musclegrow13
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha met mijn instelling. Zeggen hoe het is en als je daar problemen mee hebt is dat jou probleem. Zo gaat dat waar ik vandaan kom. Dus beter oordeel je niet, met je afdwingen.T is ook een beetje kwestie van geluk hebben.. En dat moet je dan ook weer een beetje afdwingen.. T verbaast me weinig dat delang niet zover komt met zijn instelling..
Haha met mijn instelling. Zeggen hoe het is en als je daar problemen mee hebt is dat jou probleem. Zo gaat dat waar ik vandaan kom. Dus beter oordeel je niet.

Je eigen zin geeft al heel mooi aan hoe je het jezelf onnodig moeilijk maakt in je leven. Maar please, do go on, no issues here.. Just entertainment
![]()

Haha met mijn instelling. Zeggen hoe het is en als je daar problemen mee hebt is dat jou probleem. Zo gaat dat waar ik vandaan kom. Dus beter oordeel je niet, met je afdwingen.
Maar verwacht dat t na t kuren wel zal dalen. Huisarts nog niet over t kuren verteld though.