Beste allemaal,
Vandaag is het 16 weken geleden dat ik ben begonnen met cutten.
ik heb dit gedaan door middel van HIIT, een goed voedingsschema en best wat doorzettingsvermogen.
in deze 16 weken ben ik van 106KG naar 90KG gecut.
ik vroeg me af of het nu verstandiger is om wat droger te trainen door middel van normale training als in een stuk minder HIIT per week en kracht training of moet ik doorgaan met HIIT?
Mijn BF% weet ik niet exact maar ik vind hem nog te hoog, maar aangezien ik in de laatste paar weken meer het idee heb dat ik spiermassa aan het verbranden ben ipv mijn vet dat het misschien verstandiger is om wat te switchen?
wat omtrek stats:
106KG
buik: 106 CM
armen: 32 CM
Bovenbenen: 65CM
90KG
Buik: 86 CM
armen: 34CM
Bovenbenen: 57CM
wat adviseren jullie? of hebben jullie zelf ervaring mee,
greetz
Vandaag is het 16 weken geleden dat ik ben begonnen met cutten.
ik heb dit gedaan door middel van HIIT, een goed voedingsschema en best wat doorzettingsvermogen.
in deze 16 weken ben ik van 106KG naar 90KG gecut.
ik vroeg me af of het nu verstandiger is om wat droger te trainen door middel van normale training als in een stuk minder HIIT per week en kracht training of moet ik doorgaan met HIIT?
Mijn BF% weet ik niet exact maar ik vind hem nog te hoog, maar aangezien ik in de laatste paar weken meer het idee heb dat ik spiermassa aan het verbranden ben ipv mijn vet dat het misschien verstandiger is om wat te switchen?
wat omtrek stats:
106KG
buik: 106 CM
armen: 32 CM
Bovenbenen: 65CM
90KG
Buik: 86 CM
armen: 34CM
Bovenbenen: 57CM
wat adviseren jullie? of hebben jullie zelf ervaring mee,
greetz

verder wat ik doe is ik gebruik die calorie teller app en stop al mijn voeding daarin. ik zit dan altijd goed voor de richtlijnen die correct zijn berekend op gewicht en behoefte.