AndroidHealthClinic

Voorstel nieuw kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
wauw iemand zn mening vrage mag al ni ofwa :s
Tis ni omda iemand zegt neem zoveel dat ik dat ook echt doe , ik bekijk gewoon alle opmerkingen en doe dan wat zoekwerk zodat ik bij de juiste uitkom.
Heb u ni gevraagd om hier te reagere e

Tuurlijk mag je een mening vragen, die kunnen soms verschillen. Daarom wordt er gediscussieerd op dit forum.

De reden dat ik zo reageer is omdat je vraag overkomt alsof je geen idee hebt waarmee je bezig bent, het is voor je eigen goed dat je zelf dingen opzoekt.

Dan zal ik nu verder uit je topic blijven.

Je doet maar ;)

Ik denk dat je beter kan luisteren naar de adviezen wat hier gegeven worden.

Verder vind ik ook dat je niks met groeihormonen te zoeken hebt, je kunt naturel nog genoeg in gewicht winnen, en anders zal anabolica je altijd kunnen ondersteunen.

wauw iemand zn mening vrage mag al ni ofwa :s
Tis ni omda iemand zegt neem zoveel dat ik dat ook echt doe , ik bekijk gewoon alle opmerkingen en doe dan wat zoekwerk zodat ik bij de juiste uitkom.
Heb u ni gevraagd om hier te reagere e

Beetje overdreven reactie imo, knikker probeert te helpen door deugdelijke adviezen te geven maar blijkbaar snap je dat niet.
Naar mijn mening heb je idd geen idee waar je mee bezig bent en wordt je gesoufleerd.
Enfin, succes ermee en ik zou de tren weglaten btw.

20 weken hgh is echt wel aan de lage kant..daarbij 1 kuurtje ingepland,
je gaat toch wel teleurgesteld zijn,

Ziet er gewoon netjes uit. Alleen zou ik na 6 weken HGH met de AAS beginnen en geen deca nemen, maar test op 1000mg. Synergie Test/HGH/dbol is geweldig; test en HGH vullen elkaars werking aan en dbol(17aa) verhoogt de IGF-1 waarde.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Nakuur is ook wat gebrekkig en waarom geen HCG tijdens de kuur laten meelopen a 2x250IU/week vanaf week 3.

Dit wordt zijn 3e kuur. Dit zijn kuren voor pro's. Erg overdreven vindt ik. Wat zou hij hierna dan moeten gebruiken???

Dit wordt zijn 3e kuur. Dit zijn kuren voor pro's. Erg overdreven vindt ik. Wat zou hij hierna dan moeten gebruiken???

Uhm mijn voorstel is aanzienlijk schappelijker dan hetgeen hij zelf van plan is (zoals je waarschijnlijk ook hebt gelezen). Daarnaast is 1000mg Test icm HGH niet bepaald een gemiddelde pro kuur.

Gelijk heb je dat een derde kuur geen HGH vereist, ik zelf heb hier tot 9 jaar trainingservaring mee gewacht.

Nog steeds is 1000mg AAS/week voor mij de max; winter 1000mg Test, zomer 1000mg Primo (basic, simpel, effectief)

Vele hier gaan aanzienlijk verder.

Als ik dat zo allemaal lees ga ik jullie toch volgen & nog wachtten met mijn hgh kuurtje.
Ga deze winter dan maar een test e kuurtje doen en proberen de 100+ kg te behalen ,
Toch merci allemaal ;)

Uhm mijn voorstel is aanzienlijk schappelijker dan hetgeen hij zelf van plan is (zoals je waarschijnlijk ook hebt gelezen). Daarnaast is 1000mg Test icm HGH niet bepaald een gemiddelde pro kuur.

Gelijk heb je dat een derde kuur geen HGH vereist, ik zelf heb hier tot 9 jaar trainingservaring mee gewacht.

Nog steeds is 1000mg AAS/week voor mij de max; winter 1000mg Test, zomer 1000mg Primo (basic, simpel, effectief)

last van je scalp dan seeker?

mijn cutkuur is 1gr primo, 300 (of 600 - nog niet uit) test en ik heb nog zwt winny en var tabs ook. ik hoop nog wat mooie massa t pakken in dizomerkuur, door de carbs op 180gr te houden en cardio immens omhoog;

na mijn huidige kuur bridg ik met clomid tot maart en ga dan over op zomerkuur ( gevolgd door weer 12 tot 15 weken clomid of nolva of aromasin)

das dan gelijk de lattste tot er n stalin junior is ;)

Blijf eerst eens lekker een aantal jaren consequent trainen. Je bent nog veel te jong om te kuren, en helemaal met die doseringen

Ik draai al een tijdje mee in het wedstrijdcirquit maar dit slaat helemaal nergens op, zeker niet op die leeftijd

Ik draai al een tijdje mee in het wedstrijdcirquit maar dit slaat helemaal nergens op, zeker niet op die leeftijd

hoezo?

ik wil je niet irriteren of zo, maar als ik kon kiezen tssen eruit zien als seeker of lean, of wedstrijden draaien - nou dan is t heel snel beslist hoor;

en ik vermoed dat er velen zo denken tegenwoordig;

jongens zoals seekr en lean hebben natuurlijk meer lengte dan mij, maar das toch de fysiek waar ik heen zou willen - niet die van n wedstrijdBB'er - te scherp;;;

niet verkeerd oppakken he - is geen kritiek op jou he ;)

Als een lean beach boy met wat buikspiertjes wilt worden, kun je ook bereiken zonder die troep.:)

Laatst bewerkt:
Ha ha....grappig om te lezen altijd dit soort topics.

Verwarring word alleen maar groter...he he, dbb en aas adviezen...lol.

bij 180 vind ik 120 toch fokking netjes hoor.

Volgens mijn staat er 185 bij z'n naam. Hij is ook nog erg jong. Waarom moet je zo hoog gedoseerd gaan. Toch?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven