Tomnr100
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
Hardlopen = meer energie verbranden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie basis man, ik zou alleen niet teveel gaan hardlopen in jou positie
Koud +- 33cm warm 34.5cm, gemeten zoals op het plaatje of moet het anders?

Ja zo meet je het goed.
Ze ogen wat groter maar dit komt dus door de spatie tussen je bicep en ja ellenboog.
Er zit veel verschil in van omtrek lijkt me.
Wel een mooie droge basis om op te bulken. Ik heb niet veel ruimte meer over op mijn vetpercentage![]()
Hardlopen kan best, moet je gewoon meer eten. Doe ik ook.
Lekker droog, nu wat massa dr bij.
Erg korte biceps joh, haha. Ik heb ook korte biceps maar jouwe echt kort, peaked wel lekker er door! Biceps zelf zal je iig niet heel veel werk voor hoeven doen, rugtrainen en dan 1 of 2 isolatie oefeningen lijkt me genoeg om lekker in verhouding te blijven.
vroeger was ik zo ecto als ****, na enkele jaartjes trainen was ik op school gemeten als meso (ik studeerde voor diëtist) dusja...zal er wel ergens tussen liggen, of mn botten veranderen enzo...
maareu SUCCES JONGE, vroeger was ik ook zo mager, had alleen een andere lichaamsstructuur
Wat is eigenlijk beter, kort of lang. Of maakt het niet zoveel uit.
Alleen de looks.
Voordeel van korte is dat je makkelijk peaks hebt.
Nadeel van korte is dat ze er op langere termijn niet zo mooi uitzien als lange biceps.
Lange biceps is dan weer het omgekeerde. Voorderest heb ik nooit wat gehoord of het ook echt verschil in kracht o.i.d. te maken heeft.
Bedankt, is het mogelijk om ze langer te maken?, soms als ik ze knijter hard aanspan heb ik weleens soort kramp in het midden is dit erg?

Bedankt, is het mogelijk om ze langer te maken?, soms als ik ze knijter hard aanspan heb ik weleens soort kramp in het midden is dit erg?
Sorry dat ik zo veel vraag, maar nu met bulken moet ik dus gewoon vaak per dag veel eten. Alles wat op mijn pad komt opeten
. Met avond eten ook gewoon blijven eten tot ik echt stamp vol zit?
Bij biceps-oefeningen je armen helemaal uitstrekken en daarna pas aanspannen. Grote range of motion. Geen korte bewegingen.
---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 23:08 ----------
Je kunt uitrekenen wat je behoefte is, dus hoeveel voeding je lichaam nodig heeft om in balans te blijven. Om aan te komen, zoals wordt gesuggereerd, moet je boven je behoefte eten. Op het internet zijn er wel formules voor te vinden. Die geven terug hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten je zou moeten eten. Dit hangt o.a. af van je lengte, gewicht en hoe vaak je sport. Je moet in ieder geval minimaal 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht eten om te kunnen groeien. Verder is het belangrijk om geen junk food e.d. te eten, alhoewel 1x per week een cheat day wel ok is.