AndroidHealthClinic

Vraag over de islam

Ik heb meer respect voor échte moslims die bidden, niet drinken, ramadan volgen, geen relatie of coïtus hebben voor het huwelijk zoals het echt hoort

Dan van de hypocriete moslims (ik verkies de term hypocriete moslim boven de term gematigde moslim) die langs de ene kant aanvaarden dat er geen god is dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper, maar dan wel gewoon doen waar ze zin in hebben

Hoe hypocriet

Met al die haatzaai topics van jou denk ik niet dat jij moslims hebt als vrienden dus die bs van jou over respect laat dat maar.
Je bent gewoon een simpele ziel...een zielig en eenzaam figuur die enkel via k*ttopics te openen een beetje aandacht krijgt...

• Topic Starter Topic Starter
Met al die haatzaai topics van jou denk ik niet dat jij moslims hebt als vrienden dus die bs van jou over respect laat dat maar.
Je bent gewoon een simpele ziel...een zielig en eenzaam figuur die enkel via k*ttopics te openen een beetje aandacht krijgt...

De Islam is een strijd met de Europese waarden en normen dus ja ik blijf gewoon bij mijn besluit

Ik respecteer de Islam, maar dan gewoon in hun thuislanden en niet in een Europees Westers land als België

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahahahah. Alsof er Katholieken zijn die zich aan de regels houden (behalve de paus dan).

Ik heb meer respect voor échte moslims die bidden, niet drinken, ramadan volgen, geen relatie of coïtus hebben voor het huwelijk zoals het echt hoort

Dan van de hypocriete moslims (ik verkies de term hypocriete moslim boven de term gematigde moslim) die langs de ene kant aanvaarden dat er geen god is dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper, maar dan wel gewoon doen waar ze zin in hebben

Hoe hypocriet

Hoe hypocriet ben je als ik met mijn post aangeef dat ik als katholiek hetzelfde doe en dit dan compleet negeert omdat je er zonodig een anti moslim topic van wil maken?

Hoe hypocriet ben je als ik met mijn post aangeef dat ik als katholiek hetzelfde doe en dit dan compleet negeert omdat je er zonodig een anti moslim topic van wil maken?

Als jij als katholiek ook de katholieke regels niet volgt, dan ben je ook niet echt katholiek imo

Ik zeg ook niet dat ik een n*ger ben terwijl ik blank ben

Iedereen kan de Koran op zijn eigen manier interpeteren, en dus ook de islam op zijn eigen manier praktiseren.
Net zoals bij alle andere geloven. Bij het Christendom is dit nog erger.

De Islam is een strijd met de Europese waarden en normen dus ja ik blijf gewoon bij mijn besluit

Ik respecteer de Islam, maar dan gewoon in hun thuislanden en niet in een Europees Westers land als België

Onze normen en waarden worden in andere landen mogelijk ook vreemd gevonden. Wie bepaalt welke goed of slecht zijn ? Jij bepaald dat Islam normen en waarden niet hier thuishoren. Een ander land bepaald weer dat bepaalde normen en waarden daar niet thuishoren. Met die Jan de Hoop-wannabee instelling van jou is het niet gek dat er steeds rellen / oorlogen ontstaan.

Aangezien je 99% van je tijd schijnbaar doorbrengt op nieuwssites, kun je daar niet die ene 1% bij frotten. We zijn zelf namelijk (uitzonderingen daargelaten) goed in staat om een krant open te slaan.

Iedereen kan de Koran op zijn eigen manier interpeteren, en dus ook de islam op zijn eigen manier praktiseren.
Net zoals bij alle andere geloven. Bij het Christendom is dit nog erger.

Als daarin staat dat homocoïtusualiteit haram is, en je bent dan een homocoïtusuele moslim, dan kan je het niet interpreteren naar "homocoïtusualiteit is oké" he

Als jij als katholiek ook de katholieke regels niet volgt, dan ben je ook niet echt katholiek imo

Ik zeg ook niet dat ik een n*ger ben terwijl ik blank ben

Heeft de pvv geen forum? Lijkt me echt iets voor jou, anti moslim propaganda op een bb forum? Weet het niet hoor...

Deze vraag kan je over elke religie stellen?
Sowieso denk ik dat de mate waarin een persoon de ''regels'' van een religie volgt zijn eigen keuze is.
Ook heeft iedereen zo zijn eigen interpretatie over zijn religie/heilige boek.
Maarja blijf lekker generaliseren tbeest en de joden zijn de beste natuurlijk!!!

Als daarin staat dat homocoïtusualiteit haram is, en je bent dan een homocoïtusuele moslim, dan kan je het niet interpreteren naar "homocoïtusualiteit is oké" he

Er staat niet letterlijk dat homocoïtusualiteit haram is, in de islam (en vrijwel alle geloven) is er grote ruimte voor eigen interpretatie.

Daarnaast: hoeveel katholieken vasten nog? Blijven zondag thuis zonder tv kijken/ computeren/ werken? Gaan zondag naar de kerk? Juist.. weinig ja.
Wat dat betreft zijn er denk ik toch meer trouwe moslims dan trouwe katholieken.

Joden doen het zelfde natuurlijk, maar dat wilt tbeest zeker niet horen. Zo ken ik genoeg Joden die in het weekend alle elektra op tijdsschakelaars zetten of simpel weg iemand anders alles laten bedienen. Een keppeltje? nee joh, er staat bedekken dus een pruik of pet kan ook. prima toch, laat iedereen zn ding doen.

Moslim: belijder van de Islam godsdienst

Zoek maar op in een woordenboek

Iemand met moslim ouders maar die geen ramadam volgt, alcohol dringt, relatie heeft voor het huwelijk dan is die persoon geen belijder van de Islam..

Ik had gezegd dat ik niet meer ging posten hier zolang jij hier actief was, maar jouw domheid dient beantwoord te worden;

Volgens de Islam is een moslim iemand die gelooft in Allah en zijn boodschapper Mohamed. Indien iemand dit geloofd, maar toch de regels niet volgt, dan is hij een moslim die zondigt.

HEt is net zoals het christendom. Een christene is iemand die gelooft in God en Jezus als de messias. ALs hij dit gelooft maar toch de regels niet volgt, dan is hij een zondaar;

En wat is "alcohol dringt"???? Ga trainen en stop met je islamofobe topics, attention wh*re.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 21:42 ----------

Ik heb zelf ook niets met religie, maar ben het grotendeels niet eens met je post.

Wat geweld betreft: hoe verklaar je dat in Maleisië en Indonesië(grootste moslim land ter wereld) weinig tot geen geweld is? Mensen respecteren elkaar daar, moslims gaan met de kerst naar christenen en met de ramadan vice versa. Kerken en moskees staan zelfs naast elkaar.

De moslims in bovenstaande landen zijn eerder nederig en vrijgevig, denk dat wij NLers daar nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen, wij denken alleen aan ons zelf, zij denken totaal niet zo. Ben vaak genoeg uitgenodigd door wildvreemden die in een hutje wonen om met ze mee te eten. Ook kunnen wij ontzettend goed zeiken, in die landen hebben veel mensen geen ene reet, familie ziek en kunnen geen behandeling betalen, moeten bedelen, sommige missen zelfs ledematen en hebben toch een lach op hun gezicht.

Tevens haten ze terroristen ook in die landen, tuurlijk heb je ook extremisten daar zitten, maar die heb je hier zelfs.

Geloof het of niet, het is vooral geloof wat hun op de been houdt.

DIT!!!!!
Opgepast, je bent aan het nuanceren, en dat is te moeilijk voor de topicstarter.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 21:43 ----------

Hoe hypocriet

Definitie hypocrisie: zeiken over de k*tallochtonen maar zelf te lui om te werken, en zelf anderen aanmoedigt te profiteren van het systeem.

Definitie hypocrisie: zeiken over de k*tallochtonen maar zelf te lui om te werken, en zelf anderen aanmoedigt te profiteren van het systeem.

Ik zeik niet over allochtonen omdat ze niet willen werken. Wel omdat de Islam tegenstrijdig is met onze normen en waarden

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 21:46 ----------

Ik had gezegd dat ik niet meer ging posten hier zolang jij hier actief was, maar jouw domheid dient beantwoord te worden;

Volgens de Islam is een moslim iemand die gelooft in Allah en zijn boodschapper Mohamed. Indien iemand dit geloofd, maar toch de regels niet volgt, dan is hij een moslim die zondigt.

HEt is net zoals het christendom. Een christene is iemand die gelooft in God en Jezus als de messias. ALs hij dit gelooft maar toch de regels niet volgt, dan is hij een zondaar;

En wat is "alcohol dringt"???? Ga trainen en stop met je islamofobe topics, attention wh*re.

Welja, dus de moslim zondigt en gaat naar de hel

tenzij hij OPRECHT berouw toont

Je gaat mij toch niet zeggen dat een moslim die een vriendin heeft of de zaterdagavond alcohol gaat drinken en chicks wil scoren, daarna oprecht berouw zal tonen :roflol:

Over welke waarden en normen heb je het?

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 21:50 ----------

Ik zeik niet over allochtonen omdat ze niet willen werken. Wel omdat de Islam tegenstrijdig is met onze normen en waarden

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 21:46 ----------

Welja, dus de moslim zondigt en gaat naar de hel

tenzij hij OPRECHT berouw toont

Je gaat mij toch niet zeggen dat een moslim die een vriendin heeft of de zaterdagavond alcohol gaat drinken en chicks wil scoren, daarna oprecht berouw zal tonen :roflol:

We hebben het helemaal niet over berouw tonen. Ik herhaal: een moslim is iemand die gelooft in Allah en Mohamed. That is it. Kan je dat begrijpen, of is dat te moeilijk voor je?

Gemengde klassen
Gemengde zwembaden
Niqaab verboden
Halal vlees
Homocoïtusualiteit

Enzovoort...

Dat zijn geen waarden en normen;
Zoek eerst een op google wat waarden en normen wil zeggen en geef me dan een antwoord, want dit slaat helemaal nergens op.

Terug
Naar boven