Fitness Seller

vraag over creatine

TR3x

Novice
Waardering
0
als ik nu creatine zou beginne nemen en ik krijg vrij veel spiermassa bij.. zou de spiermassa dan terug weggaan moest ik terug stoppen met creatine in te nemen(stoppen voor altyd.. en nx anders gebruikte dan creatine) ?

Formuleer je vraag eerst eens in begrijpelijk nederlands. Denk hierbij aan spelling, interpunctie en sT. Ga dan na of het antwoord niet reeds al genoemd is op het forum, middels de zoekknop.

Is dit niet zo, probeer het dan nog eens.

Beetje raar geformuleerd... maar ik denk dat je bedoelt of je je behaalde spiermassa zou verliezen als je stopt met creatine? Het antwoord op die vraag is
Nee. Alle spiermassa die je wint dankzij creatine hou je, je levert hooguit een beetje in in je kracht.

• Topic Starter Topic Starter
manofsteel zei:
Beetje raar geformuleerd... maar ik denk dat je bedoelt of je je behaalde spiermassa zou verliezen als je stopt met creatine? Het antwoord op die vraag is
Nee. Alle spiermassa die je wint dankzij creatine hou je, je levert hooguit een beetje in in je kracht.

thnx :D da was dus wa dak bedoelde ...:p
die jongeren van tegenwoordig toch met hun taal ... je verstaat er niets meer van ;) :p

Hoelang train je al? gezien je leeftijd ben je waarschijnlijk net begonnen. Ga dan eerst maar eens flink trainen en flink veel eten voordat je met creatine begint.

manofsteel zei:
Alle spiermassa die je wint dankzij creatine hou je, je levert hooguit een beetje in in je kracht.

Creatine werkt op het energiesysteem. Als je alle spiermassa behoud, waarom zou je dan kracht verliezen?

3XL zei:
Creatine werkt op het energiesysteem. Als je alle spiermassa behoud, waarom zou je dan kracht verliezen?

Is het niet zo dat creatine ervoor zorgt dat er extra water in de spieren komt, daardoor worden de spieren sterker en heb je meer kracht. Als je stopt met creatine verdwijt die extra vocht weer uit je spieren en word je weer iets zwakker.

manofsteel zei:
Is het niet zo dat creatine ervoor zorgt dat er extra water in de spieren komt, daardoor worden de spieren sterker en heb je meer kracht. Als je stopt met creatine verdwijt die extra vocht weer uit je spieren en word je weer iets zwakker.

Extra celvolume werkt anabool en dus groei je beter als je creatine gebruikt.

Grotere eigen massa beteknt dat je bij sommige oefeningen meer gewicht kan verplaatsen.

Hypertrofie/atrofie dmv water betekent hypertrofie/atrofie van het sarcoplasma, aan de groote van de sarcomeren (het samentrekkend deel van de cel) verandert in eerste instantie niets.

Terug
Naar boven