- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Had je maar net zo k*t kop als mij moeten hebben.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

arm ligt ook geplet tegen die stoelOp die foto vind ik jou er buffer uitzien dan op jouw avatar.

Op die foto vind ik jou er buffer uitzien dan op jouw avatar.

focking DBB, valt niet te vertrouwenarm ligt ook geplet tegen die stoel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
focking DBB, valt niet te vertrouwen
achja, zolang mijn omgeving maar niet weet dat ik dit ben maakt het me geen fl**ker uit
Je hebt gewoon een schattig gezichtje. 
Daten?

Wat kan jou het ook schelen.Je hebt gewoon een schattig gezichtje.
![]()

Ben ook maar een kleine jongenAllemaal onzekere zieltjes onder ons bodybuilders. Niks aan 't handje, ik heb nog niks vreselijks zien langskomen.
Trouwens, die ene dame die tegenover je zit, door dat witte blok kan je d'r naakt voorstellen. Dus als 't je moeder is, dan heb ik je moeder zojuist naakt voorgesteld. Wel een mooie blote arm.![]()

Allemaal onzekere zieltjes onder ons bodybuilders. Niks aan 't handje, ik heb nog niks vreselijks zien langskomen.
Trouwens, die ene dame die tegenover je zit, door dat witte blok kan je d'r naakt voorstellen. Dus als 't je moeder is, dan heb ik je moeder zojuist naakt voorgesteld. Wel een mooie blote arm.![]()
net de nieuwe afl van die snooki en jwoww show gezien. Wat een geiten man
Alle fotos die ik gezien heb de laatste paar paginas
Mensen ga es bulken, die ene rug van josha bijv, totaal geen massa en dan gaan praten iver cutten al -_-
Ga es massa bouwen mensen
Hop eten en de gym in en lekker slapen

Oke, foto van vorig jaar..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trouwens massa komt niet zo snel. Liever mijn eten tellen en clean aankomen. Dan op 1jaar 20kg aankomen waarvan 5kg spier is ...Mensen mensen mensen
Elke foto van de laatste paar pages
Stop es met je eten tellen en gedoe , en ga es serieuze massa aanmaken en trainen en goed rusten en veel eten
word te veel geshaped hier, die ene rug bijv, leuke vorm van de lats hoor, maar totaal geen massa
kom op mensen
Massa aanmaken
Hop hop