Hey iedereen,
Ik ben pashtun , 18 (Over 1 maand 19) en ik train nu al zo'n 2 jaar ,3x per week. Nu wil ik seriues gaan fitnissen en wil ik beginnen met supplementen , want ik zie dat je er restultaat van kan krijgen.
Ik wil beginnen met de volgende supplementen en hier heb ik een paar vragen over:
Whey :
neem je dit nou voor de training of erna , en gebruik je dagelijks, of alleen op de dagen dat je traint?
Creatine :
Zelfde geldt voor dit ook, waneer drink je dit , en dagelijks of alleen op de dagen dat je traint
Visolie (omega3)
Van dit heb ik begrepen dat je dagelijk 3/4 pillen moet nemen, klopt dit?
Verder wil ik weten of dit merk een goed merk is, en of er eventueel betere producten zijn?
MVG en alvast bedankt
Pashtun
Wat ik tot nu toe heb begrepen :
- Whey s'ochtends innemen met onbijt , + voor de training
- Creatine na de training innemen met een andere suiker
- visolie dagelijks innemen
Ik ben pashtun , 18 (Over 1 maand 19) en ik train nu al zo'n 2 jaar ,3x per week. Nu wil ik seriues gaan fitnissen en wil ik beginnen met supplementen , want ik zie dat je er restultaat van kan krijgen.
Ik wil beginnen met de volgende supplementen en hier heb ik een paar vragen over:
Whey :
neem je dit nou voor de training of erna , en gebruik je dagelijks, of alleen op de dagen dat je traint?
Creatine :
Zelfde geldt voor dit ook, waneer drink je dit , en dagelijks of alleen op de dagen dat je traint
Visolie (omega3)
Van dit heb ik begrepen dat je dagelijk 3/4 pillen moet nemen, klopt dit?
Verder wil ik weten of dit merk een goed merk is, en of er eventueel betere producten zijn?
MVG en alvast bedankt
Pashtun
Wat ik tot nu toe heb begrepen :
- Whey s'ochtends innemen met onbijt , + voor de training
- Creatine na de training innemen met een andere suiker
- visolie dagelijks innemen
Laatst bewerkt: