Islam is voor laagbegaafden. Zonde van je tijd om na te denken waarom ze zo zijn, ze zijn nou eenmaal achterlijk. Het feit dat ze 5x per dag op hun tapijtje bidden naar een fabelfiguur zegt al genoeg over hun intellect. Ze denken misschien dat ze superieur zijn(staat ook in de Koran), maar ze zijn gewoon zwaar inferieur aan de rest van de wereld. Niet voor niets dat in bijna elk land dat geregeerd wordt door moslims, overal geweld is. Die sukkels moorden zelfs elkaar uit, wat op zich geen slechte zaak is trouwens. Wil trouwens niet zeggen dat gristelijken veel beter zijn, maar hun periode van geweld is grotendeels voorbij en die religie sterft gelukkig langzaam uit.
Nu zal ik wel boze reacties krijgen dat ik alle moslims over 1 kam scheer, maar leg mij dan is uit waarom er altijd gezeik is met boze primitieve moslims die mensen vermoorden om bijv. cartoons. En ja, je hebt ook gematigde moslims, maar die zie je nooit actie ondernemen tegen hun fanatieke mede moslims. Ze noemen zich gematigd maar stiekem vinden ze het wel best.
Islam is het meest crappy geloof dat er bestaat en hopelijk zal het zo snel mogelijk van deze aardbodem verdwijnen(samen met het gristendom en het joodse geloof).
Geloof is voor de zwakken, Islam is voor de zwaksten.
Dat je dit zegt zegt veel over jou. Je bent namelijk een idioot. Niet alleen omdat je religies beledigt maar ook omdat je denkt zoals de media wil dat je denkt, je bent een marionet van de media, geloven wat je ziet zonder na te denken.
Ik ben zelf half arabisch half italiaans, ik kan je één ding zeggen; elke mens is anders. Ik ben moslim, omdat mijn ouders moslims zijn. Ik geloof in Allah, ik heb dingen meegekregen over de islam maar kan NIET bidden. Nooit geleerd, mijn ouders hebben me vrij opgevoed. Weet je waarom ik geloof? Omdat ik ervaringen heb meegemaakt in mijn leven, wonderen, kleine en grote dingen en gebeurtenissen.
Nu voor OP, ik kan niks zeggen over jou vraag, ik ben zoals ik ben en ben Moslim en voel me Moslim. Wie zegt dat ik dat eigenlijk niet ben mag het zeggen, met duizenden argumenten, maar ik ben Moslim.
Ben je weleens in een arabische land geweest, ben je weleens bij een familie gaan eten en weet je wel hoe gul, lief, hoopvol die mensen zijn? Veel Nederlandse families kunnen leren van hun en vice versa. Die mensen hebben niks te maken met terrorisme.
Ik denk persoonlijk dat een Moslim in de hemel belandt als zich als een goed persoon gedraagt. Niet stelen, moorden en alles wat onder 'slecht' valt. Alcohol is verboden omdat een man die dronken thuiskomt van buiten en zijn kinderen slaat en vrouw verkracht (kan) omdat hij dronken is. Dit is een voorbeeld, alcohol kan andere pijn doen. Ik ken mensen die de regels van het Islam goed volgen en toch bier drinken, maar dat doen ze binnen, zonder mensen om hun heen (misschien andere mannen) en ze doen het zonder anderen last te zorgen. Het zijn die simpele dingen, een Moslim MOET een goed persoon zijn. Wat als je 5x bid, niet drinkt etc maar je valt andere mensen voortdurend lastig en je doet dingen die niet acceptabel zijn binnen een samenleving, vandalisme of haatzaaien tegen joden? Dit is niet logisch, zulke Moslims moeten nadenken over waar hun geloof echt voor staat, en dat is een goed mens zijn, andere helpen, de mensen die minder hebben helpen, mensen die ziek zijn helpen etc.
Wat weet jij? Je gelooft niet, en dat accepteer ik maar ik wil je gewoon laten weten dat je een marionet bent.
Terroristen zijn slecht, heel simpel. Ze komen volgens de media vooral voor in islamitische landen, miss is dat ook zo maar het heeft niks met de Moslim zijn te maken, het heeft met o.a. armoede te maken; een jongetje van 10 die in een geweldadige land woont verliest zijn ouders en weet zich geen raad, geloof helpt hem om positief te bijven denken, dan belandt hij bij een 'terrorist' die zich voordoet als imam. Die imam terrorist misleidt hem en zegt dat de mensen uit het westen zijn ouders hebben vermoord en overtuigt hem en vele andere om zich op te blazen.
Denk je echt dat Irak een land is waar veel mensen het westen haten? Die mensen haten niet, ze willen in vrede leven en hun kinderen zien opgroeien zonder geweld, oorlog, honger enz. Er zijn zeker mensen die een gedrag tonen die terroristen ook tonen, maar die mensen hebben dierbaren verloren in een oorlog, een amerikaan heeft perongeluk of expres een van hun kinderen vermoordt. En dan komt een idioot zeggen dat ze wraak moeten nemen omdat de Koran dat zegt? Die mensen die gaan Amerika ook haten omdat ze niet weten wat ze moeten, zo onstaat haat, ik heb altijd een regel voordat ik over een onderwerp praat/discusseer::: Ik praat mee als ik er verstand van heb, zo niet dan hou ik mijn mond of zeg ik gewoon dat IK erg geen verstand van heb maar wel mijn mening ga uiten. JIJ hebt een mening, maar je hebt geen kennis over dit, echt een typische stereotype Amerikaanse pro Bush redneck ben jij, hoe je dit zegt, :: 'moslims zijn slecht, terroristen, geloven is voor zwakken etc'.
Moet ik je echt overtuigen? Kom een keer bij mij langs, zie hoe wij als familie zijn of beter nog, kom met me mee naar Kurdistan, waar ik vandaan kom. Ik ben daar 12x heengeweest (2maanden lang iedere keer) zie hoe men je behandelt daar. Ze behandelen je als een mens; heb je honger maar geen geld? Ga naar een restaurant en je krijgt eten. een kleine voorbeeld, ik heb wss wat verkeerds gezegt in dit bericht maar ben moe en ik ga het niet controleren, ik wil gwn duidelijk maken dat je niet moet praten alsof je kennis over iets hebt als je dat niet hebt.
Mijn antwoord op de vraag van OP is:
Ik drink heel soms, meestal tijdens een feest. Ik heb relaties gehad. Ik steel niet, ik doe andere geen pijn (opzettelijk) ik help iemand als diegene hulp nodig heeft. Als ik een zwerver die honger lijdt koop ik eten voor hem. Ik doe mijn best om een goed mens te zijn en iedereen met liefde te behandelen, maar ik bid niet en ik drink wel soms. Ben ik een Moslim of niet? Ik zeg van wel en wat de rest denkt maakt me echt niet uit, ik geloof in Allah.