nelles21
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik ben nu sinds kort bezig met afstuderen, hierdoor heb ik minder tijd om naar de sportschool toe te gaan. Ik heb nu dus ook voor een nieuw fullbody schema gekozen. Met dit schema wil ik voornamelijk vet verliezen en proberen om een sixpack te krijgen en tevens gespierder worden. Mijn vet percentage zit rond de 14%.
Dit schema volg ik als een circuit het is de bedoeling om alle oefeningen gelijk achter elkaar uit te voeren met (geen) tot weinig rust, mits mogelijk natuurlijk. De doeltijd voor dit circuit bedraagd 25 min. Als ik hier onder ga zitten ga ik de gewichten verhogen. Dit is het schema:
1. 15x optrekken
2. 15x 50kg deathlift
3. 15x opdrukken
4. 15x 50kg squats
5. 15x 50kg bankdrukken
6. 15x vertical leg raise
7. 15x 10kg front squat (weet de naam niet precies maar is squat met dumbbells waarna ik de dumbbells boven mijn hoofd til)
8. 15x schuine sit up (beide kanten 15x)
Ik doe 2 sets van dit circuit per training en ik train 3x in de week.
Is dit een beetje een goed schema om zowel iets sterker/ explosiever te worden danwel vet te verliezen.
Ps. mijn eten is goed heb een apart eetschema.
Dit schema volg ik als een circuit het is de bedoeling om alle oefeningen gelijk achter elkaar uit te voeren met (geen) tot weinig rust, mits mogelijk natuurlijk. De doeltijd voor dit circuit bedraagd 25 min. Als ik hier onder ga zitten ga ik de gewichten verhogen. Dit is het schema:
1. 15x optrekken
2. 15x 50kg deathlift
3. 15x opdrukken
4. 15x 50kg squats
5. 15x 50kg bankdrukken
6. 15x vertical leg raise
7. 15x 10kg front squat (weet de naam niet precies maar is squat met dumbbells waarna ik de dumbbells boven mijn hoofd til)
8. 15x schuine sit up (beide kanten 15x)
Ik doe 2 sets van dit circuit per training en ik train 3x in de week.
Is dit een beetje een goed schema om zowel iets sterker/ explosiever te worden danwel vet te verliezen.
Ps. mijn eten is goed heb een apart eetschema.

. En gaat me niet echt om massa als je goed leest....