AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat bedoel ik maar!! :P Ook weer lekkere faal foto.. :o

wat is citere? bedoel je citeren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal onzekere zieltjes onder ons bodybuilders. Niks aan 't handje, ik heb nog niks vreselijks zien langskomen. :P

Trouwens, die ene dame die tegenover je zit, door dat witte blok kan je d'r naakt voorstellen. Dus als 't je moeder is, dan heb ik je moeder zojuist naakt voorgesteld. Wel een mooie blote arm. :P

Allemaal onzekere zieltjes onder ons bodybuilders. Niks aan 't handje, ik heb nog niks vreselijks zien langskomen. :P

Trouwens, die ene dame die tegenover je zit, door dat witte blok kan je d'r naakt voorstellen. Dus als 't je moeder is, dan heb ik je moeder zojuist naakt voorgesteld. Wel een mooie blote arm. :P
Ben ook maar een kleine jongen :(

Ja is men moeder en nee is niet naakt. Vertrouw DBB gewoon voor geen haar :roflol:

Dude :O

Alle fotos die ik gezien heb de laatste paar paginas
Mensen ga es bulken, die ene rug van josha bijv, totaal geen massa en dan gaan praten iver cutten al -_-

Ga es massa bouwen mensen
Hop eten en de gym in en lekker slapen

Oke, foto van vorig jaar.. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: net de nieuwe afl van die snooki en jwoww show gezien. Wat een geiten man

Er was wel een gevecht, maar je zag niets :(

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:35 ----------

Alle fotos die ik gezien heb de laatste paar paginas
Mensen ga es bulken, die ene rug van josha bijv, totaal geen massa en dan gaan praten iver cutten al -_-

Ga es massa bouwen mensen
Hop eten en de gym in en lekker slapen
:sad:

alsof jij zo buff bent :roflol:

Hij doet het niet.. :( tinypic wou ook al niet.. nahja **** it. ;)

dubbelpost
Ik train een half jaar mensen
Van 189 en 85 kg naar 105 nu met lager vet%
Geen moment mn eten geteld
Voelt gewoon aan of ik kh nodig heb of extra eiwitteb toch?
Lichaam is nooit hetzelfde

Laatst bewerkt:
Mensen mensen mensen
Elke foto van de laatste paar pages
Stop es met je eten tellen en gedoe , en ga es serieuze massa aanmaken en trainen en goed rusten en veel eten
word te veel geshaped hier, die ene rug bijv, leuke vorm van de lats hoor, maar totaal geen massa

kom op mensen
Massa aanmaken
Hop hop
Trouwens massa komt niet zo snel. Liever mijn eten tellen en clean aankomen. Dan op 1jaar 20kg aankomen waarvan 5kg spier is ...
Naturel kom je niet snel aan. 5-10kg gemiddeld per jaar in het begin (van verschillende mensen gehoord, ook van mensen die wedstrijden hebben gedraaid) Dus waarom zou je dan dik worden? :dunno:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven