XXL Nutrition

Vraag jij jezelf wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

Peiling Peiling Vraag jij je wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

• Totaal stemmers
    191
ben altijd goed verzorgd, welriekend en netjes..
tot in de puntjes :)
dat weet ik van mezelf.. dus wat een ander zegt.. i dont give a ****..

Ja, regelmatig.

ga altijd verzorgd de deur uit, tot in detail.. uiterlijk is de indruk die je als eerste achterlaat en die moet ten alle tijden goed zijn imo.

komt dus op het verhaal van Kazamafury neer..

Ik zie ze allemaal kwijlen, dat zit dan wel goed

in mn sportschool boeit het me geen fl**ker hoe ik eruit zie, maar als ik uit wil natuurlijk wel.!

Als tiener wel, nu maak ik me nergens meer druk over, ben wie ik ben en ben niet van plan om m'n uiterlijk aan te passen voor iemand, net zoals YinYang zegt kijken ze maar ergens anders naar.

nee.

Ik vraag me bijna 24/7 af hoe mensen over mijn uiterlijk denken, zeker als ik merk dat ze naar me kijken :s

Aan de andere kant ga ik na het trainen wel gewoon met mijn pas gedouchte kop ( zonder gel, niet om aan te zien ) naar de supermarkt. En tijdens het trainen in het weekend ga ik ook regelmatig ongeschoren etc. maar over het algemeen vraag ik het me wel af ja

jaa vind het wel belangrijk! alsk mensen op zie kijken vraag ik me zoiets wel af.. voornamelijk als het ook nog ****able chicks zijn! :D

verder boeit het me van de andere kant geen zak! kan me goed 2 weken niet scheren en in trainingsbroek rondsjouwen in de stad!
waarschijnlijk ligt het gewoon aan me mood van die dag!

Ben wel eens bezorgd over andere mannen die zo schril in contrast staan met mijn majusteuze voorkomen.

valt me bij mezelf op dat het me steeds minder uitmaakt wat ze denken, paar jaar terug had ik het veel meer. heb altijd kort haar gehad, er is dus weinig verschil met wel gel in me haar of geen gel, maar vroeger ging ik sowieso niet zonder gel in me haar het huis uit, nu maakt me dat echt niet meer uit. zeker als ik op moet schieten, dan denk ik er niet eens meer aan:)
als ik wat meer tijd heb doe ik wel een gelletje in me haar, let ik me hygiene en een beetje op me kleden. maar of ze het dan mooi vinden of niet maakt me bar weinig uit:)

Ja, regelmatig.

ga altijd verzorgd de deur uit, tot in detail.. uiterlijk is de indruk die je als eerste achterlaat en die moet ten alle tijden goed zijn imo.

komt dus op het verhaal van Kazamafury neer..

De eerste indruk boeit me ook weinig. Als ik mijn mond open doe is die indruk toch gelijk weer verstoord :D

Ja regelmatig, verzorg me zelf en wil er ook goed uit zien.

vaak te vaak zelfs

Heel af en toe, lig er niet echt wakker van.

Ben een tijd heel ijdel geweest, altijd tot in de puntjes verzorgd gekleed en al die tralalala.
Maar ben het beu geworden me tijd daar in te steken, nu zie je me gewoonlijk hele dagen in men werkkleding rondlopen.

Toen ik nog zwaar ecto was stond ik btw wel altijd heel lang voor de spiegel. Soms echt een half uur aan me haar aan het plukken, leek net een wijf. Dus fysiek zal wss idd aan zelfvertrouwen hebben bijgedragen. Vroeger zou ik echt nooit zonder me haar te doen naar buiten gaan, nu boeit het me echt geen ****.

Ik ga nooit zonder gel de deur uit.

Maakt me er niet zo druk om, maar voor mijn werk moet ik me zelf toch wel een beetje verzorgen.

Terug
Naar boven