Ik wil binnekort mijn eerste kuur starten. Wil echt hard worden en natuurlijk ook de nodige vvm+kracht winnen(duh). Mn voedingsschema zit rond de 2500kcal, goed hoog in eiwitten. Cardio ga ik ook nog doen, maar tot nu toe gaat het goed zonder. Heb een snelle stofwisseling dat is wel relaxed. Zit nu op 11% en wil op een 7% uitkomen, maar echt hard ogen.
D8 aan het volgende:
Wk 1-8 500mg Test E EW
Wk 1-8 30-40mg Winny ED
Nakuur met Nolva.
Tegen vocht van Test E wilde ik armidex nemen, maar als het wel zal meevallen met het vocht dan doe ik dat niet.
Nu wilde ik er eigenlijk nog wat bijzetten. Primo en masteron zijn me te duur, komt later nog wel een keer. Zou Tren E een goede keus zijn? Zie het eigenlijk niet zitten om Tren A te pakken als ik voor de eerste keer ga gebruiken...natuurlijk pak ik dan ook HCG, zal wel nodig zijn.
Evt Clen:
Wk 1-2: 0.005
Wk 5-6: 0.0075
Wk 9-10: 0.010
Ik zie dat sommige wel in clen geloven en andere niet, dus misschien nutteloos om daarover te discussiëren?
D8 aan het volgende:
Wk 1-8 500mg Test E EW
Wk 1-8 30-40mg Winny ED
Nakuur met Nolva.
Tegen vocht van Test E wilde ik armidex nemen, maar als het wel zal meevallen met het vocht dan doe ik dat niet.
Nu wilde ik er eigenlijk nog wat bijzetten. Primo en masteron zijn me te duur, komt later nog wel een keer. Zou Tren E een goede keus zijn? Zie het eigenlijk niet zitten om Tren A te pakken als ik voor de eerste keer ga gebruiken...natuurlijk pak ik dan ook HCG, zal wel nodig zijn.
Evt Clen:
Wk 1-2: 0.005
Wk 5-6: 0.0075
Wk 9-10: 0.010
Ik zie dat sommige wel in clen geloven en andere niet, dus misschien nutteloos om daarover te discussiëren?
Ik doe nu geen cardio en het gaat al goed. Als ik dan al begin met cardio zal het echt wel hard gaan.