XXL Nutrition

Cutten...

Het ging over de TS.

• Topic Starter Topic Starter
Als mijn moeder gekwetst zou zijn als ik geen stukje taart of wat voor vreterjj er dan ook maar op tafel wordt gezet niet neem is dat niet mijn probleem.. II vindt daar niks aso aan. Het komt allemaal toch wel op want wat ik laat staan f liggen vreten anderen wel op hoor.
Afijn, heb nooit de indruk gehad dat ze er om is gekwetst. Heb ik ook niet gezegd.
Alleen dat mensen mij dan aso noemen of niet sociaal etc kan ik slecht tegen.

• Like
Waarderingen: RiPo
Als mijn moeder gekwetst zou zijn als ik geen stukje taart of wat voor vreterjj er dan ook maar op tafel wordt gezet niet neem is dat niet mijn probleem.. II vindt daar niks aso aan. Het komt allemaal toch wel op want wat ik laat staan f liggen vreten anderen wel op hoor.
Afijn, heb nooit de indruk gehad dat ze er om is gekwetst. Heb ik ook niet gezegd.

Vind dat ook zo storend met alcohol. Als je er niet eentje mee drinkt ben je niet gezellig of doe je flauw 😑. Misschien dat mensen zich beter voelen als iedereen meedoet ofzo.

Gewoon lekker je eigen plan volgen en doen waar jij gelukkig van wordt 💪

• Like
Waarderingen: RiPo
Waar ik mij ook mateloos aan irriteer is als wij ergens op (verjaardag)visite zijn en er gebak of vreterij op tafel komt en ik dan aangeef dat ik niks hoef/wil en dat er dan vanuit allerlei hoeken geroepen wordt; ach joh stel je niet zo aan, doe even gezellig, één hapje kan toch wel etc etc..
Ik doe het op werk ofzo weleens andersom terug haha. Zit je nou weer aan de broodjes kroket, doe anders eens gezellig met mij mee dan neem ik een bakje kip met rijst voor je mee morgen.😁 Of stel je nou alweer diezelfde vraag/weer diezelfde opmerking? Werkt meestal wel🤣

Of gewoon de directe vraag stellen wat taart dan gezellig maakt of waarom zij er last van hebben dat jij het niet doet.

Ik doe het op werk ofzo weleens andersom terug haha. Zit je nou weer aan de broodjes kroket, doe anders eens gezellig met mij mee dan neem ik een bakje kip met rijst voor je mee morgen.😁 Of stel je nou alweer diezelfde vraag/weer diezelfde opmerking? Werkt meestal wel🤣

Of gewoon de directe vraag stellen wat taart dan gezellig maakt of waarom zij er last van hebben dat jij het niet doet.
Ha, wel een goeie ja! Die ga ik van je overnemen! Eens kijken wat er terug wordt geroepen 😂

TS heeft nergens over zijn moeder gesproken, totdat jij er specifiek naar vroeg.
Jij bepaalt dat hij zijn moeder kwetst. 🤔
Daar ging het mij om. Maar wederom, ik laat het graag hierbij. 😊
Ja ik mag toch zeker een vraag over TS en z'n probleem stellen wat is dit nu weer. Het is helemaal niet relevant waar het jou om gaat.

Je ging er van alles bij halen waar mijn vraag niet om gaat. Vervolgens ga je het over jezelf hebben.

Ik wees er dus maar even op dat het topic, en mijn vraag, niet over jou gaan maar over TS. Ik dacht dat dat e.e.a. duidelijker zou moeten maken.

"als mijn moeder gekwetst zou zijn .. is dat niet mijn probleem" Tsja het is toch echt logisch dat mensen dat aso noemen. En dat is dan opeens wel een probleem voor je. Het gaat je om waar jij slecht tegen kunt, maar niet wat het met anderen doet. Dat is dus asociaal. Maar waarom daarop niet dezelfde attitude toepassen? Het is niet jouw probleem toch?

"als mijn moeder gekwetst zou zijn .. is dat niet mijn probleem" Tsja het is toch echt logisch dat mensen dat aso noemen. En dat is dan opeens wel een probleem voor je. Het gaat je om waar jij slecht tegen kunt, maar niet wat het met anderen doet. Dat is dus asociaal. Maar waarom daarop niet dezelfde attitude toepassen? Het is niet jouw probleem toch?
Zeg nergens dat ik dat een probleem vind maar dat ik mij er aan begin te irriteren.
Ik kan dan ook de boel omdraaien en zeggen dat anderen asociaal zijn door niet mijn keuze te respecteren als ik iets van vreterij o.i.d. afsla, of dan nou van mn moder zou zijn of iemand anders. Want blijkbaar maakt het anderen ook niets uit wat het met mij doet..

Zeg nergens dat ik dat een probleem vind maar dat ik mij er aan begin te irriteren.
Ik kan dan ook de boel omdraaien en zeggen dat anderen asociaal zijn door niet mijn keuze te respecteren als ik iets van vreterij o.i.d. afsla, of dan nou van mn moder zou zijn of iemand anders. Want blijkbaar maakt het anderen ook niets uit wat het met mij doet..
Je kunt alles omdraaien, iedereen is asociaal, maar lost dat het voor je op?

Waarom ga je eigenlijk naar die mensen toe terwijl ze je zo behandelen?

Heb je ook wel eens hele kleine kinderen van die familie/vrienden die dan iets willen delen? Hoe ga je daar dan mee om?

Ik vind dat toch lullig hoor, zo'n grutje van 2-4 die helemaal blij een koekje, of de taart, komt uitdelen. Ik kan dan niet zeggen dat ik te autistisch ben om die aan te nemen en samen te eten.

Heb je ook wel eens hele kleine kinderen van die familie/vrienden die dan iets willen delen? Hoe ga je daar dan mee om?

Ik vind dat toch lullig hoor, zo'n grutje van 2-4 die helemaal blij een koekje, of de taart, komt uitdelen. Ik kan dan niet zeggen dat ik te autistisch ben om die aan te nemen en samen te eten.

Kinderen vergeten die shit gelijk. Schoonmoeders daarintegen 😁

Omgeving gaat het na een tijdje wel begrijpen en dan waait het allemaal voorbij. Als je net begint met bakjes leven dan noemt iedereen je een gek, maar na een tijdje dan word het gezien als dat jij zo bent en de meeste accepteren het dan gewoon en kijken er juist vanop als je keer niet je bakje meeneemt.

Ik ben daar denk ik dan gewoon wat harder in.. Heb geen moeite om nee te zeggen hoor.
Heb zelf ook 2 kids van 4 en 6 en die weten het ondertussen wel dat papa op z'n eten let. En ene keer wat meer dan de andere keer.
Dan roepen ze gewoon, oh oké dan eet ik het wel lekker op! 😅

Kinderen vergeten die shit gelijk. Schoonmoeders daarintegen 😁
Precies, dit dus!

• Like
Waarderingen: RLS
82 kilo niet perse raar voor die lengte denk ik hoor. Ben zelf 1m96 en nu 83 kilo en wil afvallen tot 77/78. Zie er niet perse dun uit ofzo.

Terug
Naar boven