Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag me af welke huisarts nog een intakegesprek van 5 min doet, normaal moet je ervoor betalen

T is ook een beetje kwestie van geluk hebben.. En dat moet je dan ook weer een beetje afdwingen.. T verbaast me weinig dat delang niet zover komt met zijn instelling..

T is ook een beetje kwestie van geluk hebben.. En dat moet je dan ook weer een beetje afdwingen.. T verbaast me weinig dat delang niet zover komt met zijn instelling..
Haha met mijn instelling. Zeggen hoe het is en als je daar problemen mee hebt is dat jou probleem. Zo gaat dat waar ik vandaan kom. Dus beter oordeel je niet, met je afdwingen.

Haha met mijn instelling. Zeggen hoe het is en als je daar problemen mee hebt is dat jou probleem. Zo gaat dat waar ik vandaan kom. Dus beter oordeel je niet.

:rolleyes:

Je eigen zin geeft al heel mooi aan hoe je het jezelf onnodig moeilijk maakt in je leven. Maar please, do go on, no issues here.. Just entertainment :p

Okay :thumbs:

Bloeddruk even laten meten. onderdruk 80, bovendruk 150. Niet extreem, maar wel een stuk hoger dan normaal voor mij. Zat altijd in het laagste deel van de bandbreedte die als normaal wordt gezien. Schijnt dat mn lichaam er vanzelf aan went :P Maar verwacht dat t na t kuren wel zal dalen. Huisarts nog niet over t kuren verteld though.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.251
Topic was om reden verplaatst naar de geavanceerde sectie. Nu ontvang ik wederom diverse klachten oa dat leden zich zelf maar geroepen voelen om te antwoorden voor bc en/of er een slow chat van maken. Overzichtelijkheid van het topic is geheel weg en dat druist nu net tegen de bedoeling in. Topic gaat dan ook dicht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven