Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha sick c*nt.. :D en massa pakken word 'm nu ff niet, zit nu midden in vechtscheiding van mn ouders.. Vreten word m ook amper.. :( **** my life!!! :D

dubbelpost
Ik train een half jaar mensen
Van 189 en 85 kg naar 105 nu met lager vet%
Geen moment mn eten geteld
Voelt gewoon aan of ik kh nodig heb of extra eiwitteb toch?
Lichaam is nooit hetzelfde
:roflol: geloof er niets van man

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:49 ----------

Jow lloydatoni, kom eens met wat bewijzen. Want geen enkele natty kerel kan imo +20kg spiermassa winnen op 6 maanden tijd! :roflol: Geloof je we zelf wat je zegt? :roflol:

Jow lloydatoni, kom eens met wat bewijzen. Want geen enkele natty kerel kan imo +20kg spiermassa winnen op 6 maanden tijd! :roflol: Geloof je we zelf wat je zegt? :roflol:

Kan wel.. als je bij begin 40 kilo weegt? :P

Of extreem grote ballen hebt..

Tis toch ook geen 20 kg spiermassa xd
Zat natuurlijk een hoop vocht en vet bij natuurlijk, das logisch, toch lijk ik en ben ik minder vet% das logisch omdat vet wss zelfde gebleven is en de massa meer, ben nog vanbde oude technieken eig

En jullie zien mn avatar?
Das wel genoeg lijkt me haha

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:54 ----------

En ja mn balleb zijn huge, als die 20 kg clean is is mn nieuwe bijnaam the gift xd

Kan wel.. als je bij begin 40 kilo weegt? :P

Of extreem grote ballen hebt..
:roflol: dan nog niet man! 20kg op 6 maanden :roflol:
Dat is dit x4 aan je lijf in spiermassa

207ksw2.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:56 ----------

Tis toch ook geen 20 kg spiermassa xd
Zat natuurlijk een hoop vocht en vet bij natuurlijk, das logisch, toch lijk ik en ben ik minder vet% das logisch omdat vet wss zelfde gebleven is en de massa meer, ben nog vanbde oude technieken eig

En jullie zien mn avatar?
Das wel genoeg lijkt me haha

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:54 ----------

En ja mn balleb zijn huge, als die 20 kg clean is is mn nieuwe bijnaam the gift xd
105-85 = 20
+ vet dat eraf is, dus extra spiermassa = +20kg

Lol no offence, maar jij lijkt echt geen 105kg op die profielfoto

En wat is die oude techniek? :scratch: Kijk maar eens wat semenaries van oa dorian yates over voeding. Of bedoel je de oudheid fzo?

Laatst bewerkt:
Alle fotos die ik gezien heb de laatste paar paginas
Mensen ga es bulken, die ene rug van josha bijv, totaal geen massa en dan gaan praten iver cutten al -_-

Ga es massa bouwen mensen
Hop eten en de gym in en lekker slapen

Je hebt wel gelijk hoor, m'n massa valt me ook tegen, maar ben ook pas 6 maanden bezig, maar ik ben begonnen als een dikkertje, dus ik moest eerst vet kwijt, toen redelijk opgebouwd (in ieder geval beter dan het was.) en nu wil dat laatste beetje vet ook nog kwijt zodat ik straks zonder zorgen echt kan gaan bulken. Ik zou het liefst nu al beginnen met bulken, maar ik wil niet dat m'n VP weer boven de 20% uitkomt, dus ja, keuzes enzo..

Verder inderdaad fake stats. 105kg en dan zo eruit zien op die vage foto, je botten zijn van lood?

lloydatoni post eens wat fatsoenlijke foto's in poses. Niet in een tanktop waar je 10l alcohol in je lijf hebt steken en in k*t kwaliteit

Laatst bewerkt:
Eindelijk! 1 - 1! Weg met die Duitsers :@

Hebben jullie nog iets interessant te vertellen?

Ik verveel me best, mag nog altijd niet buiten :fa:

Als je in een jaar tijd 5-6 vvm pakt ben me super bezig, misschien dat een absolute beginner een kg tje of 2 meer pakt.

En loyd... Even serieus blijven, als jij op 8% staat blijft er niks van je over en dat weet je zelf ook.

Ik ben zojuist gefriendzoned :fa:

**** my life :roflol:
Door die chick met dat paard, die hier heeft gepost?

Post van pic? Boeit toch geen f*ck meer

En wat heeft ze gezegd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 22:27 ----------

als je in een jaar tijd 5-6 vvm pakt ben me super bezig, misschien dat een absolute beginner een kg tje of 2 meer pakt.

En loyd... Even serieus blijven, als jij op 8% staat blijft er niks van je over en dat weet je zelf ook.
+1000000000000000000

Door die chick met dat paard, die hier heeft gepost?

Post van pic? Boeit toch geen f*ck meer

En wat heeft ze gezegd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Ze is een vriendin van mn zusje..

Gewoon dat ze niets voor me voelde, had ik wel verwacht maar goed ik heb geen zin om weer gefriendzoned te worden :fa:

Thee ****ing ????

uploadfromtaptalk1344716940467.jpg

Als je in een jaar tijd 5-6 vvm pakt ben me super bezig, misschien dat een absolute beginner een kg tje of 2 meer pakt.

Daarom ga ik de eerstvolgende jaren nog niet cutten, vanwege dat feit

maar snap nooit dat verhaal van die kcal tellen en al dat gedoe, tis gewoon letten op je voeding en aanvoelen wat je lichaam nodig heeft lijkt me

niemand reageert ooit op killy :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven