Fitness Seller

voorstellen heb maar + 1 kleine foto

pasieeeee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
He allemaal ik zit al tijdje op dit vorm te kijken en dagt ja meld me eigen ook maar is aan ik train nu zn 2 half jaar the story goes uhm ben altijd heel dik geweest op zn zwaarst woog ik 132 kilo en dat was geen spier :p toen ben ik 1 jaar gaan afvallen en zo dus op de fitnes beland llichste dat ik heb gewogen is 76 toen gaan bodybuilde zit nu rond de 85 kilo vet procent rond de 16 foto in de badkuip was op me zwaarst 132 kilo 2009

Halderberge-20111219-00055(1).jpg

img705770347.jpeg

Laatst bewerkt:
Okay welkom!

aardig gedaan:),

ging wel stuk om je foto in de badkuip..

wat zijn je doelen?

wat zijn je stats op de grote 3 ?

:thumbup:Oke zeg, erg netjes dat je de juiste weg naar je huidige shape hebt gevonden! Erg gaaf hoor! (denk alleen aan punten, leest verdomd f*ck :p)

Zeg maar rustig top gedaan, heel veel respect voor jou kerel! Ik weet hoe het is en het is alles behalve makkelijk. ben wel nieuwsgierig na pics van je buik qua vel overschot.

Heel netjes, en goed dat je dit hebt gedaan want als ik zo kijk paste jij ook al bijna niet meer in die badkuip...

Jahoor, ben jij dat met die bisceps pose?

Je bent er echt optijd bij geweest met afvallen. Als je boven de 25 bent, en dan pas gaat afvallen, blijf je volgens mij zwaar ledsel overhouden. Hang vellen b*ch tits etc.

Lekker bezig vriend. En nu nooit meer dik worden he! :D

restecp!

pas je nu wel in de badkuip?
Nee srs, goed gedaan!

Petje af :thumbs:
Ik weet zelf hoe moeilijk de weg is want heb deze ook afgelegd ;)

jaa respect! heel netjes gedaan!

Buiten je interpunctie, zinsopbouw en spelling. FOKKING NICE!

Netjes, mooie schouders man! Keep going :D

Wooww nice man

Nice gedaan, maar ik zou een jaartje stoppen met trainen en een cursus ABN volgen.

wow nice man keep it up ! post wat meer foto's om je resultaat van nu te zien xd

Terug
Naar boven