AndroidHealthClinic

vraag over clen

ik heb vandaag van mijn deler gehoord dat .. zelf de verkoop van clen heeft stopgezet tot er voldoende opheldering is over de kwaliteit van de clen. pharmaceutische producten worden ip door de chinese overheid gecontroleerd dus er zou geen probleem moegen zijn, maar naar aanleiding van consumer-feedback, zijn ze de zaak gaan onderzoeken; dat vind ik wel sympathiek :) hij benadrukt ook dat de andre producten gewoon goed spul zijn :D- t blijft n verkoper he lol

toch kan ik niet anders zeggen dat de clen die ik heb, wél goed werkt. ik hbe nog nooit rommel gehad van die vent eigenlijk. het blijft wel n beetje n vreemd verhaal;

Laatst bewerkt door een moderator:
hehehehe, moest je nog meerijden :P (geintjuh)

Geen merknamen! Jullie zouden beter moeten weten heren...

@ts kijk eens in de echt/nep daar staat al info over de bewuste clen.

had ik ook al gepost maar krijg nooit karma van rene :P

• Topic Starter Topic Starter
dus je hebt 2 soorten test gehad icm dbol & proviron. hoe reageerde je op die combo? moet je normaal toch wel iets van voelen he...

Ik heb geen neveneffecten gehad. Mijn dosissen waren ook extreem laag van het injecteren omdat het meer een test was hoe mijn lichaam erop ging reageren. 2x per week 2ml test e en om de dag 2ml test p voor 3 weken lang. Omdat het een test was, was ik niet zo erg veel bijgekomen dus vroeg ik om dbol te nemen in de laatste 2 weken van men injectie + 21d na men laatste injectie en daar was ik wel veel met bijgekomen.. ook met de dbol heb ik geen neveneffecten gekregen enkel redelijk agressief, vooral op 40mg/d en veel erecties, maar dat was ook wel met de injecties :).

Met proviron heb ik gelezen dat je er puisten ofzo van kan krijgen?? Ook niets van opgemerkt... Ik ben ook niet iemand dat snel puisten of dergelijke krijgt. Verder weet ik niet wat ik van proviron nog moet vermelden :p Het was 40mg/d..

Vreemde kuur man... Had ik persoonlijk anders gedaan.

2x per week 2ml test-e = 1000mg per week (er vanuit gaande dat je test-e 250mg/ml is)
Om de dag 2ml test-p = 700mg per week (er vanuit gaande dat je test-p 100mg/ml is)

En dat noem je dan extreem lage doseringen ???
En daar kwam je bijna niets van aan?

Ik heb geen neveneffecten gehad. Mijn dosissen waren ook extreem laag van het injecteren omdat het meer een test was hoe mijn lichaam erop ging reageren.2x per week 2ml test e en om de dag 2ml test p voor 3 weken lang. Omdat het een test was, was ik niet zo erg veel bijgekomen dus vroeg ik om dbol te nemen in de laatste 2 weken van men injectie + 21d na men laatste injectie en daar was ik wel veel met bijgekomen.. ook met de dbol heb ik geen neveneffecten gekregen enkel redelijk agressief, vooral op 40mg/d en veel erecties, maar dat was ook wel met de injecties :).

Met proviron heb ik gelezen dat je er puisten ofzo van kan krijgen?? Ook niets van opgemerkt... Ik ben ook niet iemand dat snel puisten of dergelijke krijgt. Verder weet ik niet wat ik van proviron nog moet vermelden :p Het was 40mg/d..

wat is dat allemaal? 3 weken kuren ? 1,6 gram test per week is voor jou extreem laag? dan begrijp ik wel dat je clen niet goed werkt naar jouw mening :D
en wat is dat met die 21 dagen na de kuur?
proviron hecht gewoon aan het aromatse enzym, thats it; het zorgt ervoor dat de test minder oestrogeen-related sides geeft;

komt allemaal over als zwaar verward hoor. is alleszins geen normale kuur. beter voorbereiden, "testen" is onzin, zo werkt het niet.

wat is dat allemaal? 3 weken kuren ? 1,6 gram test per week is voor jou extreem laag? dan begrijp ik wel dat je clen niet goed werkt naar jouw mening :D
en wat is dat met die 21 dagen na de kuur?
proviron hecht gewoon aan het aromatse enzym, thats it; het zorgt ervoor dat de test minder oestrogeen-related sides geeft;

komt allemaal over als zwaar verward hoor. is alleszins geen normale kuur. beter voorbereiden, "testen" is onzin, zo werkt het niet.

21d niets doen gewoon na de allerlaatste prik.. en dan beginnen met nolvadex. Proviron heb ik beginnen nemen na 10 weken.

Voor de rest heb ik dbol er zelf bijgegooid na 8 weken voor een periode van 5 weken. Ik weet dat het beste is om dbol als kickstart te gebruiken ipv test p, maar ik dacht dat ik meer kilo's ging aankomen met men injectiekuur wat niet zo was (waarschijnlijk door men eetgewoontes... heb er beetje op gelet, maar at nog steeds veel koekjes, snoep en regelmatig welis pizza of fritten..). Oorspronkelijk was ik na het kuren (injectie) 4-5kg bijgekomen en met dbol hetzelfde. Heb in totaal niet erg veel overgehouden, maar ik geef mezelf hiervoor de schuld door men slechte eetgewoontes die ik nu met het nakuren helemaal heb omgegooid... geen koekjes of snoep buite eentje ofzo, hele vettige gerechten eet ik niet meer, veel fruit, etc... :). Ben in totaal van 72,3kg naar 76,6kg gegaan en men zwaarste gewicht (tijdens het kuren) was 79,2kg. Ik heb meer kunnen bijkomen van spieren als ik de laatste 10 weken men benen heb meegetraint, maar ben de fitness buitengesmeten en heb men eige fitness moete maken waar ik geen toestellen heb om benen te trainen.. kan wel wat squads doen en met gewichten, maar men benen zal ik wel met de volgende kuur wat meer kans geven om te groeien... ik weet het, heel noob van me, achja :)

Klinkt idd als: ik kloot maar wat aan

21d niets doen gewoon na de allerlaatste prik.. en dan beginnen met nolvadex. Proviron heb ik beginnen nemen na 10 weken.

Voor de rest heb ik dbol er zelf bijgegooid na 8 weken voor een periode van 5 weken. Ik weet dat het beste is om dbol als kickstart te gebruiken ipv test p, maar ik dacht dat ik meer kilo's ging aankomen met men injectiekuur wat niet zo was (waarschijnlijk door men eetgewoontes... heb er beetje op gelet, maar at nog steeds veel koekjes, snoep en regelmatig welis pizza of fritten..). Oorspronkelijk was ik na het kuren (injectie) 4-5kg bijgekomen en met dbol hetzelfde. Heb in totaal niet erg veel overgehouden, maar ik geef mezelf hiervoor de schuld door men slechte eetgewoontes die ik nu met het nakuren helemaal heb omgegooid... geen koekjes of snoep buite eentje ofzo, hele vettige gerechten eet ik niet meer, veel fruit, etc... :). Ben in totaal van 72,3kg naar 76,6kg gegaan en men zwaarste gewicht (tijdens het kuren) was 79,2kg. Ik heb meer kunnen bijkomen van spieren als ik de laatste 10 weken men benen heb meegetraint, maar ben de fitness buitengesmeten en heb men eige fitness moete maken waar ik geen toestellen heb om benen te trainen.. kan wel wat squads doen en met gewichten, maar men benen zal ik wel met de volgende kuur wat meer kans geven om te groeien... ik weet het, heel noob van me, achja :)

Waarom de fitness buiten gesmeten? ???

Omdat iemand me had geklikt dat ik een kuur deed en hij hoorde het via via... Eigelijk wist zo goed als niemand het, maarja... Heb geluk dat ze de politie er niet hebben bijgehaald omdat dat de normale procedure is, maar omdat een fitness instructeur een zeer goede vriend van mijn familie is hebben ze uit respect voor hem het zo gelaten dat ik de fitness niet meer mag betreden.... Echt zo belachelijk omdat er een bodybuilder fitnest van misschien 100-120kg puur spiere en daar zeggen ze niets tegen... Ik haat zo'n bekrompen mensen toch zo hard en hij is echt niet de enigste bodybuilder in de fitness waarvan je overduidelijk ziet dat hij kuurt, achja...

Hier mag slotje op btw, het gaat al lang niet meer over de clen en ik ben al geïnformeerd geweest dat de clen van men merk niet zo goed is, maar dat de rest van de producten super zijn... thx voor de info

Terug
Naar boven