BC,
Ik lees in verschillende topics dat je Ephedrine en clen wel kan combineren en in andere topics niet. Daar raden ze twee weken clen aan (opbouwend) daarna twee weken ephedrine dan weer clen etc.
- Wat is jouw mening hier over?
- En andere vraag, wat is de reden dan Ephedrine vaak gestacked wordt met asperine. Heb Ephedrine HCL (30mg ephedrine & 100mg cafene). Lees dat dit vaak gecombineerd wordt met kinderasperine en evt extra cafene.
Ik lees in verschillende topics dat je Ephedrine en clen wel kan combineren en in andere topics niet. Daar raden ze twee weken clen aan (opbouwend) daarna twee weken ephedrine dan weer clen etc.
- Wat is jouw mening hier over?
- En andere vraag, wat is de reden dan Ephedrine vaak gestacked wordt met asperine. Heb Ephedrine HCL (30mg ephedrine & 100mg cafene). Lees dat dit vaak gecombineerd wordt met kinderasperine en evt extra cafene.

Ik doelde ook meer op 'is het mogelijk dat een rood hoofd en koortsig gevoel voortkomt uit een te hoge bloeddruk?'. Voor vrijdag afspraak gepland aangezien er meer mis is. Eens even checkup doen. Kan ik gelijk even pijlen of hij (nieuwe huisarts) bloedwaarden wil laten checken einde van t jaar. Hoe brengen jullie dit bij de huisarts? Gewoon random erin gooien 'Ik gebruik spierversterkende middelen en wil graag rond december mijn bloedwaardes laten meten. Kun je dat regelen?'