AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar ik moet bekennen dat ik ongemakkelijk wordt van dit soort vragen :p

Heb zo constant het gevoel dat als ik zeg "doe het zo voor je veiligheid" en dat iedereen dan probeert af te dingen "kan ik het zo ook ?" :p Alsof ik plots op bestelling een tweede onderzoek uit men broekzak kan schudden en met zekerheid zeggen dat het zo even goed is :p

Ik snap je volkomen maar ik zit een beetje met dezelfde vraag.
Ik zit momenteel in week 6 van een 700mg test e (500mg e5d) kuur en heb geen hCG gezet. Je hebt me van de week antwoord geven op vragen voor mn volgende kuur en hebt me toen overtuigd van het belang van hCG.
Kan ik het deze kuur nog gebruiken (duurt nog 5 weken) of ben ik te laat?

Ik snap je volkomen maar ik zit een beetje met dezelfde vraag.
Ik zit momenteel in week 6 van een 700mg test e (500mg e5d) kuur en heb geen hCG gezet. Je hebt me van de week antwoord geven op vragen voor mn volgende kuur en hebt me toen overtuigd van het belang van hCG.
Kan ik het deze kuur nog gebruiken (duurt nog 5 weken) of ben ik te laat?

Alle beetje helpen, testiculaire grootte zal in elk geval beter zijn dan als je het niet doet, omdat het toch overeen komt met 5 extra weken waarop je normale hoeveelheid LH hebt.

Dank

Weet niet of je hier antwoord op hebt gegeven aangezien er al 161 pagina's zijn maar als ik het goed heb gaat het ongeveer zo.

HCG, doet dus de stuurhormoon LH na, wat aan de leydigcellen een signaal geeft dat ze actief moet blijven en testosteron moeten produceren, dus kan je in feite als je om de week een 2x injecties van 500 IU een hele lange tijd of gaan en bijna of 100 procent herstellen? Wat dan overblijft is dat je lichaam nu zelf LH moet aanmaken wat je kan stimuleren door SERM gebruik bijvoorbeeld clomid/ tamoxifen etc.

Of heb ik het fout?

Dacht dat ik die al beantwoord had ;) Je kan maximaal 4x per jaar om de 3 maand gaan, ik probeer een 3tal keer te gaan, telkens na een blast, als een soort reset. Ik blast wel maar 12 a 14 weken met een keer. Je kunt ook bloedplaatjes en plasma doneren, vaker, maar dat heeft een omgekeerd effect en is dus niet nuttig voor ons. Let wel op dat je geen teratogene stoffen neemt in de maanden voor je gaat. Als je dutasteride of finasteride of roaccutane neemt, dan zullen ze je al uitsluiten, staat specifiek op hun formulieren vermeld om die redenen, maar bv ook iets als Raloxifene moet je mee oppassen in de weken voor je gaat. Zullen ze niet op testen of je niet op uitsluiten, maar je wil dat je medemens toch niet aandoen ? (stel je voor dat je bloed naar een zwangere vrouw gaat ...) Voor alle duidelijkheid de eerste 3 zijn smerigheid en zou je logischerwijs niet moeten innemen, maar raloxifene natuuurlijk wel een nuttig product. ---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:.
nee,die 3 heb ik nooit gebruikt. En bedankt voor info alweer :thumbup:

wat was ook alweer de reden van het gebruik van dianabol tijdens tren kuur ? De oestrogenen uit de dianabol zouden goed zijn tegen de nevenwerkingen van de tren of zoiets ,kan dat Bigcat ?

Laatst bewerkt:
BC,

Na jou tip over raloxifene voor BPH behandeling ben ik aan het lezen geslagen hierover.
Kwam een onderzoek tegen hier:http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=552252
Hierin stelt men dat na 3 maanden 120mg p/d de totale PSA met 17% zou zyn toegenomen.
Het zyn wel bejaarde mannen maar toch...is dit niet juist funest als je de BPH probeert te verminderen ?
Of heeft het vrye/totale PSA ratio hier iets mee van doen ?

Als je in Nederland woont mag dit maximaal 3 keer per jaar, zeiden ze mij iig bij de bloedbank. Dus 3 keer verspreiden over een jaar dan.

Nee hor ben al 3x geweest dit jaar, en kreeg pas weer een uitnodiging.
Max 3x per jaar is misschien voor vrouwen?
Mannen 4 of 5x per jaar.

Wel egt super voor je bloeddruk, voel me een stuk beter erna.

Mannen 4 of 5x per jaar.

Excuus dan. Was puur wat de vrouw bij de bloedbank me vertelde, vandaar dat ik het zo stellig neerzette :p

Niet te vertrouwen die vrouwen...

Mannen 4 of 5x per jaar.

Hoe voelde je je dan naar aanleiding van je bloeddruk? Ik heb namelijk geen idee wat je zou moeten voelen maar ben wel bang dat ik er last van heb... Heb nooit het gevoel dat ik helemaal tot rust kom...

Hoe voelde je je dan naar aanleiding van je bloeddruk? Ik heb namelijk geen idee wat je zou moeten voelen maar ben wel bang dat ik er last van heb... Heb nooit het gevoel dat ik helemaal tot rust kom...
hoi,ivm bloeddruk wat roder zien, hoofdpijn,zijn enige indicaties waardoor ik weet dat deze verhoogd is!

Heb me bloeddrukmeter gekocht waarmee ik deze regelmatig check...

Dacht dat ik die al beantwoord had ;) Je kan maximaal 4x per jaar om de 3 maand gaan, ik probeer een 3tal keer te gaan, telkens na een blast, als een soort reset. Ik blast wel maar 12 a 14 weken met een keer. Je kunt ook bloedplaatjes en plasma doneren, vaker, maar dat heeft een omgekeerd effect en is dus niet nuttig voor ons.

Let wel op dat je geen teratogene stoffen neemt in de maanden voor je gaat. Als je dutasteride of finasteride of roaccutane neemt, dan zullen ze je al uitsluiten, staat specifiek op hun formulieren vermeld om die redenen, maar bv ook iets als Raloxifene moet je mee oppassen in de weken voor je gaat. Zullen ze niet op testen of je niet op uitsluiten, maar je wil dat je medemens toch niet aandoen ? (stel je voor dat je bloed naar een zwangere vrouw gaat ...)

Voor alle duidelijkheid de eerste 3 zijn smerigheid en zou je logischerwijs niet moeten innemen, maar raloxifene natuuurlijk wel een nuttig product.

Wat is er zo ernstig aan roaccutane?

hoi,ivm bloeddruk wat roder zien, hoofdpijn,zijn enige indicaties waardoor ik weet dat deze verhoogd is!

Heb me bloeddrukmeter gekocht waarmee ik deze regelmatig check...

Oke thanks nee daar heb ik geen last van. Bij mij is het meer het onrustige gevoel van binnen dat ik vaak heb.

Goed advies. Zal er rekening mee houden als ik zwanger ben ?????????

Vooral dat ik tijdens het trainen vuur rood ben, dikke aders over m'n voorhoofd.
En warm vooral heel warm :p
Tot een half uurtje na het trainen, dan is het weer weg.
In rust is mijn bloeddruk altijd goed.

Bij de bloedbank meten ze, voordat je bloed geeft altijd je hemoglobine.
De referentie waarden daar voor zijn 7 tot 11mmol/l.
Ik had vorige keer 11 dus het was hard nodig :p
Zei de arts die de test afnam ook, het kan nu geen kwaad voor jou om bloed te geven haha.
Ben ook nooit duizelig na het bloed geven, vorige keer was ik gewoon nog nuchter.
Was toen vroeg in de ochtend, en had nog niet gegeten.

Ik heb nu tegen het einde van mijn test500 kuur tijdens hevige inspanning (trainen dus, want lui) een koortsig gevoel. Knalrode kop, golven van warmte over mn lichaam. Kan dit ook met hoge bloeddruk te maken hebben? Ik dacht dat ik gewoon langdurig ziek was, maar als dat het is, is het simpeler opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven