Fitness Seller

Voorstellen en RPE vs Algehele vermoeidheid vraag

vasthouden aan goed plan komt niet met vallen en opstaan. Je laten beïnvloeden door teveel meningen wel. Als je ergens 100% voor wilt gaan, lukt het ook. Soms zal het iets tegen zitten, maar hou je doel in gedachten. Zonder gesteld doel zul je eerder falen. De 1e weken ga je meer afvallen, daarna gaat het langzamer, maar gewoon volhouden.

Stel nu gewoon een doel dat je per 01april 90kg weegt !

Graag gedaan en herkenbaar 😊. Had ik ook oprecht fijn gevonden als iemand mij dit had verteld aan het begin van mijn reis. Tis echt ontdekken wat bij jou past en dat kost tijd. Belangrijkste is niet opgeven en niet bang zijn je plannen/verwachtingen/doelen bij te stellen 💪
Ik deed niet anders, maar jij was verblind door ambitie :kiss: easy does it.

• Topic Starter Topic Starter
  • Op basis van de feedback, terug naar 2x kracht + 1 cardio.
  • Kcal iets omhoog, meer realistisch.
  • Focus op gezonde leefstijl, niet afname kilo's.
  • Progressie zien als proces. Heldere basis, spelen met tuning.
Wat betreft training luister ik graag naar @harpep
Hij beschikt over bizar veel kennis en weet dat goed te destilleren. Met het oog op systemische vermoeidheid, medicatie, kcal tekort en nog wat andere deficit factoren, is gekozen om nu de switch te maken naar 1-6 wave training. Met nadrukkelijke focus op goede toepassing (inc pauze) van de uitgangspunten.

Ik moet dat nog wel onder de knie krijgen.
Stel nu gewoon een doel dat je per 01april 90kg weegt !
Doel is 85kg in juli, ongeveer 15% vetpercentage.

Hij beschikt over bizar veel kennis en weet dat goed te destilleren. Met het oog op systemische vermoeidheid, medicatie, kcal tekort en nog wat andere deficit factoren, is gekozen om nu de switch te maken naar 1-6 wave training. Met nadrukkelijke focus op goede toepassing (inc pauze) van de uitgangspunten.

Mooi doel!

• Like
Waarderingen: Kman

Kijk dat hoor ik allemaal graag. Ga je het plan ook nog uitwerken of een log bijhouden?

• Topic Starter Topic Starter
Kijk dat hoor ik allemaal graag. Ga je het plan ook nog uitwerken of een log bijhouden?
Training wel, weging ook, voeding niet. Het meten en tellen van eten staat mij flink tegen. Wellicht een microtraumatje :)

Ik houd me aanbevolen voor een goede trainingsapp (anders dan excel) en gebruik nu Hevy.

Strong ?

Ik gebruik het liefst gewoon een kladblokje

• Whydym
Waarderingen: Kman
Schrifje vind ik ook het fijnste. Ik jou niet van voorgeprogrammeerd. Ook omdat de telefoon altijd veel andere dingen met mij wil delen.

Terug
Naar boven