Fitness Seller

Vraag over Supplementen

Pashtun

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hey iedereen,

Ik ben pashtun , 18 (Over 1 maand 19) en ik train nu al zo'n 2 jaar ,3x per week. Nu wil ik seriues gaan fitnissen en wil ik beginnen met supplementen , want ik zie dat je er restultaat van kan krijgen.

Ik wil beginnen met de volgende supplementen en hier heb ik een paar vragen over:

Whey :
neem je dit nou voor de training of erna , en gebruik je dagelijks, of alleen op de dagen dat je traint?

Creatine :
Zelfde geldt voor dit ook, waneer drink je dit , en dagelijks of alleen op de dagen dat je traint

Visolie (omega3)
Van dit heb ik begrepen dat je dagelijk 3/4 pillen moet nemen, klopt dit?

Verder wil ik weten of dit merk een goed merk is, en of er eventueel betere producten zijn?

MVG en alvast bedankt

Pashtun

Wat ik tot nu toe heb begrepen :

- Whey s'ochtends innemen met onbijt , + voor de training
- Creatine na de training innemen met een andere suiker
- visolie dagelijks innemen

Laatst bewerkt:
whey, elke dag nemen, zelf neem ik morgens en voor mijn training

creatine, neem ik enkel na me training met dextrose

vis olie elke dag nemen

Whey:
Bij ontbijt, voor & na de training.

Creatine:
Wanneer het je uitkomt op rustdagen, op trainingsdagen voor en na de training.

Visolie:
Neem ik nooit.

• Topic Starter Topic Starter
Dus whey bij elke dag bij onbijt nemen , en dan op de de dag dat ik train voor en na de training ,

En de creatine , ... ? , kun je de whey en creatine achter elkaar innemen?

na je training whey is nutteloos , na je training neem je het beste dextrose of een andere vorm van suikers (maldoxterine) samen met creatine, en als je thuis komt eet je een goed bord rijst met kip of vis

Dus whey bij elke dag bij onbijt nemen , en dan op de de dag dat ik train voor en na de training ,

En de creatine , ... ? , kun je de whey en creatine achter elkaar innemen?

Voor de training zit m'n creatine in 'n mix van weightgainer en isolaat, na de training zit m'n creatine in 'n mix van dextrose en isolaat.

dus jij neemt voor en na de training creatine in

jogens kan hier mij nog iemand mee helpen,want ik ben er nog niet uit,en ik weet niet zieker hoeveel waneer ik moet nemen, en of ik deze 3 moeten nemen of een ander merk of een ander supplement

Creatine MONOHYDRAAT, boeit niet welk merk (raad wel huismerk aan van 1 van de boardsponsors: Bodyenfitshop, XXLnutrition, Bodylab, Powersupplements)
Whey Concentraat voldoet al, geld zelfde als hierboven gewoon huismerk van 1 van de boardsponsors.
Visolie, geen idee neem ik niet.
Gebruiksaanwijzingen staan op de site bij de beschrijving van de supplement en anders wel op de verpakking.

Creatine MONOHYDRAAT, boeit niet welk merk (raad wel huismerk aan van 1 van de boardsponsors: Bodyenfitshop, XXLnutrition, Bodylab, Powersupplements)
Whey Concentraat voldoet al, geld zelfde als hierboven gewoon huismerk van 1 van de boardsponsors.
Visolie, geen idee neem ik niet.
Gebruiksaanwijzingen staan op de site bij de beschrijving van de supplement en anders wel op de verpakking.

Raad jij ook nog andere supplementen aan?

na je training whey is nutteloos , na je training neem je het beste dextrose of een andere vorm van suikers (maldoxterine) samen met creatine, en als je thuis komt eet je een goed bord rijst met kip of vis

Volgens mij staat op de beschrijving vaak dat je het NA je training moet nemen. En waarom is dit nutteloos? Ik lees veel topics waar dit wordt aangeraden, ik heb het ook altijd na me training gedaan... ???

Omdat whey pas op zijn piek is na 2uur ongeveer.
Vele nemen daarom dus 1uur voor trainen een shake als de training 1uur duurt en eventueel na trainen.
Wat patmuscle zegt klopt ook, na de training is het belangrijker om als eerste snelle koolhydraten te nemen(Neem zelf waxy maize starch in combi met creatine).
Dit zodat de koolhydraten de spieren aanvullen met energie en de shake + maaltijd 30min a 45min na trainen de eiwitten daarvan gebruikt worden waarvoor ze nodig zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven