AndroidHealthClinic

Voorstel epistane

retrofo

Competitive Bodybuilder
Waardering
112
Lengte
1m90
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Een voorstel,

Maandag 16-08-2010 is het begin van week 1

Week 1 t/m 9: Perfect Cycle (Anabolic Xtreme) week 1 en 6 t/m 9 > 1 serving per dag, week 2 t/m 5 > 2 servings per dag
Week 2 t/m 5: Epistane > 20 / 30 / 40 / 40
Week 6 t/m 9: Advanced PCT (Anabolic Xtreme) 3 servings verdeeld over de dag
Week 6 t/m 9: Creatine monohydraat (XXL Nutrition)
Week 6 t/m 9: HMB (XXL Nutrition)<O:p</O:p

Jij had toch al dbol etc gesnoept?

Waarom perfect cycle? Als je toch een support supp wil nemen, zou ik voor een ander product gaan, pefect cycle is veel te duur voor de ingredienten die er in zitten.
Advanced pct is niet voldoende als pct voor epi. Zowel de oude als de nieuwe versie niet.
Waarom HMB? lijkt mij nutteloos.

Beter post je hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/grote-prohormonen-topic-242868/
Dan ga je meer respons krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom perfect cycle? Als je toch een support supp wil nemen, zou ik voor een ander product gaan, pefect cycle is veel te duur voor de ingredienten die er in zitten.
Advanced pct is niet voldoende als pct voor epi. Zowel de oude als de nieuwe versie niet.

Wat zou jij aanraden dan ipv perfect cycle en advanced pct?

Wat zou jij aanraden dan ipv perfect cycle en advanced pct?

'Cycle support'- 'life support' van AI
of 'Cycle assist' van CEL zijn completere producten. Maar ik vind al dat soort producten zijn geld niet waard.

Als pct: Nolvadex (tamoxifen)

Beter post je hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/grote-prohormonen-topic-242868/
Dan ga je meer respons krijgen.

of 'Cycle assist' van CEL zijn completere producten. Maar ik vind al dat soort producten zijn geld niet waard.

+2

HMB = rommel
toevoegen: pct nolva (is wel niet otc), taurine!!!, visolie voor je gewrichten, mss ene goeie multivit ondergedoseerd om je lever niet te hard te belasten

zou ook eerder eerste week opbouwen naar 30 en blijven op 30, stabieler en 40 als eerste cycle is nogal veel (of mss al meer ervaring?) je kan ook nog altijd laatste week naar 40 gaan moets je geen last hebben van sides..

Laatst bewerkt:

Is nolvadex niet een beetje overdreven? Als ik veel log's over epistane gebruik moet geloven dan hoef je niet aan de nolva maar kun je het wel achter de hand houden voor een eventuele shutdown. Wat vind jij daar van? en heb je ervaring?

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

+2

HMB = rommel
toevoegen: pct nolva (is wel niet otc), taurine!!!, visolie voor je gewrichten, mss ene goeie multivit ondergedoseerd om je lever niet te hard te belasten

zou ook eerder eerste week opbouwen naar 30 en blijven op 30, stabieler en 40 als eerste cycle is nogal veel (of mss al meer ervaring?) je kan ook nog altijd laatste week naar 40 gaan moets je geen last hebben van sides..

Ik vind HMB gewoon lekker in combinatie met creatine. Taurine heb ik, net als visolie en multivitaminen (slik ik het hele jaar rond). Ik wil naar die 40 toe omdat ik al wat zwaarder ben maar kan altijd kijken hoe ik op 30 reageer inderdaad.

Is nolvadex niet een beetje overdreven? Als ik veel log's over epistane gebruik moet geloven dan hoef je niet aan de nolva maar kun je het wel achter de hand houden voor een eventuele shutdown. Wat vind jij daar van? en heb je ervaring?

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Ik vind HMB gewoon lekker in combinatie met creatine. Taurine heb ik, net als visolie en multivitaminen (slik ik het hele jaar rond). Ik wil naar die 40 toe omdat ik al wat zwaarder ben maar kan altijd kijken hoe ik op 30 reageer inderdaad.

http://www.ergogenics.org/hmb3.html

google eens op: havoc gyno
deed mij wel ff schrikke.. zou toch nolva achter de hand houden of zorgen dat het binnen bereik is via via

http://www.ergogenics.org/hmb3.html

google eens op: havoc gyno
deed mij wel ff schrikke.. zou toch nolva achter de hand houden of zorgen dat het binnen bereik is via via

Die studies zeggen mij weinig. Ik heb ook studies gelezen die beweren dat HMB wel werkt. Persoonlijk vind ik het gewoon een prettige combi.

Als je de eerste hit van google leest en de reacties in die post dan zie je dat het eigenlijk een zeldzame gebeurtenis is. Ik zat er desalniettemin over na te denken om nolva achter de hand te hebben.

Ik vind 'achter de hand houden' nogal nutteloos. Als je het toch koopt kan je het beter gebruiken. Je zal in ieder geval beter herstellen. Wat zou jouw reden zijn om het niet te gebruiken, en te vertoruwen op een product als advanced pct?

Er zijn al tientallen posts over epi-cycles en pct in dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/grote-prohormonen-topic-242868/

Laatst bewerkt:

En wat is hun redenering dan?

Waarom een natuurlijke AI (6-bromo) verkiezen boven een SERM na het gebruik van een steroid? Denk je dat je beter zal herstellen?

De kans dat je zonder nolva ook perfect hersteld na 4weken opi is zeer groot. Maar als je shutdown hebt, dan zal je herstel heel moeizaam verlopen.

Laatst bewerkt:
En wat is hun redenering dan?

Waarom een natuurlijke AI (6-bromo) verkiezen boven een SERM na het gebruik van een steroid? Denk je dat je beter zal herstellen?

De kans dat je zonder nolva ook perfect hersteld na 4weken opi is zeer groot. Maar als je shutdown hebt, dan zal je herstel heel moeizaam verlopen.

Dat epistane overrated is.

Hoe groot is de kans op een shutdown?

Dat epistane overrated is.

Hoe groot is de kans op een shutdown?

Moeilijk om daar cijfers op te plakken. Ik persoonlijk denk zo een 75-80% kans dat het wel redt met iets als advanced pct (waarschijnlijk zelfs zonder). Maar waarom dat risico pakken?
Er zijn enorm veel voorbeelden van mensen die perfect herstellen na 4wken epi met een otc-pct of zelfs zonder. Maar er zijn er ook genoeg die wel shutdown, gyno of andere sides krijgen.

Moeilijk om daar cijfers op te plakken. Ik persoonlijk denk zo een 75-80% kans dat het wel redt met iets als advanced pct (waarschijnlijk zelfs zonder). Maar waarom dat risico pakken?
Er zijn enorm veel voorbeelden van mensen die perfect herstellen na 4wken epi met een otc-pct of zelfs zonder. Maar er zijn er ook genoeg die wel shutdown, gyno of andere sides krijgen.

Stel dat ik er voor kies om na te kuren met nolva. Raad je dan aan om evengoed week 6 t/m 9 die nolva te pakken, en hoeveel per dag?

Stel dat ik er voor kies om na te kuren met nolva. Raad je dan aan om evengoed week 6 t/m 9 die nolva te pakken, en hoeveel per dag?

Ik doseer meestal niet zo hoog: 4weken: 20ed/20/10/10
Maar hier zijn verschillende meningen over.

Hier staat ook wat info over epi en pct:
[Link niet meer beschikbaar]

epi is wel aardig sterk spul my friend, doe nolva.

Hangt af van je gevoeligheid, wil je echt het risico op gyno of andere sides lopen voor een beetje gains?

Terug
Naar boven