AndroidHealthClinic

Vraag jij jezelf wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

Peiling Peiling Vraag jij je wel eens af hoe anderen over je uiterlijk denken?

• Totaal stemmers
    191
ik ben best wel ijdel, maar ik heb af en toe nog momenten dat ik een onzeker trutje ben.

Ach een beetje, ik zou nooit naar school gaan zonder gel in mijn haar, maar als ik thuis ben of ga trainen geef ik er echt niks om. Soms laat ik mijn haar wel eens te lang groeien, wat er een beetje raar uit gaat zien (heb altijd een kuif :D) maar daar geef ik ook niet veel om.

Kwa lichaam ben ik nooit ontevreden geweest, ook niet met mijn 68 kg bij 1.93m. Nu ik ben begonnen met KT zie ik wel dat ik er beter uit begin te zien, maar ik zou er vrij weinig om geven als ik mijn hele leven als ecto door zou moeten gaan.

Gewoon goed verzorgt de deur uit..

Heb jarenlang bij een bepaalde groepering gezeten waar je vaak al op je
uiterlijk een bepaalde stempel krijgt, dus nee het interesseert mij totaal niet. :cool:

Ik ben best wel ijdel ja, aangezien ik er zelf ook waarde aan hecht als de tegenpartij er goed en verzorgd uitziet.
Maar soms kan het me ook geen **** schelen....

Henry Rollins zegt er een mooi stukje over;

http://nl.youtube.com/watch?v=PLWwtp7rUYA

go be fat on someone else his time, hahahaha!
Henry Rollins for president.

Als je zoiets verwacht van een vrouw dan moet je er zelf ook goed uit zien...
talk the talk, walk the walk.

Deze al eens gezien? :D

http://nl.youtube.com/watch?v=W9S5-EB8dR8&feature=PlayList&p=995086EC4B74797F&index=0&playnext=1

Hm, even denken.
Naast mn bed: 2x de Italiaanse heren Vogue + sTgids, 3x de GQ + sTgids, 2x Esquire, Avantgarde Men, Elsevier thema mannenmode, Handboek van de klassieke herenmode, Blauwe boekje van de kledingvoorschriften.
Nachtkastje: Clinique scrubcreme, Clinique hydraterende creme, 3x eau de toilette.
Lid van DBB, sTforum en horlogeforum.
14 paar schoenen, 4 zonnebrillen, lading overhemden.
Geen idee, ben ik ijdel?

Gay?

Soms,

Soms laat me me ''baardje'' staan voor een week, andere keer houd ik het netjes bij.
Meestal is het wel dat als ik naar school ga ik me netjes kleed en er gewoon perfect uitzie hahah. Naar de basketball, trainingsbroek, slipper met sokken :roflol: gewoon omdat het kan.
Weer een week muts op me hoofd, daarna weer elke dag me haar goed doen.

Maar hoef me niet druk te maken over me uiterlijk, ben 100% Swagga.

Ja altijd, alleen gelukkig nu wat minder erg.

Ik vraag me bijna 24/7 af hoe mensen over mijn uiterlijk denken, zeker als ik merk dat ze naar me kijken :s

Aan de andere kant ga ik na het trainen wel gewoon met mijn pas gedouchte kop ( zonder gel, niet om aan te zien ) naar de supermarkt. En tijdens het trainen in het weekend ga ik ook regelmatig ongeschoren etc. maar over het algemeen vraag ik het me wel af ja
Exact wat ik doe.

Ja, natuurlijk. Ik vind het heel belangrijk dat ik er fatsoenlijk uitzie. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik daar veel aandacht aan besteed. En aan iedereen die nu gaat zeggen dat ik een fag/homo ben: er is niks mis met er netjes bij te lopen.

Terug
Naar boven