AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC,
Ik lees in verschillende topics dat je Ephedrine en clen wel kan combineren en in andere topics niet. Daar raden ze twee weken clen aan (opbouwend) daarna twee weken ephedrine dan weer clen etc.
- Wat is jouw mening hier over?
- En andere vraag, wat is de reden dan Ephedrine vaak gestacked wordt met asperine. Heb Ephedrine HCL (30mg ephedrine & 100mg cafene). Lees dat dit vaak gecombineerd wordt met kinderasperine en evt extra cafene.

Moet je HCG nou door laten lopen tot 1 week na de kuur?

BC,
Ik lees in verschillende topics dat je Ephedrine en clen wel kan combineren en in andere topics niet. Daar raden ze twee weken clen aan (opbouwend) daarna twee weken ephedrine dan weer clen etc.
- En andere vraag, wat is de reden dan Ephedrine vaak gestacked wordt met asperine. Heb Ephedrine HCL (30mg ephedrine & 100mg cafene). Lees dat dit vaak gecombineerd wordt met kinderasperine en evt extra cafene.

Aspirine verdund het bloed

BC,

Dat ook, maar bij ECA wordt het gebruikt omdat het de halfwaardetijd van ephedrine verlengt

He BC,

Ik wordt volgende maand geopereerd aan mijn schouder. De pees is uit de kom. Deze zal worden losgemaakt en opnieuw weer worden bevestigd aan de schouder.
Ik gebruik HGH, kan ik deze laten doorlopen, en eventueel dosis verlagen ?
Heb je nog eventuele andere tips ter genezing
Alvast bedankt

25mg efedrine met 150mg caffeine. Opbouwen naar 3x per dag. Halfwaardetijd van efedrine ligt rond de 6 uur dacht ik, met aspirine 8? Dan is het gelijk aan caffeine

Beest

Dank beide! Zelf ervaring met het product?
Hoe gebruikte jullie het? Bij het ontbijt eentje en voor de training één? In combinatie met aspirine?
Beginnend met één maal per dag.

Ik gebruik het niet want voel me niet goed op ephedrine

Ik heb nu tegen het einde van mijn test500 kuur tijdens hevige inspanning (trainen dus, want lui) een koortsig gevoel. Knalrode kop, golven van warmte over mn lichaam. Kan dit ook met hoge bloeddruk te maken hebben? Ik dacht dat ik gewoon langdurig ziek was, maar als dat het is, is het simpeler opgelost.
Iemand hier nog antwoord op?

Waarom laat je niet gewoon ff je bloeddruk opnemen?

BC en sommige anderen weten medisch gezien heel erg veel, maar niemand kan zo op de gok jouw bloeddruk meten. Meten dus.

Dat snap ik :P Ik doelde ook meer op 'is het mogelijk dat een rood hoofd en koortsig gevoel voortkomt uit een te hoge bloeddruk?'. Voor vrijdag afspraak gepland aangezien er meer mis is. Eens even checkup doen. Kan ik gelijk even pijlen of hij (nieuwe huisarts) bloedwaarden wil laten checken einde van t jaar. Hoe brengen jullie dit bij de huisarts? Gewoon random erin gooien 'Ik gebruik spierversterkende middelen en wil graag rond december mijn bloedwaardes laten meten. Kun je dat regelen?'

Dat snap ik :P Ik doelde ook meer op 'is het mogelijk dat een rood hoofd en koortsig gevoel voortkomt uit een te hoge bloeddruk?'. Voor vrijdag afspraak gepland aangezien er meer mis is. Eens even checkup doen. Kan ik gelijk even pijlen of hij (nieuwe huisarts) bloedwaarden wil laten checken einde van t jaar. Hoe brengen jullie dit bij de huisarts? Gewoon random erin gooien 'Ik gebruik spierversterkende middelen en wil graag rond december mijn bloedwaardes laten meten. Kun je dat regelen?'

Das idd een beter plan.

Zelf heb ik bloedwaarden af laten nemen een paar maanden voor dat ik begon aan m'n kuur. De dokter wilde er niet in meegaan, in wat ik wilde weten, maar hij wilde zelf ook wat routine waarden afnemen. Ik heb daarna op het formulier aangekruist wat ik wilde weten. De huisarts heeft daarna ook geen contact meer met me opgenomen, waarna ik een nieuwe huisarts ben gaan zoeken. Boeide me verder ook niet, ik mocht die vent ook niet en ik had wat ik wilde weten.

Dusja, je kan vragen om een onderzoek en dan zelf het een en ander aankruisen..

Ik heb zelf trouwens ook een rood hoofd af en toe, vooral als ik in de zon zit. Wat ik voorheen niet had, tot ik met de Test was begonnen. alleen heb ik niet het idee dat door een hoge bloeddruk komt. Iets met vitamine D misschien?? 't is even afwachten, want de zon zal er ook wat minder zijn nu.

Das idd een beter plan. Zelf heb ik bloedwaarden af laten nemen een paar maanden voor dat ik begon aan m'n kuur. De dokter wilde er niet in meegaan, in wat ik wilde weten, maar hij wilde zelf ook wat routine waarden afnemen. Ik heb daarna op het formulier aangekruist wat ik wilde weten. De huisarts heeft daarna ook geen contact meer met me opgenomen, waarna ik een nieuwe huisarts ben gaan zoeken. Boeide me verder ook niet, ik mocht die vent ook niet en ik had wat ik wilde weten. Dusja, je kan vragen om een onderzoek en dan zelf het een en ander aankruisen.. Ik heb zelf trouwens ook een rood hoofd af en toe, vooral als ik in de zon zit. Wat ik voorheen niet had, tot ik met de Test was begonnen. alleen heb ik niet het idee dat door een hoge bloeddruk komt. Iets met vitamine D misschien?? 't is even afwachten, want de zon zal er ook wat minder zijn nu.
Lol, hoezo zou je huisarts daar niet in mee willen werken? Die van mij stemde er gelijk in, wou me geen HCG geven wat ik 100 procent begrijp. Maar hij vond het gewoon goed dat ik af en toe kwam om alles te laten checken of het goed gaat. 95 procent van alle patienten zijn hart en vaat ziekte patienten door te veel voedsel (junk) en te weinig bewegen gecombineerd met roken en drinken dat vinden artsen prima maar als je je bloed wilt laten checken omdat je hormonen gebruik ho maar :roflol:

Lol, hoezo zou je huisarts daar niet in mee willen werken? Die van mij stemde er gelijk in, wou me geen HCG geven wat ik 100 procent begrijp. Maar hij vond het gewoon goed dat ik af en toe kwam om alles te laten checken of het goed gaat. 95 procent van alle patienten zijn hart en vaat ziekte patienten door te veel voedsel (junk) en te weinig bewegen gecombineerd met roken en drinken dat vinden artsen prima maar als je je bloed wilt laten checken omdat je hormonen gebruik ho maar :roflol:

We kregen een discussie over AAS, waarna hij mij eens even haarfijn dacht uit te leggen welke keuzes ik mocht maken en welke niet. Terwijl ik op dat moment nog niet eens over kuren had nagedacht, ik wilde gewoon weten hoe ik ik er qua hormoonhuishouding voorstond.

Maar bij m'n nieuwe huisarts ook een heftige discussie gehad hoor. Mede omdat ik erachter kwam dat ze dus mooi dingen had besproken met m'n oude huisarts, net deed alsof dat niet zo was en vond dat ze ook even de kant van hem kon kiezen. En ja ik kan er gewoon heel slecht tegen als mensen denken tegen mij te kunnen zeggen wat ik moet doen en dan ook nog me voor het ootje proberen te houden, dan heb je aan mij gewoon een slechte.

En wat is het probleem dat we die waarden willen weten, betalen moeten we toch voor zo'n afname..

We kregen een discussie over AAS, waarna hij mij eens even haarfijn dacht uit te leggen welke keuzes ik mocht maken en welke niet. Terwijl ik op dat moment nog niet eens over kuren had nagedacht, ik wilde gewoon weten hoe ik ik er qua hormoonhuishouding voorstond. Maar bij m'n nieuwe huisarts ook een heftige discussie gehad hoor. Mede omdat ik erachter kwam dat ze dus mooi dingen had besproken met m'n oude huisarts, net deed alsof dat niet zo was en vond dat ze ook even de kant van hem kon kiezen. En ja ik kan er gewoon heel slecht tegen als mensen denken tegen mij te kunnen zeggen wat ik moet doen en dan ook nog me voor het ootje proberen te houden, dan heb je aan mij gewoon een slechte. En wat is het probleem dat we die waarden willen weten, betalen moeten we toch voor zo'n afname..

Ik heb des tijds verschillende huisartsen in mijn omgeving gebeld en gevraagd om een intake gesprekje van 5 minuten. Ik kwam binnen zei meteen dat ik anabolen gebruik en de keuze heb gemaakt dit blijf te gebruiken. Dat ik dit natuurlijk wel op zo een veilig mogelijke manier wil doen en dus opzoek ben naar een huisarts die me hierin ondersteunt.

Heb nu een relaxte huisarts, kan bloedwaardes laten testen wanneer ik wil en voor wat ik wil. Wanneer ik ondersteunende medicatie nodig heb schrijft ze dit voor.

Ik heb des tijds verschillende huisartsen in mijn omgeving gebeld en gevraagd om een intake gesprekje van 5 minuten. Ik kwam binnen zei meteen dat ik anabolen gebruik en de keuze heb gemaakt dit blijf te gebruiken. Dat ik dit natuurlijk wel op zo een veilig mogelijke manier wil doen en dus opzoek ben naar een huisarts die me hierin ondersteunt. Heb nu een relaxte huisarts, kan bloedwaardes laten testen wanneer ik wil en voor wat ik wil. Wanneer ik ondersteunende medicatie nodig heb schrijft ze dit voor.

Dat moet je ook hebben, dat is ook waar ik naar opzoek ben. Maar op de een of andere manier is er al een oordeel geveld voordat ik ook mijn zegje gedaan heb. Heeft waarschijnlijk met de dossiers te maken ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven