Fitness Seller

Vraag mbt aromasin

2Dominate

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
He gasten,

ik zoek mij te pl**ris op het internet. Maat van mij is op zoek naar de detectietijden van aromasin. Wie weet deze?

Aromasin is niet vermeld op de oude bekende lijst op deze forum.
Wie heeft een antwoord?

Gr

Waarom zou je de detectietijd van aromasin willen weten. Deze kan ik niet vinden idd, mocht je je vergist hebben en je bedoelt active life. Dit is ongeveer 24 uur.

Zoek anders even op de werkzame stof van Aromasin, dit is Exemestaan.

halfwaarde tijd iets van 36uur dacht .....ik

• Topic Starter Topic Starter
Maat van mij wilt graag detectietijd weten > dus hoe lang het ongeveer traceerbaar is in zijn bloed. IN het najaar wilt hij mee doen met wedstrijden. Dus vandaar.
Is moeilijk te vinden, had gehoopt dat iemand hier wel het een en ander kon aangeven.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Zoek anders even op de werkzame stof van Aromasin, dit is Exemestaan.

Thanks voor de tip. Eens kijken wat het oplevert!

het valt helaas wat tegen.

Foutje het is geloof ik 24 uur. Zie een vertaling vanuit het Turks naar Nederlands. Het is alleen een slechte vertaling. Raar dat de bijsluiter in het Nederlands niet exact hetzelfde is.
Bron:
http://www.pfizer.com.tr/pfizer/tr/UploadedPdf/368.pdf

Turkse bijsluiter van Aromasin.

Vertaling van het Turks in het Nederlands
Na orale inname aroma Draje'lerin, snel eksemestan geabsorbeerd. Geabsorbeerd uit het maagdarmkanaal van de dosering hoog is. De absolute biologische beschikbaarheid bij de mens is onbekend, met een gemeenschappelijke first-pass-effect naar verwachting beperkt zijn. Na een enkele dosis van 25 mg, 18 ng / ml 2 uur na piekplasmaspiegels werden bereikt. Worden ingenomen met voedsel verhoogt de biologische beschikbaarheid 40%.

Eksemestanın verdelingsvolume, gecorrigeerd voor de orale biologische beschikbaarheid van ongeveer 20 000 L'richt. Lineaire kinetiek en eliminatie halfwaardetijd is 24 uur. Tarief is 90% gebonden aan plasma-eiwitten en is onafhankelijk van de concentratie. Rode bloedcellen sluit niet Eksemestan en zijn metabolieten. Na herhaalde doses, niet ophopen in weefsels eksemestan onverwacht.

Foutje het is geloof ik 24 uur. Zie een vertaling vanuit het Turks naar Nederlands. Het is alleen een slechte vertaling. Raar dat de bijsluiter in het Nederlands niet exact hetzelfde is.
Bron:
http://www.pfizer.com.tr/pfizer/tr/UploadedPdf/368.pdf

Turkse bijsluiter van Aromasin.

Vertaling van het Turks in het Nederlands
Na orale inname aroma Draje'lerin, snel eksemestan geabsorbeerd. Geabsorbeerd uit het maagdarmkanaal van de dosering hoog is. De absolute biologische beschikbaarheid bij de mens is onbekend, met een gemeenschappelijke first-pass-effect naar verwachting beperkt zijn. Na een enkele dosis van 25 mg, 18 ng / ml 2 uur na piekplasmaspiegels werden bereikt. Worden ingenomen met voedsel verhoogt de biologische beschikbaarheid 40%.

Eksemestanın verdelingsvolume, gecorrigeerd voor de orale biologische beschikbaarheid van ongeveer 20 000 L'richt. Lineaire kinetiek en eliminatie halfwaardetijd is 24 uur. Tarief is 90% gebonden aan plasma-eiwitten en is onafhankelijk van de concentratie. Rode bloedcellen sluit niet Eksemestan en zijn metabolieten. Na herhaalde doses, niet ophopen in weefsels eksemestan onverwacht.

Top, bedankt kerel. Goede info.

Let wel op, eventuele metabolieten kunnen de detectietijd aanzienlijk verlengen.

Ik neem aan dat hij de aromasin in z'n nakuur pakt, en dat je daarom benieuwd bent naar de detectie tijd. als z'n pct ongeveer een week of 5 duurt, hoef je je over de detectietijd van aromasin geen zorgen te maken. Ik meen dat testsuspensie al 6 weken detecteerbaar is.

maw. de detectietijd van je steroiden is belangrijker. Daar komt bij dat men op aro nooit zal controleren.. er is niet één test voor alle roids.

Let wel op, eventuele metabolieten kunnen de detectietijd aanzienlijk verlengen.

Ik neem aan dat hij de aromasin in z'n nakuur pakt, en dat je daarom benieuwd bent naar de detectie tijd. als z'n pct ongeveer een week of 5 duurt, hoef je je over de detectietijd van aromasin geen zorgen te maken. Ik meen dat testsuspensie al 6 weken detecteerbaar is.

maw. de detectietijd van je steroiden is belangrijker. Daar komt bij dat men op aro nooit zal controleren.. er is niet één test voor alle roids.

Thanks strakke freddy!
@ Breda,
je hebt gelijk. Maat van mij heeft zelfde kuur als mij gedaan. We zitten nu beide in de nakuur:
wk 1 -5 > 50 mg dianabol ed
wk 1 t/m 9> 400 mg tren-e ew
week 1 t/m 12 > 500 mg test-e ew
vanaf week 3 t/m 12 > 500 iu hcg ew

nakuur: week 14 t/m 18 > 20 mg nolva + 1 mg aromasin ed

Terug
Naar boven