Fitness Seller

Vraag jij jezelf wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

Peiling Peiling Vraag jij je wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

• Totaal stemmers
    191
Nope . Ik scheer me zelden , ik heb onverzorgd haar ('t is wel gewassen maar ik ga zelden naar de kapper) , ik doe aan wat ik graag aandoe (gelukkig is dat oké qua smaak) .

Ja ,regelmatig.

Ik ben me er altijd van bewust hoe anderen eventueel over me zouden kunnen denken. Als ik uit huis ga, zorg ik ook altijd dat ik er representatief uitzie (behalve naar training oid).

Daarbij heb ik nog eens veel zelfvertrouwen, wat ook terug te zien is in m'n uitstraling.

Betreft niet opmaken naar sportschool:

Helemaal mee eens , wrom zou je je opmaken als je tog de pl**ris gaat zweten of kreunende kreten gaat schreeuwen :p

Soms,
maar dat komt dan alleen omdat ik byv. net een weekje te laat naar de kapper ben gegaan, of een minder goede kleding keuze heb gemaakt die ik zelf achteraf stom vind.

Komt dus meer voort uit het feit dat ik zelf even niet tevreden ben over mijn uiterlijk.

Nee, ik WEET dat ze het waardeloos vinden.
Tenzij ze uit zichzelf komen vertellen dat ze het goed vinden, die heb je er ook bij tsja smaken verschillen...

regelmatig !
in de zomer zullen ze mij ook niet in mijn blote borst zien lopen daarom begonnen met bb en het streefdoel voor de zomer dat het wel gaat gebeuren ;) beter streefdoel ken je niet hebben :D

Natuurlijk, anders zou ik wel de hele dag in een jogging broek rond lopen, dat zit toch wel het meest comfortabel.

Vroeger veel meer dan nu, nu bijna nooit meer, denk dat als je ouder word je dat ook minder belangrijk en zo vind en je daarin meer zelfvertrouwen krijgt.

In feite mag je je niet schamen over je uiterlijk, je moet je lichaam aanvaarden zoals het is, en ook (leren) graag zien, want uiterlijk is toch subjectief.

Vroeger veel meer dan nu, nu bijna nooit meer, denk dat als je ouder word je dat ook minder belangrijk en zo vind en je daarin meer zelfvertrouwen krijgt.

In feite mag je je niet schamen over je uiterlijk, je moet je lichaam aanvaarden zoals het is, en ook (leren) graag zien, want uiterlijk is toch subjectief.

Zo is het!
Wat de een mooi vindt, vindt de ander weer leijk, en dat is maar goed ook!
Het gaat uiteindelijk om je uitstraling i.p.v je uiterlijk!:cool:

Zo is het!
Wat de een mooi vindt, vindt de ander weer leijk, en dat is maar goed ook!
Het gaat uiteindelijk om je uitstraling i.p.v je uiterlijk!:cool:

Gaat om beiden hoor?

Wat heb je nu aan een uitstraling als je er überbelabbert uitziet.

Ik ben best wel ijdel ja, aangezien ik er zelf ook waarde aan hecht als de tegenpartij er goed en verzorgd uitziet.
Maar soms kan het me ook geen **** schelen....

Henry Rollins zegt er een mooi stukje over;

http://nl.youtube.com/watch?v=PLWwtp7rUYA

go be fat on someone else his time, hahahaha!
Henry Rollins for president.

Als je zoiets verwacht van een vrouw dan moet je er zelf ook goed uit zien...
talk the talk, walk the walk.

vroeger wel, zoals elke tiener denk ik... tegenwoordig niet meer zo, al zal ik er wel voor zorgen dat als ik wegga dat men haar in de gel zit en ik goed gekleed ben.. niet voor mezelf maar zodat men vriendin niet in afronten valt :p

Ik was vroeger super onzeker, nu nog steeds onzeker maar wel in mindere mate. Dus ik maak me wel eens zorgen om hoe mensen over mn uiterlijk denken.
Laatste tijd ben ik er wel wat nuchterder in geworden, maar ik doe wel altijd mn haar. En ga in mijn goede kleren het huis uit.
(tenzij ik ga voetballen natuurlijk xD)

Mwah, ik ben niet echt ijdel ofzo dus ik hou me er niet echt mee bezig (in het dagelijks leven). Als ik naar de supermarkt ga of er komt een vriend langs dan interesseert het me niet zo.
Als we naar een verjaardag gaan ofzo of ik weet dat ik nieuwe mensen ga ontmoeten doe ik wel mijn best er zo goed mogelijk uit te zien

En sporten doen we natuurlijk allemaal om er beter uit te zien dan anderen :)

Hm, even denken.
Naast mn bed: 2x de Italiaanse heren Vogue + sTgids, 3x de GQ + sTgids, 2x Esquire, Avantgarde Men, Elsevier thema mannenmode, Handboek van de klassieke herenmode, Blauwe boekje van de kledingvoorschriften.
Nachtkastje: Clinique scrubcreme, Clinique hydraterende creme, 3x eau de toilette.
Lid van DBB, sTforum en horlogeforum.
14 paar schoenen, 4 zonnebrillen, lading overhemden.
Geen idee, ben ik ijdel?

Terug
Naar boven