- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar daar geef ik ook niet veel om.
Ik ben best wel ijdel ja, aangezien ik er zelf ook waarde aan hecht als de tegenpartij er goed en verzorgd uitziet.
Maar soms kan het me ook geen **** schelen....
Henry Rollins zegt er een mooi stukje over;
http://nl.youtube.com/watch?v=PLWwtp7rUYA
go be fat on someone else his time, hahahaha!
Henry Rollins for president.
Als je zoiets verwacht van een vrouw dan moet je er zelf ook goed uit zien...
talk the talk, walk the walk.

Hm, even denken.
Naast mn bed: 2x de Italiaanse heren Vogue + sTgids, 3x de GQ + sTgids, 2x Esquire, Avantgarde Men, Elsevier thema mannenmode, Handboek van de klassieke herenmode, Blauwe boekje van de kledingvoorschriften.
Nachtkastje: Clinique scrubcreme, Clinique hydraterende creme, 3x eau de toilette.
Lid van DBB, sTforum en horlogeforum.
14 paar schoenen, 4 zonnebrillen, lading overhemden.
Geen idee, ben ik ijdel?
Heb jarenlang bij een bepaalde groepering gezeten waar je vaak al op je
uiterlijk een bepaalde stempel krijgt, dus nee het interesseert mij totaal niet.![]()
Metroseksueelkan ook.
gewoon omdat het kan.Exact wat ik doe.Ik vraag me bijna 24/7 af hoe mensen over mijn uiterlijk denken, zeker als ik merk dat ze naar me kijken :s
Aan de andere kant ga ik na het trainen wel gewoon met mijn pas gedouchte kop ( zonder gel, niet om aan te zien ) naar de supermarkt. En tijdens het trainen in het weekend ga ik ook regelmatig ongeschoren etc. maar over het algemeen vraag ik het me wel af ja