- Waardering
- 3.208
Vraag jij je wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken? Ben je daar bezorgd over?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bodybuilding is tog wel de meest egocentrische en op uiterlijk gefixeerde sport die het geeft, en over het algemeen is iedereen die fanatiek bodybuildt begonnen vanuit een onzekerheid over zijn uiterlijk, of is nog steeds erg onzeker over zijn uiterlijk.
bodybuilding is het streven naar het perfecte spiegelbeeld dat nooit bereikt zal worden
ja, regelmatig.
Ik wil gewoon goed voor de dag komen, het uiterlijk geeft toch de eerste indruk van iemand. Ik wil dat de eerste indruk die mensen bij mij krijgen positief is.
weer een gelijkenis:
ik bepaal wel hoe ik eruit wil zien, mijn vrouw schaaft dan de scherpe kantjes een beetje bij. ( riem en schoenen dezelfde kleur bijvoorbeeld, of kleurkeuze qua bovenkleding icm broek)
en ik heb me daar ook nooit zorgen over gemaakt.

Geen volledige gelijkenis alleen Klusmier, ik hoef mijn scherpe kantjes niet te laten bijslijpen. Kan mezelf prima kleden maar wat anderen er van vinden zal me aan de reet roesten. Ik trek aan waar ik me prettig bij voel. Als ik af moet gaan op de fashion sense van anderen en hun beoordeling dan hoop ik dat ze eerst naar zichzelf kijken. Mensen die zich kunnen kleden zijn schaars.
) over het hoofd gezien?