XXL Nutrition

Voorstellen en foto nu

goeie basis man, ik zou alleen niet teveel gaan hardlopen in jou positie

• Topic Starter Topic Starter
goeie basis man, ik zou alleen niet teveel gaan hardlopen in jou positie

Bedankt, ja Tomnr100 zei het ik al. Dat laat ik dan op het moment maar even weg.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 15:08 ----------

Ohja even over het bulken. Ik neem nu meestal 4 sneeën brood mee naar school, met gezond beleg ben geen zoete kauwer. maar moet ik daar gewoon 8 van maken?. Rijst en al die dingen kan ik niet eten, moet 's avonds eten wat de pot schaft maar kan overdag meer brood meenemen en eventueel muesli repen of iets. enige tips?

Als je wilt hardlopen voor conditie kan je dat best doen, gewoon veel meer eten op die dag. (De kcal die je bij het rennen verbrand meer eten)

Gewoon lekker veel eten man, behoefte uitreken en daar 500kcal boven gaan zitten :thumb:

Hoezo kan je 'rijst en al die dingen' niet eten?
S'avonds eten wat de pot schaft is in principe geen probleem zolang je de rest van de dag dan maar gebruikt en aanpast op het avondeten om aan je calorieen te komen.

Neem nou maar van ons aan dat als je niet genoeg eet je ook niet groot zult gaan worden..
Je zult wel minimaal zo'n 2500 tot 3000 willen gaan eten..
Met 4-8 boorjdes, een muesli reepje en avondeten kom je er nog lang niet.

Koud +- 33cm warm 34.5cm, gemeten zoals op het plaatje of moet het anders?

Ja zo meet je het goed.
Ze ogen wat groter maar dit komt dus door de spatie tussen je bicep en ja ellenboog.
Er zit veel verschil in van omtrek lijkt me.
Wel een mooie droge basis om op te bulken. Ik heb niet veel ruimte meer over op mijn vetpercentage :)

Ja zo meet je het goed.
Ze ogen wat groter maar dit komt dus door de spatie tussen je bicep en ja ellenboog.
Er zit veel verschil in van omtrek lijkt me.
Wel een mooie droge basis om op te bulken. Ik heb niet veel ruimte meer over op mijn vetpercentage :)

Ohja ontspannen is 27-28 cm, ik denk meld het even.

Hardlopen kan best, moet je gewoon meer eten. Doe ik ook.

Lekker droog, nu wat massa dr bij.

Erg korte biceps joh, haha. Ik heb ook korte biceps maar jouwe echt kort, peaked wel lekker er door! Biceps zelf zal je iig niet heel veel werk voor hoeven doen, rugtrainen en dan 1 of 2 isolatie oefeningen lijkt me genoeg om lekker in verhouding te blijven.

Ik ben 15 en heb er niet heel veel verstand van maar, misschien moet je meer borst doen en je triceps en je rug :)

Hardlopen kan best, moet je gewoon meer eten. Doe ik ook.

Lekker droog, nu wat massa dr bij.

Erg korte biceps joh, haha. Ik heb ook korte biceps maar jouwe echt kort, peaked wel lekker er door! Biceps zelf zal je iig niet heel veel werk voor hoeven doen, rugtrainen en dan 1 of 2 isolatie oefeningen lijkt me genoeg om lekker in verhouding te blijven.

Wat is eigenlijk beter, kort of lang. Of maakt het niet zoveel uit.

vroeger was ik zo ecto als ****, na enkele jaartjes trainen was ik op school gemeten als meso (ik studeerde voor diëtist) dusja...zal er wel ergens tussen liggen, of mn botten veranderen enzo... :D

maareu SUCCES JONGE, vroeger was ik ook zo mager, had alleen een andere lichaamsstructuur

vroeger was ik zo ecto als ****, na enkele jaartjes trainen was ik op school gemeten als meso (ik studeerde voor diëtist) dusja...zal er wel ergens tussen liggen, of mn botten veranderen enzo... :D

maareu SUCCES JONGE, vroeger was ik ook zo mager, had alleen een andere lichaamsstructuur

Als diëtist zou je moeten weten dat lichaamsbouw ecto / meso / endo ontzettend globaal zijn. Once ecto, Always ecto. Hooguit kun je gewoon lekker groot worden maar onderhuids blijf je een ecto.

Persoonlijk geloof ik meer in: ieder lichaam is anders. Ik ken kerels die mager als wat waren en schijnbaar een bijzonder goede aanleg hadden voor de sport, groot werden. Als er al echt zoiets bestaat dan zijn de meeste mensen een combi van 2 soorten.

Wat is eigenlijk beter, kort of lang. Of maakt het niet zoveel uit.

Alleen de looks.
Voordeel van korte is dat je makkelijk peaks hebt.
Nadeel van korte is dat ze er op langere termijn niet zo mooi uitzien als lange biceps.

Lange biceps is dan weer het omgekeerde. Voorderest heb ik nooit wat gehoord of het ook echt verschil in kracht o.i.d. te maken heeft.

Alleen de looks.
Voordeel van korte is dat je makkelijk peaks hebt.
Nadeel van korte is dat ze er op langere termijn niet zo mooi uitzien als lange biceps.

Lange biceps is dan weer het omgekeerde. Voorderest heb ik nooit wat gehoord of het ook echt verschil in kracht o.i.d. te maken heeft.

Bedankt, is het mogelijk om ze langer te maken?, soms als ik ze knijter hard aanspan heb ik weleens soort kramp in het midden is dit erg?

Geen idee wat ik er me bij die kramp moet voorstellen dus kan er geen antwoord op geven.
Zover ik weet is het onmogelijk om je biceps langer te maken, wel kun je meer focussen op het laagste gedeelte van je biceps d.m.v. preacher curls, wrist rotations, incline curls..
En anders zijn er nog wel wat 'pijnlijke' middeleeuwse technieken voor.

Sorry dat ik zo veel vraag:p, maar nu met bulken moet ik dus gewoon vaak per dag veel eten. Alles wat op mijn pad komt opeten :P. Met avond eten ook gewoon blijven eten tot ik echt stamp vol zit?

Bedankt, is het mogelijk om ze langer te maken?, soms als ik ze knijter hard aanspan heb ik weleens soort kramp in het midden is dit erg?

Je hebt echt hele korte biceps inderdaad, ik heb zelf korte biceps maar die van jou zijn écht kort!
Misschien als je iets meer je onderarmen traint (hammer curls, reversed barbell curl enz), dat je op die manier de 'ruimte' tussen je onderarmen en biceps wat kleiner kan maken, en hierdoor je biceps iets minder kort kan laten lijken! :)

Bij biceps-oefeningen je armen helemaal uitstrekken en daarna pas aanspannen. Grote range of motion. Geen korte bewegingen.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 23:08 ----------

Sorry dat ik zo veel vraag:p, maar nu met bulken moet ik dus gewoon vaak per dag veel eten. Alles wat op mijn pad komt opeten :P. Met avond eten ook gewoon blijven eten tot ik echt stamp vol zit?

Je kunt uitrekenen wat je behoefte is, dus hoeveel voeding je lichaam nodig heeft om in balans te blijven. Om aan te komen, zoals wordt gesuggereerd, moet je boven je behoefte eten. Op het internet zijn er wel formules voor te vinden. Die geven terug hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten je zou moeten eten. Dit hangt o.a. af van je lengte, gewicht en hoe vaak je sport. Je moet in ieder geval minimaal 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht eten om te kunnen groeien. Verder is het belangrijk om geen junk food e.d. te eten, alhoewel 1x per week een cheat day wel ok is.

Laatst bewerkt:
Bij biceps-oefeningen je armen helemaal uitstrekken en daarna pas aanspannen. Grote range of motion. Geen korte bewegingen.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 23:08 ----------

Je kunt uitrekenen wat je behoefte is, dus hoeveel voeding je lichaam nodig heeft om in balans te blijven. Om aan te komen, zoals wordt gesuggereerd, moet je boven je behoefte eten. Op het internet zijn er wel formules voor te vinden. Die geven terug hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten je zou moeten eten. Dit hangt o.a. af van je lengte, gewicht en hoe vaak je sport. Je moet in ieder geval minimaal 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht eten om te kunnen groeien. Verder is het belangrijk om geen junk food e.d. te eten, alhoewel 1x per week een cheat day wel ok is.

daamn baby haha, ik eet serieus elke dag junkfood. Dat wordt nog wat dan.

Terug
Naar boven