AndroidHealthClinic

Vraag of Cut kuur.

HarryHercules

Dutch Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m83
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik wil binnekort een cut kuur pakken..

Ik dacht aan:

Test P - 100mg EOD.
Mast P - 100 mg EOD.
10 Weken. dan vanaf week 12-15 Nolvadex.

Ik twijfel of ik bij deze kuur Tren A of anavar erbij doe dus wil ik graag jullie mening of deze kuur goed is en/of er nog iets bij zou kunnen.

Stats: 182cm ,91kg, 13%

Grtzzz:cool:

BTW. Sorry voor typfout in titel

je kan de titel veranderen he :P

• Topic Starter Topic Starter
How.. haha

Kan ja.
Ik persoonlijk zou er nog iets ingooien.
tren a of winstrol.
Of de mast gewoon vervangen door tren.

Ik dacht aan:

Test P - 100mg EOD.
Mast P - 100 mg EOD.

Ik twijfel of ik bij deze kuur Tren A of anavar erbij doe dus wil ik graag jullie mening of deze kuur goed is en/of er nog iets bij zou kunnen.

10 weken aan de korte esters ?

Als je tren gewend bent zou ik die erbij zetten 9 weken. zo niet dan zou ik winny pakken voor 6 weken 50mg/ed

10 weken aan de korte esters ?

Als je tren gewend bent zou ik die erbij zetten 9 weken. zo niet dan zou ik winny pakken voor 6 weken 50mg/ed

Wat is gewoonlijk voor korte esthers, want heb nog nooit korte esthers gebruikt..

En mischien Winny laatste 4/5 weken erbij?

is het niet zo dat je bij korte esters niet perse 2 weken na laatste inject hoeft te wachten maar dat je na 3 dagen of zo al aan je nakuur kan beginnen??

is het niet zo dat je bij korte esters niet perse 2 weken na laatste inject hoeft te wachten maar dat je na 3 dagen of zo al aan je nakuur kan beginnen??

Dit. Even in Excel je bloedwaarden uitrekenen of als vuistregel 3-4 dagen na de laatste inject beginnen.

Oke, Dus 8 weken, vanaf week 4 winny 50mg ed en daarna nakuren met nolva 3 dagen na laatste inject.

Klinkt goed?

Ik dacht aan:

Test P - 100mg EOD.
Mast P - 100 mg EOD.

Weet je wat ik zou doen even overleggen met degenen waar je je gear haalt. Ook die kan je vertellen wat te doen. Ik persoonlijk zou anavar al afraden heeft alleen nut bij een laag vp. Plus het feit anavar is duur.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 12:08 ----------

Oke, Dus 8 weken, vanaf week 4 winny 50mg ed en daarna nakuren met nolva 3 dagen na laatste inject.

Klinkt goed?

Klinkt netjes ;)

Terug
Naar boven