- Waardering
- 8.764
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Meetlint voor taille de rest op t oog.Ach, ik begrijp beide.
Wat gebruiken jullie als betrouwbaar meetmiddel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meetlint voor taille de rest op t oog.Ach, ik begrijp beide.
Wat gebruiken jullie als betrouwbaar meetmiddel?
Ik zou helemaal niks meer eten dan val je nog sneller af.
Of het duurzaam is merk je nu al met 1600 kcal.
Cardio stabiel houden wat haalbaar wekelijks is anders stuur je blind met kcal. Ene week 6x cardio en andere week niks gaat moeilijk sturen worden.
Duurzaam = resultaat, “snel” resultaat bestaat niet, maar je geeft dan wel op na 2 weken.
tanita bedriegt nog meer dan het oogHet oog bedriegt
Ik zal mijn Kcal wat omhoog doen. Vind het wel lastig om gezonde eiwitten en Kcal te vinden.
Dat is een discussie die ik nog wel eens met je wil voeren onder het genot van een spa'tje

Huh is dat een kutmerk dan? Ik heb er net een personenweegschaal van gekocht🙈
Ik denk meer dat er wordt bedoelt dat dit geen absolute waarheid is. Wat het natuurlijk ook niet isHuh is dat een kutmerk dan? Ik heb er net een personenweegschaal van gekocht🙈
Gaat niet om het merk, maar inderdaad om de manier van meten. Meet voornamelijk vocht en de electronen kiezen altijd de kortste weg het lichaam uit, hij meet voornamelijk je benen dus.Huh is dat een kutmerk dan? Ik heb er net een personenweegschaal van gekocht🙈
Nee, alleen cholesterol en suiker. Cholesterol een beetje hoog. Suiker prima.
Niet het oog. Misschien dat wat je ziet te confronterend is, en je brein er toch maar wat van maaktHet oog bedriegt
Ik zal mijn Kcal wat omhoog doen. Vind het wel lastig om gezonde eiwitten en Kcal te vinden.
).Ligt eraan welk merk en type je hebt.Gaat niet om het merk, maar inderdaad om de manier van meten. Meet voornamelijk vocht en de electronen kiezen altijd de kortste weg het lichaam uit, hij meet voornamelijk je benen dus.
Het oog bedriegt
Bedankt voor de verbeteringLigt eraan welk merk en type je hebt.
Maar het is sws een LIJNdraad...
begin maar eerst met aanpassingen wat ik schreef, mocht dat niet verbeteren dan bloedtest.Nee, alleen cholesterol en suiker. Cholesterol een beetje hoog. Suiker prima.
Heb je aanraders voor markers en tests?
Dit is wel écht een waardevol inzicht! Onbewust ben ik opzoek naar 1 oplossing, maar ik moet het meer zien als proces / spel. Dat geeft ook ruimte voor falen en optimalisatie. Thanks!is een proces van vallen, opstaan, aanpassen, vallen, opstaan, doorgaan.
Zonder gekkigheid, dit is absoluut waar. Als ik nu terugkijk naar fotos van 5 jaar geleden, ben ik zwaar tevreden met mijn fysiek. Terwijl destijds ik ongelukkig was.Misschien dat wat je ziet te confronterend is, en je brein er toch maar wat van maakt
Yes, door het meer als proces te zien is de druk van "nu" presteren er ook wat meer vanaf. Uiteindelijk is het doel om een gezonde leefstijl te hebben, dan volgt het resultaat.vervolgens niet langer volhouden dan enkele maanden.
Dit is wel écht een waardevol inzicht! Onbewust ben ik opzoek naar 1 oplossing, maar ik moet het meer zien als proces / spel. Dat geeft ook ruimte voor falen en optimalisatie. Thanks!
Zonder gekkigheid, dit is absoluut waar. Als ik nu terugkijk naar fotos van 5 jaar geleden, ben ik zwaar tevreden met mijn fysiek. Terwijl destijds ik ongelukkig was.
Yes, door het meer als proces te zien is de druk van "nu" presteren er ook wat meer vanaf. Uiteindelijk is het doel om een gezonde leefstijl te hebben, dan volgt het resultaat.