croesje
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wauw iemand zn mening vrage mag al ni ofwa :s
Tis ni omda iemand zegt neem zoveel dat ik dat ook echt doe , ik bekijk gewoon alle opmerkingen en doe dan wat zoekwerk zodat ik bij de juiste uitkom.
Heb u ni gevraagd om hier te reagere e
Ziet er gewoon netjes uit. Alleen zou ik na 6 weken HGH met de AAS beginnen en geen deca nemen, maar test op 1000mg. Synergie Test/HGH/dbol is geweldig; test en HGH vullen elkaars werking aan en dbol(17aa) verhoogt de IGF-1 waarde.
---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------
Nakuur is ook wat gebrekkig en waarom geen HCG tijdens de kuur laten meelopen a 2x250IU/week vanaf week 3.

Dit wordt zijn 3e kuur. Dit zijn kuren voor pro's. Erg overdreven vindt ik. Wat zou hij hierna dan moeten gebruiken![]()
Uhm mijn voorstel is aanzienlijk schappelijker dan hetgeen hij zelf van plan is (zoals je waarschijnlijk ook hebt gelezen). Daarnaast is 1000mg Test icm HGH niet bepaald een gemiddelde pro kuur.
Gelijk heb je dat een derde kuur geen HGH vereist, ik zelf heb hier tot 9 jaar trainingservaring mee gewacht.
Nog steeds is 1000mg AAS/week voor mij de max; winter 1000mg Test, zomer 1000mg Primo (basic, simpel, effectief)
Vele hier gaan aanzienlijk verder.

Uhm mijn voorstel is aanzienlijk schappelijker dan hetgeen hij zelf van plan is (zoals je waarschijnlijk ook hebt gelezen). Daarnaast is 1000mg Test icm HGH niet bepaald een gemiddelde pro kuur.
Gelijk heb je dat een derde kuur geen HGH vereist, ik zelf heb hier tot 9 jaar trainingservaring mee gewacht.
Nog steeds is 1000mg AAS/week voor mij de max; winter 1000mg Test, zomer 1000mg Primo (basic, simpel, effectief)
Vele hier gaan aanzienlijk verder.
Ik draai al een tijdje mee in het wedstrijdcirquit maar dit slaat helemaal nergens op, zeker niet op die leeftijd

Als een lean beach boy met wat buikspiertjes wilt worden, kun je ook bereiken zonder die troep.![]()
Als een lean beach boy met wat buikspiertjes wilt worden, kun je ook bereiken zonder die troep.![]()