Fitness Seller

vraag over clen

Jerrremyyy

Cool Novice
Waardering
0
Hey

Ik heb sinds 2 weken men eerste kuur achter de rug. Het was eigenlijk niet een echte kuur maar meer om te zien hoe ik reageerde op de producten. (test p, test e, diana's 20mg/stuk, nolvadex, proviron en clenbuterol) Allemaal van het merk ... en heb gezien op andere fora dat dit een super merk is dat niet gemakkelijk aan te geraken is.

Nu het geen dat ik dus wil weten: ik heb net gelezen bij clenbuterol dat als je de echte goeie kwaliteit hebt, dat je al begint te trillen bij 80mcg (2 pilletjes). Ik ben begonnen met 1pil (40mcg) voor 2d en voelde niets, 2dagen niets, volgende 2 dagen 80mcg en voelde niets. Heb nog wat opgezocht over clen en er stond dat je bij 120 tot 160mcg wel heel hard zou beginnen trillen dus na 2 dagen niets te nemen, nam ik 120mcg en voelde weer niets, 4dagen later 160 en weer van hetzelfde... vandaag dacht ik: foert, ik ga eens naar 200mcg en NU pas voel ik men hart beetje sneller pompen en echt kleine trilling, maar het stelt echt niet zoveel voor....

Wat moet ik nu doen met die clen? moet ik nu +200mcg nemen om de echte werking ervan te ondervinden?? Men dealer zei dat hij geen effect had met clen, dat het bij hem niet werkte, zelfs wanneer hij 5x40mcg innam, heb ik hetzelfde probleem dan?

edit: ik weet niet of dit ermee temaken heeft, maar ik heb van men 17 tot 22j enorm veel drugs genomen (wel enkel met het uitgaan) en toen kon ik er ook al veel beter tegen dan anderen... betekent het dat ik sowiso meer moet nemen dan andere (dus met de clen) en ook omdat mijn lichaam het nog beetje gewoon is van vroeger? Ik ben inmiddels 25j, dus het is ongeveer een 3j geleden..

Laatst bewerkt door een moderator:
Spoel die clen maar door de plee,is nep...wat denk je waarom ze maar 0.2mcg zijn de echte..
Clen breekt slecht af daardoor stapeleffect in het lichaam en daardoor uit de handel genomen en de meerdere bijwerkingen,en wat je 3j terug hebt gesnoven en gespoten daar is het lichaam al weer van hersteld op een paar hersenscellen na misschien...

Troep, nieuwe dealer zoeken!

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch niet de dealer die telt, maar het merkt dat hij verkoopt... als je (xxx, blijkbaar mag je hier geen merken posten?) opzoekt zie je het bij de top3 staan en wordt gezegd dat het top kwaliteit is...

Hij zei ook wanneer ik het kocht dat ik moest beginnen met 40mcg omdat sommige daar al hard op trillen en andere pas met andere dosissen.. Met iedereen verschillend en dat vind ik ook zo terug op alle info sites over clen..

Edit: dit is één van de meest recente posts dat ik over het merk vindt van deze website dan ook nog:

[Link niet meer beschikbaar]

Namen moen niet, maar de clen van XYZ is vrijwel zeker nep of sterk onder gedoseerd. Heb ik al een aantal x gepost hier maar niemand wil t geloven.

Ik heb mijne door de wc gespoeld, troep.

Laatst bewerkt:
Misschien moet de post verplaatst worden naar 'is het nep of echt' zodat ik wel merknamen kan vernoemen alhoewel dat elke topic van DBB forum zegt dat men merk gewoonweg topkwaliteit is, dus snap ik niet waarom alleen die clen niet goed zou zijn (of nep is...)

T schijnt topspul te zijn inderdaad, maar als je deze clen vergelijkt met een andere ga je daar toch stevig aan twijfelen.

Ja blijkbaar :) dan weet ik het voor de toekomst om af te blijven van de clen die ik nu heb van merk ... en zoek ik naar een ander merk voor clen :). Het is allesinds niet nep, zou ik dan gwn 200mcg blijven nemen of zelfs voor clen die niet zo straf is minder nemen?

Dat moet je zelf weten dacht ik zo, ik stop niet graag spul naar binnen waarvan ik niet weet wat t is.

Heb er hier ook liggen, tabs van 40mcg. Begon op een halve en kon het makkelijk aan. Ander halfje een 2 tal uur later ook genomen en dacht dat ik ging neer vallen van trillen en hartkloppingen. 20 mg propranolol heeft waarschijnlijk men leven op dat moment gered.

Jij pakt 200mcg en voelt niets ... Ik ging net niet dood op 40mcg. Beslis zelf maar hoe goed je clen is.

Heb er hier ook liggen, tabs van 40mcg. Begon op een halve en kon het makkelijk aan. Ander halfje een 2 tal uur later ook genomen en dacht dat ik ging neer vallen van trillen en hartkloppingen. 20 mg propranolol heeft waarschijnlijk men leven op dat moment gered.

Jij pakt 200mcg en voelt niets ... Ik ging net niet dood op 40mcg. Beslis zelf maar hoe goed je clen is.

Haha, overdrijf je nu, of is het echt van die linke shit? Ik weet dat het gevaarlijk is, maar zo erg?

En wat is propranolol dan eigenlijk (sorry, even te lui om te googlen). :p

Hey

Ik heb sinds 2 weken men eerste kuur achter de rug. Het was eigenlijk niet een echte kuur maar meer om te zien hoe ik reageerde op de producten. (test p, test e, diana's 20mg/stuk, nolvadex, proviron en clenbuterol) Allemaal van het merk ... en heb gezien op andere fora dat dit een super merk is dat niet gemakkelijk aan te geraken is.

Nu het geen dat ik dus wil weten: ik heb net gelezen bij clenbuterol dat als je de echte goeie kwaliteit hebt, dat je al begint te trillen bij 80mcg (2 pilletjes). Ik ben begonnen met 1pil (40mcg) voor 2d en voelde niets, 2dagen niets, volgende 2 dagen 80mcg en voelde niets. Heb nog wat opgezocht over clen en er stond dat je bij 120 tot 160mcg wel heel hard zou beginnen trillen dus na 2 dagen niets te nemen, nam ik 120mcg en voelde weer niets, 4dagen later 160 en weer van hetzelfde... vandaag dacht ik: foert, ik ga eens naar 200mcg en NU pas voel ik men hart beetje sneller pompen en echt kleine trilling, maar het stelt echt niet zoveel voor....

Wat moet ik nu doen met die clen? moet ik nu +200mcg nemen om de echte werking ervan te ondervinden?? Men dealer zei dat hij geen effect had met clen, dat het bij hem niet werkte, zelfs wanneer hij 5x40mcg innam, heb ik hetzelfde probleem dan?

edit: ik weet niet of dit ermee temaken heeft, maar ik heb van men 17 tot 22j enorm veel drugs genomen (wel enkel met het uitgaan) en toen kon ik er ook al veel beter tegen dan anderen... betekent het dat ik sowiso meer moet nemen dan andere (dus met de clen) en ook omdat mijn lichaam het nog beetje gewoon is van vroeger? Ik ben inmiddels 25j, dus het is ongeveer een 3j geleden..

Merk namen mogen niet genoemd worden !!!! voor de zoveelste keer.
Je hebt ook een echt en nep sectie trouwens voor het geval dat je dit niet wist.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben van de week begonnen op 20mcg humangrade clenbuterol en had al meteen trillende handen. Je moet met clen geen underground troep hebben, terwijl er vrij goedkoop apotheek spul rondgaat dat gewoon goed werkt!

edit: Dit is trouwens niet gericht naar het lab waarvan jij foto's hebt gepost. Die had ik nog niet gezien toen ik mijn post poste.

Laatst bewerkt:
niet iedereen heeft dezelfde bijwerkingen het wil niet zeggen als je niet trilt dat het niet werkt heb zelf ook bijna geen last van bijwerkingen tenzij ik heel hoog de dosering opschroef van de een op de andere dag maakt bij mij niet uit of het hg of ug is probeer het gewoon uit max. op 160 neem geen risico's en bekijk na een week of 2 het resultaat eerst is.
Bij mij is er ook gewoon resultaat ook al voel ik geen bijwerkingen!

Merk namen mogen niet genoemd worden !!!! voor de zoveelste keer.
Je hebt ook een echt en nep sectie trouwens voor het geval dat je dit niet wist.

Ow daar ben ik de naam vergeten te editten... ik heb het merk wel ge-edit in mijn andere posts, ik post hier niet zoveel enkel info lezen, vandaar dat ik het niet wist van het niet noemen van merknamen... en uiteindelijk ging mijn topic niet over echt of nep.. Ik weet dat mijn merk echt is, dat hebben jullie mij al bevestigd in het echt/nep gedeelde. Wat ik alleen niet snap is waarom sommige zoals hierboven trillen bij 40mcg, de meeste bij 80/120 maar ik zit nu aan 200mcg en pas vanaf deze dosis tril ik een beetje maar het is zo goed als niets... Dat is meer mijn vraag en ook wat is moest doen maw mijn dosis verhogen of sowiso verlagen omdat ik de clen misschien niet voel werken, maar dat hij daadwerkelijk wel eve goed zijn werk doet als bij 80 of 120 of 160....

Ik ben trouwens een opleiding lassen aan het volgen. Ik heb gistere gelast en zoals je weet moet je met lassen een ZEER vaste hand hebben, anders geef je crappy werk af en dat had ik nog steeds, zonder moeite na men dosis..

Laatst bewerkt:
Hey

Ik heb sinds 2 weken men eerste kuur achter de rug. Het was eigenlijk niet een echte kuur maar meer om te zien hoe ik reageerde op de producten. (test p, test e, diana's 20mg/stuk, nolvadex, proviron en clenbuterol) Allemaal van het merk Long Yi Yao en heb gezien op andere fora dat dit een super merk is dat niet gemakkelijk aan te geraken is.

dus je hebt 2 soorten test gehad icm dbol & proviron. hoe reageerde je op die combo? moet je normaal toch wel iets van voelen he...

kennis van me belande in het ziekenhuis door overdosering van die clen, ikzelf heb het nog niet geprobeerd, andere producten van hun wel en die waren super..
jammer, clen is nochtans een controled government drug in china als ik me niet vergis, en daar komen de spullen vandaan.. weet dat ze nu wel clen terug roepen en niet meer aanbieden

Haha, overdrijf je nu, of is het echt van die linke shit? Ik weet dat het gevaarlijk is, maar zo erg?

En wat is propranolol dan eigenlijk (sorry, even te lui om te googlen). :p

Helemaal niet overdreven. Ik ben speciaal van men werk naar huis gelopen voor die beta-blockers (woon er zo goed als rechtover :).

Die propranolol werkt als nolva maar voor je andrenaline receptoren, dus helemaal geen effect meer van die clen als je dat neemt.

Ga nu men 4e week in gaan op 40mcg, bijwerkingen zijn echt erg.

Clen is ook iets dat ikzelf nooit ug zou kopen, vind het veel te gevaarlijk bij dit middel als er een foutje zou gebeuren bij de productie.

Laatst bewerkt:
hehehe ik heb het niet nodig ben toch al droog :D :P
Lekker nuttige opmerking weer van mij

Terug
Naar boven