Roy1993
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwark eet ik iedere avond.
Verder let ik niet echt zo op mijn voeding omdat dit een beetje lastig gaat aangezien ik nog thuis woon en dus eet wat de pot schaft om het maar zo te zeggen.
Het lijkt jou dus nog niet verstandig om met bijv. creatine te gaan beginnen?
Kwark eet ik iedere avond.
Verder let ik niet echt zo op mijn voeding omdat dit een beetje lastig gaat aangezien ik nog thuis woon en dus eet wat de pot schaft om het maar zo te zeggen.
Het lijkt jou dus nog niet verstandig om met bijv. creatine te gaan beginnen?
Is 1200 kcal, nog een prakje warm eten zit je op 1600kcal bakje kwark zit je op 2000kcal per dag is toch veel te weinig om te groeien!!
Brood eet ik voldoende, stuk of 12 per dag.
Ik zal mijn eigen is verdiepen in voeding, en proberen om een goed voedingsschema te maken.
Aan de moeite ligt het ook niet. Natuurlijk kan ik mijn voeding een heel eind aanpassen, maar als je op jezelf woont gaat dat vele male makkelijker omdat je zelf bepaald wat je eet natuurlijk
Ik denk dat ik dan toch maar weer een potje Whey aanschaf, heb het een paar x gebruikt, maar de smaak beviel me niet, ben nog opzoek naar een andere
Zoals ik hierboven al vermeld heb zal ik me is wat meer gaan verdiepen in voeding en proberen op basis daarvan een eetschema te maken.
Je lijkt namelijk damn veel op een gast die ik ken. Maarja, even om te antwoorden op jouw topic, ga eerst ff je voeding checken. Even globaal wat waar je zou mee kunnen beginnen:Hallo allemaal,
Ik ben nu al een tijdje aan het rondkijken voor wat hulpmiddelen.
Ik kijk met name naar Creatine en Aminozuren, maar er zijn zoveel verschillende soorten dat ik er helemaal gek van word om het maar zo te zeggen.
Heeft iemand misschien tips voor mij wat ik het beste kan gebruiken?
Zeg Roy, woon jij ergens in de buurt van Den Bosch?Je lijkt namelijk damn veel op een gast die ik ken. Maarja, even om te antwoorden op jouw topic, ga eerst ff je voeding checken. Even globaal wat waar je zou mee kunnen beginnen:
Brinta (morgen)
Brood + Kipfile
Tonijn + Gekookte eien (middag)
Meer Brood + Kipfile
Groente, Aardappels, Rijst , Kip.
Kip / tonijn
Kwark + paar ongezouten cashewnoten
Ga hier eens mee in de haal, het hoeft niet exact hetzelfde te zijn zoals ik het getypt heb maar het is een makkelijk en haalbaar begin om mee te starten. Ook zou dit niet teveel problemen moeten geven aangezien je nog thuis woont (ik ook hoor). Als het trainen goed gaat en het eten, dan kan je whey erbij gooien.
Ga naar een speciaalzaak en kies er eentje uit die voor jouw goed oogt, als die bevalt dan hou je hem gewoon. Als die minder is gewoon een andere proberen.
Ikzelf heb nu deze:
![]()

Eten!! Geef je geld uit aan eten. Ik neem aan dat je ouders nog eten kopen, begin met elke avond bak kwark van 500g zelf te kopen. Kijk in de voeddingssectie om te kijken wat je kan eten.
Als je geld over heb en toch supplementen wil kopen begin dan met Whey Eiwitten en evt. Creatine. Die van xxl nutrition zijn wel goed prijs/kwaliteit. (kijk in de supplementen sectie) Maar begin eerst met een goed voedingsschema

Maar je moet natuurlijk wel duidelijk aangeven dat je niet voor conditie training komt, maar voor massa bouwen.