MuscleMeat

voorstelrondje

lola7815

Advanced Bodybuilder
Waardering
53
Lengte
1m69
Massa
70kg
hey allemaal,

ik wilde me toch nog een keer voorstellen.. m'n eerste en laatste post was toch alweer een tijdje geleden. en de laatste tijd lees ik toch al verschillende posts en logjes door, hier op het forum en vind het erg leerzaam.
inmiddels krijg ik ook steeds meer de behoefte om ook wat actiever hier te worden, dus vandaar nog maar even wat (meer) over mezelf.

ik ben Loes, 22 jaar, ik studeer in Tilburg en doe nu bijna een jaar aan krachttraining. ik ben het eerste half jaar van 2012 20 kilo afgevallen door een crash dieet (85kg --> 65 kg) en door hard te lopen en dat heeft mijn leven helemaal veranderd. ik ben inmiddels heel actief, heb een betere conditie en meer energie. uit eindelijk kreeg ik door het hardlopen een knieblessure, waardoor ik 3 maanden niet heb kunnen hardlopen. ik ben toen begonnen met krachttraining en ben sindsdien niet meer weg te slaan uit het krachthonk.
ik ben me gaan verdiepen in voeding en trainingen (mede door dit forum ook) en ben gezond en meer gaan eten (op onderhoud). sindsdien ben ik in VVM aangekomen, maar door m'n vetpercentage toen, was er nog niet veel te zien.
ik ben/was nog lang niet op m'n streeffysiek en ben sinds 3 maanden aan het cutten om in de zomer hopelijk een strak lijf te hebben (voor het eerst weer sinds de basisschool ofzo) en voor een een schone lei om na de zomer te beginnen met clean bulken.

over mijn trainingen: deze zijn op dit moment high intensity, beetje crossfit en supersetjes (UB/LB 4x pw) met low intensity cardio 2x per week. voornamelijk voor de vetverbranding, wat op dit moment m'n doel is.

mijn stats nu:
69,0kg en 22,7% BF waarvan het grootste gedeelte op m'n buik zit :(

de reden dat ik hier ben gekomen is omdat ik vind het erg leuk en interessant vindt hoe andere dames trainen, posen, eruit zien enz, in mijn sportschool ben ik de enige vrouw die op spiermassa traint. en er traint niemand met wedstrijd ervaring of ambitie's, wat ik uiteindelijk wel graag zou willen doen.

tot zover mijn voorstelrondje!

Leuk, welkom! 20kg afvallen is niet niks, leg dat maar is op tafel haha.

Knie weer helemaal de oude?

altijd leuk, nog een fanatieke dame erbij :D
welkom

Welkom en ben benieuwd naar je log :). Het is altijd interessant om te zien hoe andere trainen.

Welkom inderdaad. Het wordt weer een wat drukker hier bij de dames!
Bn benieuwd naar je trainingen.

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel! 20kg is inderdaad niet niets. dat is op foto's al heeeeel goed te zien. misschien komen die ooit nog hier op het forum haha... (ik ben toch nog een beetje huiverig voor 'bikini' foto's op internet)

mijn knie is inderdaad weer de oude. hardlopen doe ik alleen nog in combinatie met de crossfit en af en toe een keer om m'n hoofd leeg te maken. want de combinatie met spiermassa gainen is toch niet ideaal, en dat gaat bij mij voor.

en ik ga zo weer trainen, benendagje, dat wordt een zware training maar op papier is hij denk ik niet heel spectaculair.
maar ik zal vandaag eens gaan zitten om een log te starten, inderdaad wel leuk.

Succes en welkom! Wedstrijdambities..leuk!

Welkom, beetje hetzelfde verhaal als ik ook 20 kg afgevallen met een crashdieet. Heel veel suc6

Welkom. Waar ergens train je in Tilburg?

Quality sport centre en een beetje bij de universiteit.. Jij traint ook in tilburg?

Zit quality sport het Piusplein ? Of aan de besterdring ? Of zit ik er helemaal naast ?

Besterd, veldhovenring.. Erg leuke en gezellige sportschool.. Jij komt ook uit de buurt van tilburg?

Ik kom idd ook uit de buurt, het is idd een leuke sportschool, wel veel gericht op boksen, ik train een 2 km verderop bij basic fit. Lekker dichtbij, en ook alles bij de hand ( op een paar dingen na maar met een beetje fantasie kun je het gewoon overbruggen) er trainen daar ook een stuk of 3 vrouwen, en je leert toch veel van elkaar :-)

het valt mee met het boksen.. er worden wel veel bokslessen gegeven, maar ook veel andere groepslessen. niet dat mij dat wat uitmaakt, maar dat geeft even de sfeer aan. de boksers komen voor het boksen en zijn daarna gelijk weer de deur uit. het leuke is dat er poolse anabolen, huisvrouwen, studenten en alles er tussen in traint.. en er wordt echt met z'n allen getraind en geouwehoerd. en de faciliteiten zijn perfect, maar daar betaal je dan ook gelijk voor. (gelukkig ben ik student en betaal ik de helft :P)

ik heb eerst wel getwijfeld om naar basic-fit te gaan, maar dit beviel eigenlijk wel goed..

Welkom en succes ook van TheRay :D

Groetjes.......

Fijn dat je het er erg naar je zin hebt, dat is belangerijk. Heel veel succes met het behalen van je doel..

Al een beetje op weg?

Ja zeker, ik heb nu een traininglogje in de vrouwen sectie..

Ik ben nu een beetje bezig mijn trainingen iets anders in te gaan delen. Ik heb over 2 weken zomervakantie, 7 weken lang (heerlijk studenten leven). Dus dan heb ik wat meer tijd en met het lekkere weer in het vooruitzicht wil ik wat meer buiten gaan trainen. Crossfit achtig. Dat is iets meer cardio, maar van een baan in de bouw naar vakantiemodus, lijkt me dit niet verkeerd.

Terug
Naar boven