AndroidHealthClinic

Vraag na cut.

Visji

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
90kg
Beste allemaal,

Vandaag is het 16 weken geleden dat ik ben begonnen met cutten.
ik heb dit gedaan door middel van HIIT, een goed voedingsschema en best wat doorzettingsvermogen.

in deze 16 weken ben ik van 106KG naar 90KG gecut.
ik vroeg me af of het nu verstandiger is om wat droger te trainen door middel van normale training als in een stuk minder HIIT per week en kracht training of moet ik doorgaan met HIIT?

Mijn BF% weet ik niet exact maar ik vind hem nog te hoog, maar aangezien ik in de laatste paar weken meer het idee heb dat ik spiermassa aan het verbranden ben ipv mijn vet dat het misschien verstandiger is om wat te switchen?

wat omtrek stats:

106KG
buik: 106 CM
armen: 32 CM
Bovenbenen: 65CM

90KG
Buik: 86 CM
armen: 34CM
Bovenbenen: 57CM

wat adviseren jullie? of hebben jullie zelf ervaring mee,

greetz

ik neem aan dat je net bent begonnen met trainen? dan zou ik eerst nog even verder cutten totdat je je doel bereikt en hebt en dan bijvoorbeeld een clean bulk doen om massa te winnen!

• Topic Starter Topic Starter
nee ik train al 4 jaar. ik ga ook gewoon door met cutten pas na de zomer ga ik weer bulken. maar ik wordt naar mn gevoel minder droog met HIIT en ik verlies veel spiermassa

nee ik train al 4 jaar. ik ga ook gewoon door met cutten pas na de zomer ga ik weer bulken. maar ik wordt naar mn gevoel minder droog met HIIT en ik verlies veel spiermassa

met een goed voedingsschemazou je imo niet al te veel kunnen verliezen, dat zou betekenen dat het te hard gaat?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb niet een waterdicht voedingsschema nee, aangezien ik thuis wonend ben (voor nu) heb ik geen rechten om te bepalen wat het avondmaal betreft :p verder wat ik doe is ik gebruik die calorie teller app en stop al mijn voeding daarin. ik zit dan altijd goed voor de richtlijnen die correct zijn berekend op gewicht en behoefte.

Wat ik denk dat het is, is waarschijnlijk het feit dat ik veel te veel HIIT doe. het is zeer slopend als je het goed doet maar ben er best verslaafd aan :p

Terug
Naar boven