- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dubbelpost
Ik train een half jaar mensen
Van 189 en 85 kg naar 105 nu met lager vet%
Geen moment mn eten geteld
Voelt gewoon aan of ik kh nodig heb of extra eiwitteb toch?
Lichaam is nooit hetzelfde
geloof er niets van man
Geloof je we zelf wat je zegt? 
geloof er niets van man
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:49 ----------
Jow lloydatoni, kom eens met wat bewijzen. Want geen enkele natty kerel kan imo +20kg spiermassa winnen op 6 maanden tijd!Geloof je we zelf wat je zegt?
![]()

geloof er niets van man
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:49 ----------
Jow lloydatoni, kom eens met wat bewijzen. Want geen enkele natty kerel kan imo +20kg spiermassa winnen op 6 maanden tijd!Geloof je we zelf wat je zegt?
![]()
Kan wel.. als je bij begin 40 kilo weegt?
Of extreem grote ballen hebt..
dan nog niet man! 20kg op 6 maanden 
105-85 = 20Tis toch ook geen 20 kg spiermassa xd
Zat natuurlijk een hoop vocht en vet bij natuurlijk, das logisch, toch lijk ik en ben ik minder vet% das logisch omdat vet wss zelfde gebleven is en de massa meer, ben nog vanbde oude technieken eig
En jullie zien mn avatar?
Das wel genoeg lijkt me haha
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:54 ----------
En ja mn balleb zijn huge, als die 20 kg clean is is mn nieuwe bijnaam the gift xd
Kijk maar eens wat semenaries van oa dorian yates over voeding. Of bedoel je de oudheid fzo?En jullie zien mn avatar?
Das wel genoeg lijkt me haha

Alle fotos die ik gezien heb de laatste paar paginas
Mensen ga es bulken, die ene rug van josha bijv, totaal geen massa en dan gaan praten iver cutten al -_-
Ga es massa bouwen mensen
Hop eten en de gym in en lekker slapen
Hebben jullie nog iets interessant te vertellen?
Ik verveel me best, mag nog altijd niet buiten![]()

Door die chick met dat paard, die hier heeft gepost?
+1000000000000000000als je in een jaar tijd 5-6 vvm pakt ben me super bezig, misschien dat een absolute beginner een kg tje of 2 meer pakt.
En loyd... Even serieus blijven, als jij op 8% staat blijft er niks van je over en dat weet je zelf ook.
Door die chick met dat paard, die hier heeft gepost?
Post van pic? Boeit toch geen f*ck meer
En wat heeft ze gezegd?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze is een vriendin van mn zusje.. 
Als je in een jaar tijd 5-6 vvm pakt ben me super bezig, misschien dat een absolute beginner een kg tje of 2 meer pakt.
En loyd... Even serieus blijven, als jij op 8% staat blijft er niks van je over en dat weet je zelf ook.
pics?Ze is een vriendin van mn zusje..
Gewoon dat ze niets voor me voelde, had ik wel verwacht maar goed ik heb geen zin om weer gefriendzoned te worden![]()
Dan komt ze alsnog hier om me te vermoorden