- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus, bouw een soort van terrarium voor 'm ofzo. Anders verveelt ie zich dood in zo'n potje.Paar takken d'r in, stukje gras, paar steentjes om onder te kruipen, en er dan levende vliegen in vrijlaten. (in grote getale af te vangen van drollen
) Kan ie lekker zelf jagen.
![]()
)en we hebben zo'n elektrische vliegenmepper die niet meer goed werkt dus die verdoofd de vliegen eigenlijk.. Na een paar minuten dan komen ze weer bij en vliegen ze weer weg 
Hoezo verft jouw zusje de trap. Is dat niet jouw taak als de man.
Dat beest wordt ****ing lui in dat potje
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 11:28 ----------
Trouwens weet je waar je mee bezig bent. Je geeft dat beest geen lichaamsbeweging en loopt hem constant te voeren. Je bent hem gewoon vet aan het mesten.

Trouwens weet je waar je mee bezig bent. Je geeft dat beest geen lichaamsbeweging en loopt hem constant te voeren. Je bent hem gewoon vet aan het mesten.
. Lijkt me ieder geval beter dan door de wc 
Paar gewichtjes in 't potje leggen, heeft ie straks een bodybuildspin![]()
Paar gewichtjes in 't potje leggen, heeft ie straks een bodybuildspin![]()

Jeeeej, eindelijk weer onder de mannen! Koste me wel weer een half uur om de pagina's die ik gemist had te lezen. Maar ik ben weer helemaal bij![]()

Ik heb arachnaphobia en ik vind de laatste paar pagina's niet zo leuk![]()

Geen flauw idee eigenlijk.
Hoogtevrees ook last van, is niet leuk in pretparken.. Verder ben ik wel normaal geloof ik.http://25.media.tumblr.com/tumblr_lws2usUhLR1r8ld2uo1_500.png
Maar goed, wel vervelend.. Zelf ben ik bang in het donker en heb hoogtevrees.. Spinnen vind ik meer goor dan dat ze eng zijn.