undefined
Ik ben nu al een jaartje of 4,5 serieus aan het trainen,
Ben begonnen met een gewicht van 72 kilo en weeg op dit moment 85 kilo
met een lengte van 1.78m.
Niet slecht maar ik wil uiteraard vooruit.
Het probleem is alleen dat ik op het moment niet weet of ik op de naturel manier nog vooruit gang kan boeken?
Eerlijk gezegd lopen de kosten nu al behoorlijk op met het gebruik van allerlei pro-hormonen en andere probeersels.
Het probleem blijft uiteraard mijn vriendin, die niet graag wil dat ik aan de verkeerde middelen ga.
Ik vraag me af wat ik hiermee moet...
en of er evt iemand is die me daar een advies over kan geven.
Zelf wil ik uiteraard andere dingen proberen maar heb er zelf geen ervaring mee dus graag zou ik daarin ook een advies willen.
Alvast bedankt voor je reactie.
Machine.
leeftijd 25 jaar vetperc 13.9%
Bankdruk 115 kg
deadlift 185kg
leg press 300kg
sqaut 175kg
Mijn resultaten tot nu toe...
Ik ben nu al een jaartje of 4,5 serieus aan het trainen,
Ben begonnen met een gewicht van 72 kilo en weeg op dit moment 85 kilo
met een lengte van 1.78m.
Niet slecht maar ik wil uiteraard vooruit.
Het probleem is alleen dat ik op het moment niet weet of ik op de naturel manier nog vooruit gang kan boeken?
Eerlijk gezegd lopen de kosten nu al behoorlijk op met het gebruik van allerlei pro-hormonen en andere probeersels.
Het probleem blijft uiteraard mijn vriendin, die niet graag wil dat ik aan de verkeerde middelen ga.
Ik vraag me af wat ik hiermee moet...
en of er evt iemand is die me daar een advies over kan geven.Zelf wil ik uiteraard andere dingen proberen maar heb er zelf geen ervaring mee dus graag zou ik daarin ook een advies willen.
Alvast bedankt voor je reactie.
Machine.
leeftijd 25 jaar vetperc 13.9%
Bankdruk 115 kg
deadlift 185kg
leg press 300kg
sqaut 175kg
Mijn resultaten tot nu toe...

). Het zijn immers hormonen en die hebben bijwerkingen. De forumleden (dus ik ook) hebben meer informatie nodig, vooral over je eetpatroon. Misschien is hier nog veel in te verbeteren.

(stel dat je alles uit een apotheek in het buitenland haalt) ik vraag toch niet om het te kopen,, ben gewoon nieuwsgierig naar wat AAS gebruikers gemiddeld kwijt zijn.