MuscleMeat

Vraag over Massa

10 - 8 - 6 met zwaar gewicht.

allebij werkt voor massa. gewoon afwisselen en gewicht verhogen als het te makkelijk word. en niet te veel naar de hoeveelheid reps kijken hou het gewoon tussen de 1 en 15 reps voor massa overdreven gezegt

@ luppie; zou toch minstens 5 reps doen voor de betere massa progressie.

En inderdaad afwisselen, altijd in de buurt van de 8 reps blijven.

6 tot 10 reps

Effe kijken wat je zelf bij jou het besten aanvoelt, 10 -8 -6 lijkt mij idd het beste.

doe eens:

10-8-6
of 3 x 15 (zwaar)
of 12-10-8
of draait het eens om 8-10-12

Eindeloos varieren....

Zo het over de gehele linie proberen tussen de tussen de 4-15 reps te houden voor massa.

Pak gewoon een gewicht waarmee je 5 tot 13 herhalingen mee kan doen en pomp door tot de spier helemaal kapot is.

reps zijn overrated, probeer gewoon wat uit, iedereen reageert anders.

gewooon ragge en omzwoegen met zware gewichten.
dan groeien je armen vanzelf.

als ik mezelf aan vaste reps ga houden merk ik gewoon dat ik minder hard ga trainen, ik ga tot die 8e rep en dan lijk ik kapot te zijn, maar ik weet zeker dat als ik geen rekening had gehouden met reps ik er misschien wel 9 a 10 had kunnen doen.

mijn advies is niet zozeer een vast aantal herhalingen te doen, maar gewoon 3 setjes met hetzelfde gewicht tot faillure of net daarvoor, waarbij je ongeveer 4 tot 12 reps kan maken (dus eerste setje wat hoger als laatste setje natuurlijk vanwege vermoeidheid)

• Topic Starter Topic Starter
Oke iedereen heel erg bedankt

• Topic Starter Topic Starter
En geld dat ook voor tricpes? ik doe 3 oefening, 3 sets.

ik doe ongeveer 3 oefeningen, 3 sets per oefening varierend in reprange. 1 set balls to the wall yates style. Meer heb je niet nodig.

isolatie 5-15, compound 3-8, ruw geschat (imo dan ;))

Terug
Naar boven