Dutch2Much
Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Ik ben sharief 25 jaar en student.
Ik train niet super lang denk een maandje. Resultaten zijn er nauwelijks nu enkel iets afgevallen merk wel dat ik meer gewicht kan pushen dan in het begin
.
Mijn doel is om mijn vet percentage te verminderen ik vind dat mijn buikje echt weg moet. Ook wil ik graag ken de verwoording niet echt heel goed vandaar het plaatje van een andere member (indien toegestaan!)
https://forum.bodybuilding.nl/media/current-shape.7839/
Naja wat gegevens van mij.
1.88 lang
79 kilo
vet percentage weet ik niet deze volgt nog. Ik heb enkel wat buikvet geen overbelast lichaam.
Mijn schema op het moment heb ik niet echt. Ik volg hierom een internet schema
maandag Chest + triceps
Dinsdag doe ik vooral schouders en abs + cardio
Woensdag doe ik dan biceps + rug
donderdag lukt het me niet om wat te doen dus rest day (6 am tot 19;30 pm school)
Vrijdag soms wel soms niet ligt aan mijn werk. benen als ik niet hoef te werken de volgende dag
Zaterdag tri+biceps en abs
Zondag rust ik
Ik slik daarnaast alleen whey. Dit merk (http://www.getsupps.net/wp-content/uploads/2013/09/bpi_whey_hd-300x300.jpg)
Waar ik vooral problemen mee heb is het eten. Ik weet niet zo goed wat ik wel moet eten en raak niet veel wijzer van de artikelen die ik lees. Weet nu ook niet of ik supplementen moet nemen, hoor vooral dat deze vaak niet gezond zijn (beetje bang dus). BCAA zijn wel erg goed hoor ik
Door mijn drukke school op het moment en a.s. stage in het buitenland woon ik thuis dus eet ik wat de pot schaft. Korte beschrijving:
-Ochtend eet ik havermout pap/muesli ongezoet. Soms met kleine beetje honing ongeveer 1 theelepel.
-Op school eet ik bruine volkoren bollen (beleg is voornamelijk pindakaas, advocado en kipfilet, Oude kaas(ben hier gewoon super gek op)
-avond rijst voornamelijk met kip/kalkoen of rund
Als snacks eet ik rijstwafels met chocolade en ik drink voornamelijk O2 sportdrank of ice tea en Spa Rood.
ik eet ongeveer 2 stuks fruit per dag.
Sorry voor het ontiegelijk lange verhaal. Groet!!
Ik train niet super lang denk een maandje. Resultaten zijn er nauwelijks nu enkel iets afgevallen merk wel dat ik meer gewicht kan pushen dan in het begin
. Mijn doel is om mijn vet percentage te verminderen ik vind dat mijn buikje echt weg moet. Ook wil ik graag ken de verwoording niet echt heel goed vandaar het plaatje van een andere member (indien toegestaan!)
https://forum.bodybuilding.nl/media/current-shape.7839/
Naja wat gegevens van mij.
1.88 lang
79 kilo
vet percentage weet ik niet deze volgt nog. Ik heb enkel wat buikvet geen overbelast lichaam.
Mijn schema op het moment heb ik niet echt. Ik volg hierom een internet schema
maandag Chest + triceps
Dinsdag doe ik vooral schouders en abs + cardio
Woensdag doe ik dan biceps + rug
donderdag lukt het me niet om wat te doen dus rest day (6 am tot 19;30 pm school)
Vrijdag soms wel soms niet ligt aan mijn werk. benen als ik niet hoef te werken de volgende dag
Zaterdag tri+biceps en abs
Zondag rust ik
Ik slik daarnaast alleen whey. Dit merk (http://www.getsupps.net/wp-content/uploads/2013/09/bpi_whey_hd-300x300.jpg)
Waar ik vooral problemen mee heb is het eten. Ik weet niet zo goed wat ik wel moet eten en raak niet veel wijzer van de artikelen die ik lees. Weet nu ook niet of ik supplementen moet nemen, hoor vooral dat deze vaak niet gezond zijn (beetje bang dus). BCAA zijn wel erg goed hoor ik
Door mijn drukke school op het moment en a.s. stage in het buitenland woon ik thuis dus eet ik wat de pot schaft. Korte beschrijving:
-Ochtend eet ik havermout pap/muesli ongezoet. Soms met kleine beetje honing ongeveer 1 theelepel.
-Op school eet ik bruine volkoren bollen (beleg is voornamelijk pindakaas, advocado en kipfilet, Oude kaas(ben hier gewoon super gek op)
-avond rijst voornamelijk met kip/kalkoen of rund
Als snacks eet ik rijstwafels met chocolade en ik drink voornamelijk O2 sportdrank of ice tea en Spa Rood.
ik eet ongeveer 2 stuks fruit per dag.
Sorry voor het ontiegelijk lange verhaal. Groet!!

?