MuscleMeat

Voorstellen + foto's

Argumenten verzinnen om niet goed te hoeven eten, zeuren over smaak en zeggen dat je niet goed kan eten vanwege thuis wonen= Zoek een andere sport..
Op deze manier red je het nooit, en als je daadwerkelijk gaat bulken houd je het toch niet vol want kom je wel weer meer dingen tegen waar je wat op kan verzinnen om het niet te hoeven doen...

(Laten we het dan ook niet hebben over Benen trainen, deadliften etc..)

Beste Roy,

Sport jij toevallig bij Hippmann in Brummen? :P

Zo ja, dan zou ik je adviseren om bij de eigenaar een voeding + trainingsschema aan te vragen en met hem alles te bespreken. ;) Maar je moet natuurlijk wel duidelijk aangeven dat je niet voor conditie training komt, maar voor massa bouwen.
Aan de kleedkamer te zien inderdaad Hippmann. Train jij er ook?:P

• Topic Starter Topic Starter
Beste Roy,

Sport jij toevallig bij Hippmann in Brummen? :P

Zo ja, dan zou ik je adviseren om bij de eigenaar een voeding + trainingsschema aan te vragen en met hem alles te bespreken. ;) Maar je moet natuurlijk wel duidelijk aangeven dat je niet voor conditie training komt, maar voor massa bouwen.

Aan de kleedkamer te zien inderdaad Hippmann. Train jij er ook?:P

Ik train inderdaad bij Hippmann in Brummen:)

Ik zal vandaag dan wel even kijken of Gert er is om wat dingen door te nemen. Gert heeft ook mijn schema gemaakt en hij weet dat ik massa wil trainen dus mijn schema is daar al op gebaseerd.

Argumenten verzinnen om niet goed te hoeven eten, zeuren over smaak en zeggen dat je niet goed kan eten vanwege thuis wonen= Zoek een andere sport..
Op deze manier red je het nooit, en als je daadwerkelijk gaat bulken houd je het toch niet vol want kom je wel weer meer dingen tegen waar je wat op kan verzinnen om het niet te hoeven doen...

(Laten we het dan ook niet hebben over Benen trainen, deadliften etc..)
Eens.

Terug
Naar boven