Wat heeft dat met dit topic te maken? Niets he, je spring van de hak op de tak.
Ik respecteer de moslims en de Islam, maar in Europa horen de moslims en de Islam niet thuis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft dat met dit topic te maken? Niets he, je spring van de hak op de tak.
Ik heb meer respect voor échte moslims die bidden, niet drinken, ramadan volgen, geen relatie of coïtus hebben voor het huwelijk zoals het echt hoort
Dan van de hypocriete moslims (ik verkies de term hypocriete moslim boven de term gematigde moslim) die langs de ene kant aanvaarden dat er geen god is dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper, maar dan wel gewoon doen waar ze zin in hebben
Hoe hypocriet
Met al die haatzaai topics van jou denk ik niet dat jij moslims hebt als vrienden dus die bs van jou over respect laat dat maar.
Je bent gewoon een simpele ziel...een zielig en eenzaam figuur die enkel via k*ttopics te openen een beetje aandacht krijgt...
Ik heb meer respect voor échte moslims die bidden, niet drinken, ramadan volgen, geen relatie of coïtus hebben voor het huwelijk zoals het echt hoort
Dan van de hypocriete moslims (ik verkies de term hypocriete moslim boven de term gematigde moslim) die langs de ene kant aanvaarden dat er geen god is dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper, maar dan wel gewoon doen waar ze zin in hebben
Hoe hypocriet
Hoe hypocriet ben je als ik met mijn post aangeef dat ik als katholiek hetzelfde doe en dit dan compleet negeert omdat je er zonodig een anti moslim topic van wil maken?
De Islam is een strijd met de Europese waarden en normen dus ja ik blijf gewoon bij mijn besluit
Ik respecteer de Islam, maar dan gewoon in hun thuislanden en niet in een Europees Westers land als België
Iedereen kan de Koran op zijn eigen manier interpeteren, en dus ook de islam op zijn eigen manier praktiseren.
Net zoals bij alle andere geloven. Bij het Christendom is dit nog erger.
Als jij als katholiek ook de katholieke regels niet volgt, dan ben je ook niet echt katholiek imo
Ik zeg ook niet dat ik een n*ger ben terwijl ik blank ben
Als daarin staat dat homocoïtusualiteit haram is, en je bent dan een homocoïtusuele moslim, dan kan je het niet interpreteren naar "homocoïtusualiteit is oké" he
Moslim: belijder van de Islam godsdienst
Zoek maar op in een woordenboek
Iemand met moslim ouders maar die geen ramadam volgt, alcohol dringt, relatie heeft voor het huwelijk dan is die persoon geen belijder van de Islam..
? Ga trainen en stop met je islamofobe topics, attention wh*re.Ik heb zelf ook niets met religie, maar ben het grotendeels niet eens met je post.
Wat geweld betreft: hoe verklaar je dat in Maleisië en Indonesië(grootste moslim land ter wereld) weinig tot geen geweld is? Mensen respecteren elkaar daar, moslims gaan met de kerst naar christenen en met de ramadan vice versa. Kerken en moskees staan zelfs naast elkaar.
De moslims in bovenstaande landen zijn eerder nederig en vrijgevig, denk dat wij NLers daar nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen, wij denken alleen aan ons zelf, zij denken totaal niet zo. Ben vaak genoeg uitgenodigd door wildvreemden die in een hutje wonen om met ze mee te eten. Ook kunnen wij ontzettend goed zeiken, in die landen hebben veel mensen geen ene reet, familie ziek en kunnen geen behandeling betalen, moeten bedelen, sommige missen zelfs ledematen en hebben toch een lach op hun gezicht.
Tevens haten ze terroristen ook in die landen, tuurlijk heb je ook extremisten daar zitten, maar die heb je hier zelfs.
Geloof het of niet, het is vooral geloof wat hun op de been houdt.
Hoe hypocriet
Definitie hypocrisie: zeiken over de k*tallochtonen maar zelf te lui om te werken, en zelf anderen aanmoedigt te profiteren van het systeem.
Ik had gezegd dat ik niet meer ging posten hier zolang jij hier actief was, maar jouw domheid dient beantwoord te worden;
Volgens de Islam is een moslim iemand die gelooft in Allah en zijn boodschapper Mohamed. Indien iemand dit geloofd, maar toch de regels niet volgt, dan is hij een moslim die zondigt.
HEt is net zoals het christendom. Een christene is iemand die gelooft in God en Jezus als de messias. ALs hij dit gelooft maar toch de regels niet volgt, dan is hij een zondaar;
En wat is "alcohol dringt"? Ga trainen en stop met je islamofobe topics, attention wh*re.

De Islam is een strijd met de Europese waarden en normen dus ja ik blijf gewoon bij mijn besluit
Ik respecteer de Islam, maar dan gewoon in hun thuislanden en niet in een Europees Westers land als België
Ik zeik niet over allochtonen omdat ze niet willen werken. Wel omdat de Islam tegenstrijdig is met onze normen en waarden
---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 21:46 ----------
Welja, dus de moslim zondigt en gaat naar de hel
tenzij hij OPRECHT berouw toont
Je gaat mij toch niet zeggen dat een moslim die een vriendin heeft of de zaterdagavond alcohol gaat drinken en chicks wil scoren, daarna oprecht berouw zal tonen![]()
Gemengde klassen
Gemengde zwembaden
Niqaab verboden
Halal vlees
Homocoïtusualiteit
Enzovoort...