AndroidHealthClinic

Vraag jij jezelf wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

Peiling Peiling Vraag jij je wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

• Totaal stemmers
    191

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Ben best wel ijdel...ik kan bv als ik het gevoel dat ik er slecht uit zie ga ik soms mensen vermijden.
Slaat nergens op ik weet het...maar zo kan ik zijn.
Bv in de tijd dat ik acne in mijn gezicht had,was toen net een mokkel qua gedrag.
Camouflagestick gekocht bij de etos en dan ging ik dus soms als een wijf opgemaakt de deur uit, ha ha als ik daar nu aan terug denk.
Maar ja zat er echt mee...zit dan ook meer tussen mijn oren want andere mensen letten er waarschijnlijk niet eens op.

Laatst bewerkt:
Bodybuilding is tog wel de meest egocentrische en op uiterlijk gefixeerde sport die het geeft, en over het algemeen is iedereen die fanatiek bodybuildt begonnen vanuit een onzekerheid over zijn uiterlijk, of is nog steeds erg onzeker over zijn uiterlijk.:)

bodybuilding is het streven naar het perfecte spiegelbeeld dat nooit bereikt zal worden

Als het niet bevalt kijken ze maar niet.

Bodybuilding is tog wel de meest egocentrische en op uiterlijk gefixeerde sport die het geeft, en over het algemeen is iedereen die fanatiek bodybuildt begonnen vanuit een onzekerheid over zijn uiterlijk, of is nog steeds erg onzeker over zijn uiterlijk.:)

bodybuilding is het streven naar het perfecte spiegelbeeld dat nooit bereikt zal worden

mee eens

ik bepaal wel hoe ik eruit wil zien, mijn vrouw schaaft dan de scherpe kantjes een beetje bij. ( riem en schoenen dezelfde kleur bijvoorbeeld, of kleurkeuze qua bovenkleding icm broek)

;)

en ik heb me daar ook nooit zorgen over gemaakt.

Verzorgd kleden/hygiëne is de grens. Verder dan dat ga ik niet.

ja, regelmatig.

Ik wil gewoon goed voor de dag komen, het uiterlijk geeft toch de eerste indruk van iemand. Ik wil dat de eerste indruk die mensen bij mij krijgen positief is.

Toen ik 14 was wel, nu niet echt. Alleen voor 1 persoon doe ik m'n best in het dagelijkse leven. Als ik voor een bepaalde gelegenheid moet kleden doe ik natuurlijk wel me best.

**** them.

Ik vraag het me vaak af, maar ben er niet bezorgd over. Meestal zie ik er gewoon heel goed uit. :p

vraag het me wel vaak af, maar denk dat er niet veel te klagen valt op zich ....

Geen volledige gelijkenis alleen Klusmier, ik hoef mijn scherpe kantjes niet te laten bijslijpen. Kan mezelf prima kleden maar wat anderen er van vinden zal me aan de reet roesten. Ik trek aan waar ik me prettig bij voel. Als ik af moet gaan op de fashion sense van anderen en hun beoordeling dan hoop ik dat ze eerst naar zichzelf kijken. Mensen die zich kunnen kleden zijn schaars.

Verdere uiterlijke verzorging is een kwestie van 'common sense' lijkt me. Ik hoef er in ieder geval niet bij te lopen als een mextroseksueel. Schoon is genoeg. Maar tegelijkertijd laat ik net zo goed een week mijn baard staan. Wat anderen daar van denken zal me ook weinig boeien.

Geen volledige gelijkenis alleen Klusmier, ik hoef mijn scherpe kantjes niet te laten bijslijpen. Kan mezelf prima kleden maar wat anderen er van vinden zal me aan de reet roesten. Ik trek aan waar ik me prettig bij voel. Als ik af moet gaan op de fashion sense van anderen en hun beoordeling dan hoop ik dat ze eerst naar zichzelf kijken. Mensen die zich kunnen kleden zijn schaars.

niet zo'n serieuze reactie EricR, of had je dit (:D) over het hoofd gezien?
:p

maar ik begrijp wat je bedoeld, helaas ben ik van nature nogal een sloddervos qua kleding, dus enige hulp is altijd welkom

Hmm ben er niet bepaald bezorgd over. Ik ga ongeschoren in een ouwe trainingsbroek en zonder me haar te doen naar de supermarkt. Maar als ik naar school ga probeer ik wel een beetje verzorgd voor de dag te komen. Trek wel mooie kleding etc aan. Ben het met Eric eens.

Kan er geregeld als een schooier bijlopen, maar owv mijn godenkop wordt dat dikwijls met de mantel der liefde bedekt. Ik ben het type kerel dat op een vrije dag de stad intrekt en ergens op een bankje indommelt met een fles goedkope whiskey in een papieren zak.

Af en toe hijs ik me ook in een maatpak. Eigenlijk draag ik het alleen maar omdat ik het er belachelijk vind uitzien. Dan scheer ik me ook nog eens en exfolieer ik mijn gezichtshuid voor de spiegel. Net als Patje Bateman.

Ik heb lang haar, een baard en loop altijd in trainingskleren rond. Nee dus.

Ik kan mezelf wel net kleden voor een begrafenis, trouwerij en andere belangrijke gelegenheden maar dat is meer uit respect dan dat ik mezelf er druk om maak hoe anderen over me denken.

Terug
Naar boven