Fitness Seller

Vraag over Supplementen

Pashtun

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hey iedereen,

Ik ben pashtun , 18 (Over 1 maand 19) en ik train nu al zo'n 2 jaar ,3x per week. Nu wil ik seriues gaan fitnissen en wil ik beginnen met supplementen , want ik zie dat je er restultaat van kan krijgen.

Ik wil beginnen met de volgende supplementen en hier heb ik een paar vragen over:

Whey :
neem je dit nou voor de training of erna , en gebruik je dagelijks, of alleen op de dagen dat je traint?

Creatine :
Zelfde geldt voor dit ook, waneer drink je dit , en dagelijks of alleen op de dagen dat je traint

Visolie (omega3)
Van dit heb ik begrepen dat je dagelijk 3/4 pillen moet nemen, klopt dit?

Verder wil ik weten of dit merk een goed merk is, en of er eventueel betere producten zijn?

MVG en alvast bedankt

Pashtun

Wat ik tot nu toe heb begrepen :

- Whey s'ochtends innemen met onbijt , + voor de training
- Creatine na de training innemen met een andere suiker
- visolie dagelijks innemen

Laatst bewerkt:
whey, elke dag nemen, zelf neem ik morgens en voor mijn training

creatine, neem ik enkel na me training met dextrose

vis olie elke dag nemen

Whey:
Bij ontbijt, voor & na de training.

Creatine:
Wanneer het je uitkomt op rustdagen, op trainingsdagen voor en na de training.

Visolie:
Neem ik nooit.

• Topic Starter Topic Starter
Dus whey bij elke dag bij onbijt nemen , en dan op de de dag dat ik train voor en na de training ,

En de creatine , ... ? , kun je de whey en creatine achter elkaar innemen?

na je training whey is nutteloos , na je training neem je het beste dextrose of een andere vorm van suikers (maldoxterine) samen met creatine, en als je thuis komt eet je een goed bord rijst met kip of vis

Dus whey bij elke dag bij onbijt nemen , en dan op de de dag dat ik train voor en na de training ,

En de creatine , ... ? , kun je de whey en creatine achter elkaar innemen?