allesin1
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 16%
hallo ik ben Roger, ik heb al wel eens vaker op dit forum rondgekeken en ik vind wat hier op staat informatief en motiverend.
Mijn 'stats' voor zover je dat kan noemen:
17,5jaar
74kg
183cm
bf 16%
ik heb zo ongeveer een anderhalf jaar terug een compartiments syndroom opgelopen in mijn beide benen. ook toen was ik al bezig met fitness maar dan vooral explosief en op uithoudingsvermogen. Ik moest van mijn fysiotherapeut toen der tijd aan fitness doen omdat het anders heel erg slecht was voor m'n benen. zo gezegd zo gedaan, maar in die tussentijd heb ik ook een chirurg gesproken en die raadde mij aan om te stoppen met fitness, direct.
dat is mooi klote dacht ik, nu kan ik mezelf helemaal niet meer fit houden.
in die tussentijd ben ik verhuisd (ong 8 maanden later) en heb ik een andere fysiotherpeut opgezocht en die zei dat ik juist wel moest gaan fitnessen/sporten maar dan met beleid. ook toen heb ik tijdens mijn behandeling een chirurg gesproken en die raadde mij aan om juist WEL te gaan fitnessen. ik over de rooie natuurlijk. nu ben ik al dik een anderhalf jaar verder en nu is het gelukkig bijna genezen.
ik mag bijna alles al ( op hardlopen en dergelijke na).
dus........
ik wil weer gaan beginnen, maar nu wil ik het explosieve en uithoudingsvermogen laten vallen en mij nu volledig op kracht gaan focussen. ik heb mijzelf al flink verdiept in voeding en ben in staat om mijn eigen schema te maken. dus dat is geen probleem.
alleen zit ik wel met iets...
ik heb namelijk hier rondgekeken op het forum, maar ook op youtube.
ik kwam toen een 50 jarige man tegen die een eigen site heeft met daarbij alles over voeding en workouts.
ik geloof in wat hij zegt, maar weet niet of jullie dat ook doen?
het gaat om (ik weet niet of ik een site mag vermelden) scoobysworkshop.com
hij heeft daar schema's voor beginners/gemiddeld/geadvanceerde.
raden jullie mij zo'n schema aan die hij daar voorschrijft?
ik ben sinds 3 weken terug begonnen en heb flink spierpijn, dus gaat goed dacht ik zo?
flink spierpijn is normaal is je net begint, maar ik weet wat spierpijn is en heb het zelden zo sterk gevoeld.
ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Gr,
allesin1
Mijn 'stats' voor zover je dat kan noemen:
17,5jaar
74kg
183cm
bf 16%
ik heb zo ongeveer een anderhalf jaar terug een compartiments syndroom opgelopen in mijn beide benen. ook toen was ik al bezig met fitness maar dan vooral explosief en op uithoudingsvermogen. Ik moest van mijn fysiotherapeut toen der tijd aan fitness doen omdat het anders heel erg slecht was voor m'n benen. zo gezegd zo gedaan, maar in die tussentijd heb ik ook een chirurg gesproken en die raadde mij aan om te stoppen met fitness, direct.
dat is mooi klote dacht ik, nu kan ik mezelf helemaal niet meer fit houden.
in die tussentijd ben ik verhuisd (ong 8 maanden later) en heb ik een andere fysiotherpeut opgezocht en die zei dat ik juist wel moest gaan fitnessen/sporten maar dan met beleid. ook toen heb ik tijdens mijn behandeling een chirurg gesproken en die raadde mij aan om juist WEL te gaan fitnessen. ik over de rooie natuurlijk. nu ben ik al dik een anderhalf jaar verder en nu is het gelukkig bijna genezen.
ik mag bijna alles al ( op hardlopen en dergelijke na).
dus........
ik wil weer gaan beginnen, maar nu wil ik het explosieve en uithoudingsvermogen laten vallen en mij nu volledig op kracht gaan focussen. ik heb mijzelf al flink verdiept in voeding en ben in staat om mijn eigen schema te maken. dus dat is geen probleem.
alleen zit ik wel met iets...
ik heb namelijk hier rondgekeken op het forum, maar ook op youtube.
ik kwam toen een 50 jarige man tegen die een eigen site heeft met daarbij alles over voeding en workouts.
ik geloof in wat hij zegt, maar weet niet of jullie dat ook doen?
het gaat om (ik weet niet of ik een site mag vermelden) scoobysworkshop.com
hij heeft daar schema's voor beginners/gemiddeld/geadvanceerde.
raden jullie mij zo'n schema aan die hij daar voorschrijft?
ik ben sinds 3 weken terug begonnen en heb flink spierpijn, dus gaat goed dacht ik zo?
flink spierpijn is normaal is je net begint, maar ik weet wat spierpijn is en heb het zelden zo sterk gevoeld.
ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Gr,
allesin1
Laatst bewerkt: