AndroidHealthClinic

Voorstel Test/Tren/Mast Advies gevraagd

Dmg

Lets get busy!
Elite Member
Waardering
20
Lengte
1m77
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Hi.

Kuur:
500 Test-E
250 Tren-E
250 Mast

Elke 5 dagen.

Doel: Droog worden deze zomer + behoud/meer spiermassa.
Voeding is in orde van vorige kuren.

Mijn twijfel:
Test-E Evt verhogen naar 750 hier de Tren ook verhogen naar 500 en de mast op 250 laten?
EVT Dbol erbij nemen?

Twijfel nog over om een log bij te houden, bij genoeg animo zal ik dit wel doen.

Vorige kuren:
Eerste kuur: (Please forgive me, I was a young padawan) Anavar only
Gram test + Dbol
Gram test + Tren A 600

Bloedwaarden getest en waren prima om te beginnen met de volgende.
Nolvadex is in huis voor evt Gyno.

Iemand advies

tweede kuur gelijk gram test met dbol? oke, maar als je anderhalf gram hebt gehad vroeger (en je daar de bijhorende massa bij hebt) dan is een gram totaal voor jou wat aan de lage kant. Twijfel wel of je daadwerkelijk meer dan een gram nodig hebt gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het niet nodig gehad echter toch gedaan.

Maar dus aan de lage kant?
Zou je de Test dan verhogen of de Tren?
Of wellicht de test/Tren en de mast?

Bedankt voor je snelle reactie!

Zoek eerst een goede tren/test verhouding voor jezelf. De een gaat goed op low test high tren en de ander high test low tren. Mast is bijzaak

• Like
Waarderingen: Dmg
Low test high tren zou ik doen als je ripped wilt worden.

Zelf zit ik nu op 250/600/400 en t3 op 100mcg en het gaat nu hard en de massa valt redelijk goed tr behouden!!

Low test high tren zou ik doen als je ripped wilt worden.

Zelf zit ik nu op 250/600/400 en t3 op 100mcg en het gaat nu hard en de massa valt redelijk goed tr behouden!!

Mast eventueel nog op 600. Ik ga binnenkort ook zoiets starten. Zat ook nog te twijfelen tussen mast op 400 of op 600.

• Topic Starter Topic Starter
Top, dus even kijken hoe de Test/Tren verhouding inklapt, daarna aanpassen.

Bedankt iedereen voor de reactie!

Weet ik ook niet uit eigen ervaring maar andere raden mij 600 aan. Ik ben er ook nog njet uit of ik op 400 begin en eventueel later verhoog of op 600 begin.

ik zelf vind tussentijds verhogen beter gains stoppen dan niet rond week 8 maar pak zelfs laatste week nog wel wat grammen gewicht

Terug
Naar boven