MuscleMeat

voorstelrondje

lola7815

Advanced Bodybuilder
Waardering
53
Lengte
1m69
Massa
70kg
hey allemaal,

ik wilde me toch nog een keer voorstellen.. m'n eerste en laatste post was toch alweer een tijdje geleden. en de laatste tijd lees ik toch al verschillende posts en logjes door, hier op het forum en vind het erg leerzaam.
inmiddels krijg ik ook steeds meer de behoefte om ook wat actiever hier te worden, dus vandaar nog maar even wat (meer) over mezelf.

ik ben Loes, 22 jaar, ik studeer in Tilburg en doe nu bijna een jaar aan krachttraining. ik ben het eerste half jaar van 2012 20 kilo afgevallen door een crash dieet (85kg --> 65 kg) en door hard te lopen en dat heeft mijn leven helemaal veranderd. ik ben inmiddels heel actief, heb een betere conditie en meer energie. uit eindelijk kreeg ik door het hardlopen een knieblessure, waardoor ik 3 maanden niet heb kunnen hardlopen. ik ben toen begonnen met krachttraining en ben sindsdien niet meer weg te slaan uit het krachthonk.
ik ben me gaan verdiepen in voeding en trainingen (mede door dit forum ook) en ben gezond en meer gaan eten (op onderhoud). sindsdien ben ik in VVM aangekomen, maar door m'n vetpercentage toen, was er nog niet veel te zien.
ik ben/was nog lang niet op m'n streeffysiek en ben sinds 3 maanden aan het cutten om in de zomer hopelijk een strak lijf te hebben (voor het eerst weer sinds de basisschool ofzo) en voor een een schone lei om na de zomer te beginnen met clean bulken.

over mijn trainingen: deze zijn op dit moment high intensity, beetje crossfit en supersetjes (UB/LB 4x pw) met low intensity cardio 2x per week. voornamelijk voor de vetverbranding, wat op dit moment m'n doel is.

mijn stats nu:
69,0kg en 22,7% BF waarvan het grootste gedeelte op m'n buik zit :(