AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn pa komt vandaag ook weer thuis van zijn vakantie. Even een tijdje alleen thuis zitten is eigenlijk best wek fijn. :P

Leeft die spin trouwens nog? :D

Serieus, bouw een soort van terrarium voor 'm ofzo. Anders verveelt ie zich dood in zo'n potje. :P Paar takken d'r in, stukje gras, paar steentjes om onder te kruipen, en er dan levende vliegen in vrijlaten. (in grote getale af te vangen van drollen ;)) Kan ie lekker zelf jagen. :D

Hoezo verft jouw zusje de trap. Is dat niet jouw taak als de man.

Serieus, bouw een soort van terrarium voor 'm ofzo. Anders verveelt ie zich dood in zo'n potje. :P Paar takken d'r in, stukje gras, paar steentjes om onder te kruipen, en er dan levende vliegen in vrijlaten. (in grote getale af te vangen van drollen ;)) Kan ie lekker zelf jagen. :D

Dacht ik inderdaad ook aan.. Misschien het aquarium van mijn zusje opsnorren en hem daar in doen..

Vliegen hebben we hier zat (cavia :o )en we hebben zo'n elektrische vliegenmepper die niet meer goed werkt dus die verdoofd de vliegen eigenlijk.. Na een paar minuten dan komen ze weer bij en vliegen ze weer weg :P

---------- Post added 12 August 2012 at 11:18 ----------

Hoezo verft jouw zusje de trap. Is dat niet jouw taak als de man.

Zij vond de trap kleur niet mooi dus hadden mijn ouders gezegd verf jij hem dan dus toen had ze verf gehaald en ging ze de trap verven.. Vrouwen..

Dat beest wordt ****ing lui in dat potje :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 11:28 ----------

Trouwens weet je waar je mee bezig bent. Je geeft dat beest geen lichaamsbeweging en loopt hem constant te voeren. Je bent hem gewoon vet aan het mesten.

Laatst bewerkt:

Trouwens weet je waar je mee bezig bent. Je geeft dat beest geen lichaamsbeweging en loopt hem constant te voeren. Je bent hem gewoon vet aan het mesten.

Paar gewichtjes in 't potje leggen, heeft ie straks een bodybuildspin :rolleyes:

dan geef je hem gewoon wat minder eten.

ot; vandaag is het zondag, dat betekent zondagtopic. Ben benieuwd van wat voor rel wij vandaag kunnen gaan smullen.

Bewegen spinnen normaal dan? Meestal maken ze een web en zitten dan in een hoekje :P

Maar ik ga straks wel even aquarium van mn zusje schoonmaken, paar dingen er in zetten en dan mik ik die spin er wel in.. kijken hoe groot die kan worden :roflol: . Lijkt me ieder geval beter dan door de wc :P

Paar gewichtjes in 't potje leggen, heeft ie straks een bodybuildspin :rolleyes:

+ wat AAS =

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Even maar wat eten maken.. Halve liter kippenbouillon + 150 g kip + 100 g vermicelli... Kijken of het een succes wordt, misschien volgende keer noodles pakken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.473
Jeeeej, eindelijk weer onder de mannen! Koste me wel weer een half uur om de pagina's die ik gemist had te lezen. Maar ik ben weer helemaal bij :D

Ik heb arachnaphobia en ik vind de laatste paar pagina's niet zo leuk :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.476
Jesus.

tumblr_lws2usUhLR1r8ld2uo1_500.png

:roflol:

Maar goed, wel vervelend.. Zelf ben ik bang in het donker en heb hoogtevrees.. Spinnen vind ik meer goor dan dat ze eng zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven