schematje maken wat jullie mogen beoordelen.

Ik zou persoonlijk niet meteen tren erbij doen.
Althans niet mn 1e kuur.

Nu heeft tren wel een vetverbrandend effect, maar om die reden zou ik het echt zonde vinden.

Voor de cut zeker, zou ik niet meer dan 2 dingen erin doen.
Test met winny lijkt mij echt wel genoeg.

Vergeet niet dat het puur is om je spier-eiwitten vast te houden.
Opbouwen gaat toch niet lukken....

Trouwens, of hcg nodig is betwijfel ik.

Met tren erbij denk ik dat hcg wel nodig is, zonder miss niet. Hoe denk je over clen? En spieren opbouwen gaat denk ik wel lukken. Het is de eerste kuur dus denk niet dat ik mijn fysiek alleen droger krijg, en daarbij geen spiermassa zou verliezen. Mijn vvm zal echt wel een paar kilo toegenomen zijn na de kuur, hoop ik althans..

Ik denk ook wel dat je wat massa gaat aankomen, maar zou er toch rekening mee houden dat dit je eerste kuur is en dat vocht dan toch wel kan voorkomen hoor. Maar het is niet gezegd dat je dan vetter gaat worden. Je verliest het vocht toch tijdens de nakuur en dan zul je op het einde wel een goed resultaat behalen. Trouwens je kan nog altijd wel een hard look hebben als je wat vocht vasthoudt. Eet gewoon schoon! En je zult je wensen wel behalen alloewel dat 4% in bf zakken tijdens kuurtje test wel veel lijkt in mijn ogen. Voor die hardere look kun je in ieder geval wel gaan.

Succes kerel en hou het board op de hoogte...

Nou goed, ik hoop het echt voor je.
Het is mij in een cut-kuur nog niet gelukt om zelfs te gainen maar wie weet.

Clen kan...niet te hoog doseren...80 mcg in de top zou ik zeggen.

Ik ben niet zo voor tren en dat soort middellen in je 1e kuur.

philippe_no zei:
Ik denk ook wel dat je wat massa gaat aankomen, maar zou er toch rekening mee houden dat dit je eerste kuur is en dat vocht dan toch wel kan voorkomen hoor. Maar het is niet gezegd dat je dan vetter gaat worden. Je verliest het vocht toch tijdens de nakuur en dan zul je op het einde wel een goed resultaat behalen. Trouwens je kan nog altijd wel een hard look hebben als je wat vocht vasthoudt. Eet gewoon schoon! En je zult je wensen wel behalen alloewel dat 4% in bf zakken tijdens kuurtje test wel veel lijkt in mijn ogen. Voor die hardere look kun je in ieder geval wel gaan.

Succes kerel en hou het board op de hoogte...

Tja ik weet niet...maar 4% lijkt me eigenlijk nog weinig??? Ik doe nu geen cardio en het gaat al goed. Als ik dan al begin met cardio zal het echt wel hard gaan.

JA dat dacht ik ook ma verwacht geen wonderen van cardio hé kerel heb je heus wel wat tijd voor nodig hoor... Ben zelf ook wat met cardio bezig maja zit dan ook wel in een kuur met een iets van een 0.8ml test E4D als basis en het dalen in vetpercentage zit er toch niet echt in...

Toch wens ik je succes

Dat zijn ook andere hoeveelheden..dat werkt ook mee. Ik weet dat het niet vanzelf gaat maar aangezien ik altijd rond de 7-10% zat (tot oktober) zal het zker sneller gaan. Ik verwacht dus zeker binnen 2 maanden 4% gezakt te zijn wanneer ik veel cardio ga doen (vanaf volgende week anders haal ik het nooit meer).

Maar tren en clen dus beide weglaten, en voor test e en winny gaan? Gaat alleen winny ook voor het harde zorgen?

Reageren mag gerust hoor;)

BigMaus zei:

''Maar tren en clen dus beide weglaten, en voor test e en winny gaan? Gaat alleen winny ook voor het harde zorgen?''

Dan nog: is het verstandig winny van wk 1-8 te nemen, of beter iets later beginnen en evt langer doortrekken?

Jij zit op een vrij laag vetpercentage dus je zou voor masteron kunnen kiezen ik denk dat die je nog wel wat beter gaat uitharden als de winnie. Of je doet gewoon beiden zoals ik, maar je moet wel effe nakijken of je gevoelig bent voor kaalheid enzo in je familie want dit wordt wel wat veel dht...

Succes gozer

Nee. Maar een vriend van me heeft dat probleem wel heel erg. Dus voor hem zou het iig niet goed zijn om een kuur te doen met veel dht (zou alleen test-winny echt schadelijk worden voor zijn haren?). Masteron vind ik ook te duur, en denk ook te zwaar om direct in je eerste kuur te gooien. Komt volgende zomer misschien wel.

winstrol oral? waarom niet depot? verder succes met het behalen van je doelen.

Terug
Naar boven