Fitness Seller

Voorstel eerste kuur (cut)

• Topic Starter Topic Starter
Ook zo vaak prikken zie ik in de eerste kuur nog niet zo zitten. Thnx voor je reactie..

Zou 375mg test e pw ook de gewenste resultaten leveren? Misschien dat er mensen ervaring mee hebben tov 500mg. Als ik met minder mg zo goed als hetzelfde resultaat kan halen is dat natuurlijk beter.

Zeker, wel met proviron ernaast. Dat werkte goed bij mij.

Weet niet of proviron wel nodig is. Winny komt er trouwens ook nog in week 5 bij.

Dan ga ik voor 250mg test e E5D. Verschil met 500mg EW zal dan wel te verwaarlozen zijn ga ik dan van uit.

Ah ja dom van mij, provi is niet nodig.

Maar wat ik bedoelde was, dat het bij mij wel werkte MET provi ernaast. BIj jou dus winny.

Na lang twijfelen en meer info zoeken toch maar de kuur iets aangepast. Wil graag van jullie weten of ik hier goed aan doe.

Wk 1-10 Test E 500mg EW
Wk 1-7 Winny 40mg ED

Nakuur met Nolvadex; 40-40-20-20.

Heb de winny met opzet in het begin van de kuur gepland omdat ik het liefst al snel resultaten zie, aangezien de test pas na 4 weken goed inslaat. En begin aub niet over hoe schadelijk dit wel niet voor de lever is.

Ga niet komende maandag maar die maandag erop beginnen. Merk dat ik toch al wat spiermassa verloren ben tijdens het cutten doordat ik te snel ben gezakt in kcal. Tijdens de kuur de kcal dus iets omhoog evenals de cardio(eiwitten zit goed maar kh en goede vetten omhoog gooien). Dan moet het zeker lekker gaan! Denk dat ik wel een logje maak als ik er tijd en zin voor over heb.

schadelijk voor je lever kerel!!

Heheh...ik vind het een mooi net kuurtje.
Met test op 500mg hoef je ook niet zorgen te maken over vocht.

Haha thnx Maus...als jij het een net kuurtje vind, dan ik ook;)

''Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je BigMaus opnieuw punten kan geven.'' Hou je tegoed.

Terug
Naar boven