XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vreet 4000 kcal per dag en sta nog steeds op 10% bf.. ongeveer.. meer eten? :P

Ik weet niet hoeveel je weegt en hoelang je al bezig bent. Wat ik zeg heeft vooral betrekking op mensen die goede voedingsmiddelen nuttigen, goede nachtrust krijgen, goede trainingsprincipes voor massa gebruiken enz. Als dat het geval is en je bent nog licht in je beginfase en je komt niet aan, dan moet je inderdaad je kcal gaan verhogen.

Ik weet niet hoeveel je weegt en hoelang je al bezig bent. Wat ik zeg heeft vooral betrekking op mensen die goede voedingsmiddelen nuttigen, goede nachtrust krijgen, goede trainingsprincipes voor massa gebruiken enz. Als dat het geval is en je bent nog licht in je beginfase en je komt niet aan, dan moet je inderdaad je kcal gaan verhogen.

Kom wel aan maar bf% blijft zo rond de 10%.. Maar goed, vind t wel prima zo.. Kijken waar t eindigt :P

als je het met 0.5 halfvolle melk drinkt hebt je 3x730kcal ;)

I wish. Als ik 1.5 liter melk op een dag naar binnen werk dan raak ik aan de diarree, halve liter gaat net, kwark 's avonds lukt ook, maar meer dan dat gaat echt mis in mijn darmen. :(

Je moet een kcal overschot hebben en bereid zijn vet aan te zetten een vp van 8% is niet normaal voor het lichaam waardoor het nog in een soort overlevingsmodus zit. Dat zul je eerst moeten veranderen als je geen wedstrijden hoeft te draaien houd je je vetpercentage tussen de 10 en 16% imo met periodes van wisselend bulken, cutten 8% year round slaat nergens op en is ****ing retarded

Ik sta nu wel wat hoger hoor, 10% ongeveer.

Maar ik vertrouw ibo toch meer dan jou, of bij jij ook 4de geworden op de arnold classic in madrid? :p

Bovendien moet je op trainingsdagen met 10% niet te bang zijn een beetje teveel te eten. Voeding kan ook motiverend werken door de extra energie, waardoor je harder traint en meer zin in hebt. Je moet niet bang zijn voor een beetje vet. Ik zeg niet dat je doel vet gainen is :p dus zou ook niet overdrijven 300-500 kcal per dag verhogen. Als dat niets doet nog eens

Zelfde wat oma, Jeffrey Suijkerbuijk, Mascha ook.zeggen.

Gewoon als je kan gewoon lekker droog blijf, alles moet er toch weer af.
Ook is het veel makkelijker te zien wat je lichaam doet als je droger bent.

Maar jullie gaan het zien 2 december :D

Die aanpak wilde ik zelf er ook op nahouden maar dan gewoon zo rond de 10% bf blijven.. Wil ik lager moet ik eerst cutten en dat lijkt me met net iets meer dan 60 kilo geen goed idee :o

Alles moet er weer af ja, maar ben je te labiel om vet te verliezen dan. Ik bedoel als je tevreden bent met je huidige fysiek prima maar verwacht geen gains te maken op zo'n vetpercentage. Het is voor pro's normaal om hoger in vp te zitten in de off season omdat ze dan beter groeien. Laten we ook niet vergeten dat het pro's zijn. Mensen met superieure genen. Dus als zelfs zij het moeten doen waarom denk je dan dat jij eraan ontkomen kan.

Ik ben 5kg zwaarder sinds ik met ibo train, dit met 5 maanden.
Dus minus de vocht gewoon goed resultaat.

Ach ja je hebt ook nog een beginfysiek dus wat verwacht je

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 00:00 ----------

Heb die 90 nooit zien veranderen btw maar zal je maar op je woord geloven :rolleyes: bovendien gaf je zelf ook al aan dat je vp gestegen is naar 10 dus war hebben we het dan over

Ach ja je hebt ook nog een beginfysiek dus wat verwacht je

Toen ik hier registreerde woog ik 69kg, vind het dus best goed gaan.
Maar ik ga nu nog laatste weken kcal flink omhoog gooien voor een eindsprint in massa.

Ik zou zeggen, wait and see

Dus je geeft me eigenlijk gewoon gelijk gezien je je kcal flink omhoog gaat gooien. Laatste vraag.. Waarom hebben we deze discussie? I'm out.

Ik heb er misschien het verkeerde woord voor gebruikt maar je lichaam is wel degelijk in een staat van depletie.
Hier weet ik verder niks over dus zal hier weinig over zeggen, al heb ik hier nog nooit een studie over gelezen iig.

Volgens mij is de reden dat de pro's niet constant rond 8% zitten omdat het verschrikkelijk nutteloos is om te bulken, en dat je dan rond de 10% zit weer moet gaan cutten tot 8%. Dat zou echt betekenen dat je om de 2 maanden een maand moet cutten ofzo(Ik noem maar iets). Het is gewoon veel handiger om een langere bulk te doen tot je rond de 14~15% zit en dan dat alles eraf te cutten tot je weer op de 8% zit.

Maar dat is pure speculatie, en ik ben natuurlijk ook geen pro, te zien aan mijn stats :)

Ik moest aan big en betsy denken :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is dat REUS op dit forum?

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 00:10 ----------

Dus je geeft me eigenlijk gewoon gelijk gezien je je kcal flink omhoog gaat gooien. Laatste vraag.. Waarom hebben we deze discussie? I'm out.
Dit topic is de laatste tijd serieus geworden :dunno:

edit:
verkeerd gelezen nvm

Ik moest aan big en betsy denken :o

is dat REUS op dit forum?

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 00:10 ----------

Dit topic is de laatste tijd serieus geworden :dunno:

Inderdaad gaat de verkeerde kant op :roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 00:15 ----------

Loop ik naar beneden de trap af.. Allemaal plakbende onder mijn voeten, had mijn zusje de trap net geverfd :o

Wist ik wel maar niet aan gedacht :o

Inderdaad gaat de verkeerde kant op :roflol:

---------- Post added 12 August 2012 at 00:15 ----------

Loop ik naar beneden de trap af.. Allemaal plakbende onder mijn voeten, had mijn zusje de trap net geverfd :o

Wist ik wel maar niet aan gedacht :o

Ik heb het eens gehad bij iemand die ik amper kende :roflol: alleen wat met beton ipv verf :roflol: ik durf ervoor te wedden dat mijn voetafdruk er nog altijd staat in die kamer

Haha jij gaat morgen op je kop krijgen gozer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven