StillStrong zei:
Haha stommerik, ok. Omdat ik me niet alleen op theoretische zaken basseer.
Trouwens die onderzoeken bewijzen niet dat progesterone niets met gyno te maken heeft. Men heeft het over een "factor"
Niemand heeft ook gezegd dat het er niks mee te maken heeft, integendeel, heb ik deze zelfde thread trouwens al gezegd dat er veel factoren zijn die gyno beinvloeden, waaronder ook IGF-1. Toch raar dat er nooit iemand voorstelt om een IGF-1 blokker te gebruiken he ? Wat deze studies WEL bewijzen is dat geen enkele van deze factoren DIRECT VERANTWOORDELIJK is voor gyno, en dat estrogeen absoluut cruciaal is voor dit effect. Ze bewijzen dus WEL dat als je estrogeen controleert, je ook gyno controleert.
En nee, je blijft een stommerik want je enige verdediging is dat je iemand kent die wel gyno heeft gekregen met nolva, terwijl dit evengoed kan afhangen van de dosis nolva en de hoeveelheid aromatiserende steroiden of estrogene steroiden. Dat terwijl iedereen, maar dan ook iedereen hier, die al meer ervaring heeft dan jij je al verteld heeft dat we niemand, maar dan ook niemand kennen waarbij nolva niet geholpen heeft. Dus ook op dat argument ben je verloren.
Als je zoiets controversieels gaat zeggen als dit dan moet je met hardere bewijzen komen. Al jaren weet men dat steroiden als drol deca tren een andere vorm van gyno kunnen voortbrengen die niet met estrogeen blockers te bestrijden valt. Denk je nu echt dat zoiets uit de lucht komt vallen? Dus droom maar verder in je fanatasiewereld, ik basseer me op de realiteit.
Trouwens op Meso-RX zeggen ze net hetzelfde.
Nee ventje, jij baseert je op wat je hoort. Dit zijn bewijzen op moleculair niveau, HARDERE bewijzen dan dat zul je niet vinden. Het zijn dubbel-blind, gerandomiseerde studies die peer-reviewed zijn, dit is de basis van de onderzoekswetenschap. En voor de laatste keer, anadrol is geen progestageen, terwijl deca en tren dit wel zijn. Het enige verschil dat drol heeft is dat het niet aromatiseert, maar direct op de estrogene receptor werkt.
Eigenlijk wel ja, in meer dan een. En pas op, deze mens heeft dan nog de theoretische achtergrind hiervoor he, dus hij heeft al helemaal geen excuus, maar als je me niet gelooft, vraag het hem dan zelf. Vraag eens of hij kan bewijzen dat drol progestageen is, of dat progesterone gyno veroorzaakt zonder estrogeen ? Vraag het hem eens. Kijk eens wat hij zegt en welke studies hij kan voorleggen, dan zullen we eens verder praten.
En trouwens dat van die stanazolol als anti-progestageen is al even grote bullshit, eentje waarvoor Bill Roberts ook al behoorlijk onder zen voeten heeft gekregen van onder andere patrick arnold. Stana bind heel licht de progestagene receptor, en blijkt nu dat het zo ook activeert. De niet-genomische effecten van stana steunen dit trouwens, want stanozolol gedraagt zich verdacht veel als een progestageen (het bind bijvoorbeeld ook de LAG's)
Dus je kunt nu zeggen wat je wilt, ventje, maar ofwel kom je af met gelijkwaardig bewijs (dat wil zeggen studies, en geen tekstjes) ofwel houd je je mond, capice ?